Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikus dizainas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neitin patrauklus
- Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
- Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
- „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
- 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
- 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
Patalpino: Lukas | 2018-11-23 |
Superinis miesto automobiliukas. 2011m. 1.6TDCI (70kW) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamiškas, manevringas, taupus, gerai valdomas.
Jautroki stabdžiai. Sunku švelniai pastabdyti, ypač persėdus iš kito automobilio.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,3 |
Bendras automobilio aprašas |
2011m. naudotą Ford Fiesta įsigijome prieš kelis mėn. Nuvažiuoti keli tūkstančiai kilometrų. Atsiliepimas apie šį miesto automobiliuką tik pats geriausias. Aišku dar neteko susidurti su gedimais, bet kol kas nuomonė pati geriausia. Komfortiškas, pakankamai minkštas, labai guvus miesto automobilis. Vietos priekyje ir gale - užtektinai. Valdomumas labai geras. Apžvalgos laukas puikus. Teko sėdėti tokios pat klasės automobiliuose kur trūko apžvalgos lauko, buvo per maži stiklai - pojūtis viduje kaip dėžutėje. Kadangi mes su žmona esame nedidelio ūgio , vienas svarbiausių dalykų - pakankamai aukštai reguliuojama sėdynė. Kituose automobiliuose net maksimum pasikėlus sėdynę jautiesi, kaip sėdėtum duobėje. Čia kiek keli, tiek keliasi. Tikrai pliusas automobiliui. Parkavimo davikliai priekyje ir gale puikiai padeda parkuoti šį ir taip nedidelį automobilį. Priekyje ir gale įrengti garsiakalbiukai skirtingų aukštumų pypsėjimu praneša apie artėjančią kliūtį. Mūsų komplektacijoje šildomos sėdynės, šildomas priekinis stiklas, kondicionierius, parkavimo davikliai priekyje ir gale, bluetooth jungiamumas su telefonu. Keistas šildomų sėdynių veikimo principas. Įjungimo mygtukas prie kiekvienos sėdynės ir tik vienos padėties. Arba šildo arba ne. Įjungus šildymą kokias 5 min. šildo, po to išsijungia ir vėl įsijungia po kažkurio laiko. Jeigu nori, kad šildytų nuolat - to nebus. Kiek teko skaityti, taip sugalvota gamintojo. Vėlesnėse versijose šildymo mygtukai perkelti prie valdymo skydelio, šalia klimato kontrolės. Šildomas priekinis stiklas veikia be priekaištrų - nepamainomas žiemą. Automobilis pakankamai greitai įšyla (kaip dyzelinis). Automobilį vežiau pačipuoti ir vietoje 70kW dabar jame yra 88kW. Trauka puiki, automobilio vikrumas pavydėtinas. Net atsisėdus nuo universalo ar kokio kito automobilio nesinori iš šio išlipti. Viskas viduje patogu ir puikiai veikia. Pats susimontavau vairą su kruizo kontrolės mygtukais ir specialia programa nustačiau, kad automobilis turi šią funkciją. Taigi dabar turiu autopilotą (nuolatinio greičio palaikymą). Degalų suvartojimas puikus: važiuojant 120kmh borto kompiuteris rodo 5.0 ltr/100km. Miesto rėžime važinėjan praktiškai vien kamščiuose sąnaudos lygiai 6.0 ltr/100km Kai teko dvi savaites važiuoti mišriu rėžimu kur 60% buvo mieste, o 40% užmiestyje sąnaudos buvo 5.6ltr/100 km. Beje borto kompiuteris rodo duomenis tiksliai. Matavau pilant pilną baką ir pripilant pavažiavus vėl iki pilno. Automobilio stabdžiai per jautrūs. Sunku švelniai be staigesnių stabdymų primažinti greitį. Ypač jaučiasi persėdus nuo kito automobilio. Jei važinėjant vien Fiesta, priprasti reikia net kelių dienų. Gal tik tai šio konkretaus vieneto ypatumas. Puiki audio apratūra. Prieš tai turėjau Ford Focus MK2 2006m. Audio skambėjo fantastiškai. Fiesta beveik tas pats. Kiek leidi tiek groja ir puikus žemų ir aukštų atkūrimas. Kituose automobiliuose audio taip skamba tik jau papildomai perkant brangesnę aparatūrą. Interjero medžiagos automobilio priekyje geros kokybės, minkšto plastiko. Niekas nebarška ir nekliba. Retai teko matyti tokios klasės automobilyje minkštas medžiagas aplink visą prietaisų skydelį. Sėdynės Ford Fiesta automobilyje, keista, bet patogesnės nei mano turėtame Ford Focus 2. Priekinė vairuotojo sėdynę galima sureguliuoti keliomis padėtimis: į priekį ir atgal, reguliuojamas atlošo kampas, sėdynės padėtis aukštyn-žemyn ir netgi nugaros išlinkimas. Kelyje automobilis stovi kaip įkaltas. Važiavau 130km/h ir stebėjausi, kaip gerai stovi kelyje, taigi tinkamas ir ilgesnėm kelionėm, jeigu tik nereikalinga universalo bagažinė. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Koks kas neteko nieko remontuoti. Girdėjau, kad silpnesnė Fiesta vieta vairo kolonėlė. Bet jų yra naudotų autodalių pard. ar laužynuose. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis