Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Nebrangi eksploatacija
TRŪKUMAI
- Prasta surinkimo kokybė
- Neišsiskiria iš konkurentų
Ketvirtos kartos Ford Escort buvo pradėtas gaminti 1986 metais ir nors vizualiai ir techniškai nedaug skyrėsi nuo savo pirmtako, tačiau buvo laikomas naujos kartos modeliu. Iš išorės automobilis skyrėsi suapvalintais buferiais, mažesnėmis radiatoriaus grotelėmis, kiek apvalesniais priekiniais ir didesniais galiniais žibintais. Viduje automobilis nuo savo pirmtako skyrėsi labiau – gavo naują suapvalintą prietaisų skydelį ir kitus mažiau pastebimus pakeitimus. Norėdami konkuruoti su populiariuoju Volkswagen Golf GTI, buvo sukurta galingoji Escort versija pavadinimu „XR3“. Iš pradžių ši versija turėjo 1,6 L CVH variklį su dvigubu droseliu valdomu „Weber“ karbiuratoriumi, sportiškesne pakaba ir daugybe kosmetinių pakeitimų. Automobiliui trūko penkių pavarų transmisijos ir degalų įpurškimo, todėl 1982 metais buvo pristatyta įpurškimo sistema Escort versijoje pavadinimu „XR3i“. Buvo gaminamos ir dar galingesnės „RS 1600i“ versijos su turbina, kurios išspaudė 115 AG (85 kW) galią. Tačiau visos šios Ford Escort versijos negalėjo prilygti populiarumu Volkswagen Golf GTI analogui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Paulliuz | 2007-11-21 |
escort 1.6D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Masina kuri tinka per sventes vazineti pensininkams i baznycia. Esu padares nemazai patobulinimu, kad masina atitiktu mano skoni, deti papildomi hologenai, tamsinti stiklai, detos apsvietimo reguliavimo reles, garso aparatura, lietiniai ratai, ir kiti smulkus dalykai. Jei reiketu paskaiciuoti, kiek pinigu as i ja idejas, kad normaliai atrodytu ir vaziuotu, tikriausiai jau butu pigiau nauja automobili nusipirkt. Aplamai mano nuomone apie fordus yra tik neigiama.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keista priekines vairo traukes antgalis, akumuliatorius, tepalai, antifrizas (kelis kartus), termostatas, valyta ausinimo sistema, dazyta apacia su galinem arkom ir durelem iki apdailos juostu (buvo labai ispuve), taisyti visu lempu kontaktai (uzrudija, nekontaktuodavo), keistas priekinis stabdziu suportas, diskas, perdazyta naujai bagazine, keisti tepalo, oro ir kuro filtrai, ir dar nemazai i si automobili ideta, visko net ir neatsimenu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Ford Escort TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis