Markės
586 iš 1920
Ford Focus, 2010 - 2018
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikios valdymo savybės
  • Gan tylus interjeras
TRŪKUMAI
  • Pasenęs interjero stilius
  • Itin prastas išorės dizainas
  • Gale mažoka vietos
Naujas Ford Focus modelis buvo gaminamas vienodas tiek Šiaurės Amerikos rinkai, tiek kitoms rinkoms. Automobilio dizainas yra labai panašus į kiek anksčiau pasirodžiusios Ford Fiesta – automobilio linijos tapo „sudėtingesnės“ ir subtilesnės. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o pats automobilis pozicionuojamas jau nebe kaip ekonomiškas kompaktinės klasės atstovas. Siūlomų variklių kubatūra varijuoja nuo nedidukų 1 litro iki 2 litro, kurių galia siekia nuo 95 iki 180 AG. Yra gaminama ir „karštoji“ ST versija turinti gerokai agresyvesnį dizainą, kiek modifikuotą interjerą ir 247 AG (184 kW) galios 2.0 litro EcoBoost variklį, kuris yra visais 25 AG galingesnis lyginant su didesniu praėjusios kartos Focus ST 2.5 litro penkių cilindrų varikliu. Ford su naujuoju Focus pristatė elektra varomą Focus Electric modelį, kuris konkuruoja su tokiais pripažinatis konkurentais kaip Nissan Leaf ar Chevrolet Volt. Ši versija su elektros motoru gali nuvažiuoti 160 km atstumą išvystydama maksimalų 135 km/h greitį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ford Focus ST:



RS500:



Tai vienas populiariausių ralio ir ralikroso automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose čempionatuose:



2014-06-28

„Ford“ Gudvudo festivalyje pristatė naują „Focus ST“

„Ford“ Gudvudo festivalyje pristatė naują „Focus ST“
Didžiausiu siurprizu tapo jėgainė – sportinį „Focus“ varys ir dyzelinis variklis. Dyzelinis ST taps sportiška alternatyva tiems, kuriems degalų sąnaudos ir aplinkosauga yra svarbiau, nei greitis bet kokiomis aplinkybėmis. 185 arklio galių 2 litrų darbinio tūrio TDCi šeimos dyzelinis variklis „Focus ST“ iki 100 km/h gena per 8,1 sekundės, tačiau degalų suvartojimas siekia vos 4,4 litro 100 kilometrų kelio, o anglies dvideginio emisija siekia vos 114 g/km. 
 
Mažiau kompromisų pripažįstantiems sportinio važiavimo mėgėjams parengta benzininė versija generuoja 250 AG iš dviejų litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio. Automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 6,5 sekundės, vidutinės degalų sąnaudos siekia 6,8 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 158 g/km. Ir tai yra pats taupiausias benzininis „Focus ST“ istorijoje. 
 
„Naujasis ST demonstruoja dar geresnį galios, važiavimo dinamikos, išbaigtumo ir stiliaus balansą nei anksčiau. Jis generuoja dar daugiau džiaugsmo vairuotojui, o dyzelinė versija reiškia, kad nuo šiol „Focus“ yra atskiroje – savo – klasėje“, – „Ford of Europe“ produktų plėtojimo viceprezidentas Joe Bakai. 
 
ST ir toliau bus siūlomas penkių durų hečbeko ir universalo kėbulais, modelis gaus visas civiliniam „Focus“ pritaikomas pagalbos vairuotojui technologijas bei naujausią balsu valdomos komunikacijos sistemos SYNC 2 versiją. 
 
 
Nuo 2002-ųjų, kai „Ford“ pirmą kartą paleido į pasaulį „Focus ST“, 40 pasaulio valstybių jau parduota daugiau nei 140 000. 
 
Gudvude pristatytuose naujuose „Focus ST“ „Ford Team RS“ inžinierių atliktų patobulinimų sąrašas užima ne vieną puslapį, tačiau daugiausia dėmesio buvo skirta važiavimo kokybės gerinimui. 
 
Sportiškai ST važiuoklei pritaikytos naujos priekinės spyruoklės ir specialiai suderinti nauji priekiniai ir galiniai amortizatoriai. Elektronikos valdomas elektrinis vairo stiprintuvas bei kitos važiuoklės kontrolės sistemos buvo iš naujo suderintos. Dėl to važiuoklė greičiau reaguoja į judesius vairu. 
 
Elektroninė stabilumo sistema papildyta elektronine kintamo stabilumo užtikrinimo funkcija, kuri leidžia išlaikyti automobilio valdymą staigiai keičiant kryptį ir greitį. Patobulinta ir elektroninė traukos valdymo sistema, kuri dar efektyviau padalins trauką skirtingu greičiu besisukantiems ratams posūkiuose. 
 
Variklio darbo derinimas ir specialiai ST pritaikytos „Michelin“ padangos leis efektyviau išnaudoti staigų pagreitėjimą.   
 
Tuo tarpu naujasis 185 AG dyzelinis variklis buvo optimizuotas taip, kad galios ir sportinio charakterio vardan nenukentėtų degalų sunaudojimo efektyvumas ir automobilio praktiškumas.
 
Dyzelinio 2,0 litrų „Focus ST TDCi“ variklio galia, lyginant su nauja 150 arklio galių benzininių variklių karta, padidėjo 23 procentais. To pasiekti leido elektroninė kalibracija, patobulinta oro įsiurbimo sistema bei nauja sportinė dujų išmetimo sistema.
 
 
Su šiuo varikliu didžiausia galia pasiekiama ties 3 500 apsisukimų per minutę, o sukimo momentas viršūnę pasiekia ties 2 000 – 2 750 apsisukimų per minutę. Šie parametrai leidžia judėti maksimaliu 217 km/h greičiu. Aukštas sukimo momentas suteikia įspūdingą pagreitį bei didelę galią net ir esant žemam apsisukimų per minutę dažniui. Pavyzdžiui, nuo 80 km/h greitėjant šešta pavara, 120 km/h greitis pasiekiamas vos per 9,7 sekundes, kas reiškia, kad naujas dyzelinis „Focus ST“ variklis 2,2 sekundės lenkia naujos kartos benzininį 150 arklio galių variklį.
 
Nesileidžiantiems į jokius kompromisus „Ford“ siūlo benzininį 2,0 litrų „EcoBoost“ variklį su turbina, „Twin-independent Variable Cam Timing“ technologija bei tiesioginiu aukšto slėgio kuro įpurškimu. Toks variklis aukščiausią galią pasiekia ties 5 500 apsisukimų per minutę, didžiausią 360 Nm sukimo momentą ties 2 000 – 4 500 apsisukimų per minutę, o maksimalus greitis su šiuo varikliu išvystomas net iki 248 km/h.
 
Tiek dyzeliniuose, tiek benzininiuose varikliuose įmontuotos šešių laipsnių mechaninės pavarų sistemos su sportiniu trumpo atstumo perjungimu. Išskirtinis ir individualus „ST“ modelių pavarų santykis leidžia pasiekti aukštą pagreitį net ir su žemesnėmis pavaromis bei patogiai keliauti dideliu greičiu.
 
Naujasis „Focus ST“ atrodo sportiškiau ir agresyviau nei ankstesnės kartos modelis: iš pažiūros yra platesnis ir žemesnis, be to, jis išsiskiria dinamiškumą deklaruojančiu variklio dangčiu, siauresniais priekiniais žibintais ir stačiakampiais priešrūkiniais žibintais.
 
 
Sportinį išvaizdos paketą papildo kėbulo spalvos slenksčiai ir abejose išmetamųjų vamzdžių pusėse esantys difuzoriaus elementai. Taip pat, naujasis „Focus ST“ modelis turi galinį stogo aptaką, gerinantį aerodinamines automobilio savybes.
 
Kurdami naują „Focus“ modelį „Ford“ dizaineriai daug dėmesio skyrė intuityvumui, paprastumui bei gerai komponentų atpažįstamumui. Naujame „Focus“ salone yra daug mažiau mygtukų nei iki šiol.
 
Išskirtinė „ST“ serijos savybė – trys papildomi prietaisų skydelyje įtaisyti matuokliai skirti rodyti turbokompresoriaus slėgį, alyvos temperatūrą bei jos slėgio informaciją. Tuo tarpu naujas plokščio pagrindo sportinis vairas yra dengtas minkšta oda, pavarų perjungimo svirtis – matiniu chromo sluoksniu, o specialūs pedalai suteikia dar didesnį išskirtinumą „ST“ interjerui – tokį, kokio „ST“ vairuotojai ir tikisi iš šio modelio.
 
„Focus ST“ modelis pristatoma su „Ford SYNC 2“ automobilio sistema, kurioje be audio, navigacijos, klimato kontrolės ir mobiliojo telefono valdymo sistemų, pirmą kartą integruotos ir pagalbos vairuojant, patogumo ir ryšio technologijos, pasižyminčios aukščiausios kokybės garsu ir 8 colių lietimui jautriu ekranu.
 
Naujausius „Focus ST“ modelius Europoje bus galima užsisakyti nuo 2014-ųjų rudens, tačiau pirmieji automobiliai į salonus atvyks ne anksčiau nei 2015 metų pradžioje. Automobilių kainos bus paskelbtos vėliau.
 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt