Markės
579 iš 1912
Ford Fiesta, (6) 2008 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Puikus dizainas
  • Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neitin patrauklus
  • Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.

Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:


Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
  • Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
  • Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
  • Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
  • „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
  • 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
  • 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
Patalpino: Lukas | 2018-11-23
Superinis miesto automobiliukas. 2011m. 1.6TDCI (70kW)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamiškas, manevringas, taupus, gerai valdomas.
Jautroki stabdžiai. Sunku švelniai pastabdyti, ypač persėdus iš kito automobilio.
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,3
Bendras automobilio aprašas
2011m. naudotą Ford Fiesta įsigijome prieš kelis mėn. Nuvažiuoti keli tūkstančiai kilometrų. Atsiliepimas apie šį miesto automobiliuką tik pats geriausias. Aišku dar neteko susidurti su gedimais, bet kol kas nuomonė pati geriausia. Komfortiškas, pakankamai minkštas, labai guvus miesto automobilis. Vietos priekyje ir gale - užtektinai. Valdomumas labai geras. Apžvalgos laukas puikus. Teko sėdėti tokios pat klasės automobiliuose kur trūko apžvalgos lauko, buvo per maži stiklai - pojūtis viduje kaip dėžutėje. Kadangi mes su žmona esame nedidelio ūgio , vienas svarbiausių dalykų - pakankamai aukštai reguliuojama sėdynė. Kituose automobiliuose net maksimum pasikėlus sėdynę jautiesi, kaip sėdėtum duobėje. Čia kiek keli, tiek keliasi. Tikrai pliusas automobiliui. Parkavimo davikliai priekyje ir gale puikiai padeda parkuoti šį ir taip nedidelį automobilį. Priekyje ir gale įrengti garsiakalbiukai skirtingų aukštumų pypsėjimu praneša apie artėjančią kliūtį. Mūsų komplektacijoje šildomos sėdynės, šildomas priekinis stiklas, kondicionierius, parkavimo davikliai priekyje ir gale, bluetooth jungiamumas su telefonu. Keistas šildomų sėdynių veikimo principas. Įjungimo mygtukas prie kiekvienos sėdynės ir tik vienos padėties. Arba šildo arba ne. Įjungus šildymą kokias 5 min. šildo, po to išsijungia ir vėl įsijungia po kažkurio laiko. Jeigu nori, kad šildytų nuolat - to nebus. Kiek teko skaityti, taip sugalvota gamintojo. Vėlesnėse versijose šildymo mygtukai perkelti prie valdymo skydelio, šalia klimato kontrolės. Šildomas priekinis stiklas veikia be priekaištrų - nepamainomas žiemą. Automobilis pakankamai greitai įšyla (kaip dyzelinis). Automobilį vežiau pačipuoti ir vietoje 70kW dabar jame yra 88kW. Trauka puiki, automobilio vikrumas pavydėtinas. Net atsisėdus nuo universalo ar kokio kito automobilio nesinori iš šio išlipti. Viskas viduje patogu ir puikiai veikia. Pats susimontavau vairą su kruizo kontrolės mygtukais ir specialia programa nustačiau, kad automobilis turi šią funkciją. Taigi dabar turiu autopilotą (nuolatinio greičio palaikymą). Degalų suvartojimas puikus: važiuojant 120kmh borto kompiuteris rodo 5.0 ltr/100km. Miesto rėžime važinėjan praktiškai vien kamščiuose sąnaudos lygiai 6.0 ltr/100km Kai teko dvi savaites važiuoti mišriu rėžimu kur 60% buvo mieste, o 40% užmiestyje sąnaudos buvo 5.6ltr/100 km. Beje borto kompiuteris rodo duomenis tiksliai. Matavau pilant pilną baką ir pripilant pavažiavus vėl iki pilno. Automobilio stabdžiai per jautrūs. Sunku švelniai be staigesnių stabdymų primažinti greitį. Ypač jaučiasi persėdus nuo kito automobilio. Jei važinėjant vien Fiesta, priprasti reikia net kelių dienų. Gal tik tai šio konkretaus vieneto ypatumas. Puiki audio apratūra. Prieš tai turėjau Ford Focus MK2 2006m. Audio skambėjo fantastiškai. Fiesta beveik tas pats. Kiek leidi tiek groja ir puikus žemų ir aukštų atkūrimas. Kituose automobiliuose audio taip skamba tik jau papildomai perkant brangesnę aparatūrą. Interjero medžiagos automobilio priekyje geros kokybės, minkšto plastiko. Niekas nebarška ir nekliba. Retai teko matyti tokios klasės automobilyje minkštas medžiagas aplink visą prietaisų skydelį. Sėdynės Ford Fiesta automobilyje, keista, bet patogesnės nei mano turėtame Ford Focus 2. Priekinė vairuotojo sėdynę galima sureguliuoti keliomis padėtimis: į priekį ir atgal, reguliuojamas atlošo kampas, sėdynės padėtis aukštyn-žemyn ir netgi nugaros išlinkimas. Kelyje automobilis stovi kaip įkaltas. Važiavau 130km/h ir stebėjausi, kaip gerai stovi kelyje, taigi tinkamas ir ilgesnėm kelionėm, jeigu tik nereikalinga universalo bagažinė.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Koks kas neteko nieko remontuoti. Girdėjau, kad silpnesnė Fiesta vieta vairo kolonėlė. Bet jų yra naudotų autodalių pard. ar laužynuose.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt