Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Unikalaus stiliaus automobilis
- Puikiai valdomas ir itin dinamiškas
- Itin brangus ir retas
TRŪKUMAI
- Ar ne per mažai cilindrų turi V6 variklis?
- Itin brangus ir retas
Ne paslaptis, kad JAV pagaminti sportiniai automobiliai visada buvo vertinami kiek skeptiškai. Tad šįkart Ford GT kūrėjai nusprendė laikytis visiškai priešingos strategijos nei įprastai daro JAV sportinių automobilių kūrėjai. Visų pirma automobilio rėmas, kėbulo detalės yra sukurtos iš anglies pluošto. Ford GT "Competition Pack" versija su anglies pluošto ratlankiais ir išmetimo sistema iš titano sveria vos 1385 kg. Tai išties nedidelis svoris nors ir visu 100 kg didesnis nei McLaren 720S. Panašiai kaip ir LaFerrari, Ford GT sėdynės pritvirtintos prie anglies pluošto rėmo ir yra nestumdomos, lankstosi tik nugaros dalis. Vietoje sėdynės stumdymo jūs galite reguliuoti pedalų ir vairo atstumą. Antra – didelis dėmesys buvo skirtas važiuoklei, kurios standumą galima reguliuoti. Aktyvi aerodinamika leidžia oro srautui nuo priekinių oro paėmimo angų judėti pro priekinius ratus taip padidinant priekinės ašies prispaudimo jėgą. Galinė ašis yra “apkraunama” galinio reguliuojamo spoilerio pagalba. Ir galiausiai variklis – nedidelis lengvas aliumininis 3,5 litro V6 EcoBoost turbo variklis generuoja nepaprastai didelę 647 AG galią. Toks nedidelis variklis leido kūrėjams sukurti itin kompaktišką lašo formos variklio skyriaus dalį. Ford GT turi 5 pavaros režimus: "Wet", "Normal", "Sport", "Track" ir "V-Max". Pasirinkus "Track" pakaba nusileidžia nuo 120 mm iki vos 70 mm aukščio bei išstumiamas galinis spoileris. Automobilio pagreitis prilygsta bet kuriam iš Europietiškų “superkarų” – 100 km greitis pasiekamas per 2,8 sekundės. Neįtikėtina automobiliui turinčiam 6 cilindrus! Tad akivaizdu jog automobilio kūrėjai pasirinko itin “europietišką” kelią kurdami šį legendinį automobilį. Ir tai nenuostabu, nes Ford GT pirmtakas GT40 sukurtas dar praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas su vienu tikslu – įveikti konkurentus iš Ferrari gamyklos. Tąkart jiems tai pavyko ir ne vieną kartą, laimint prestižines LeMano varžybas. Tačiau ar pirkėjams įtiks legendinio Ford GT40 įpėdinis, kuris su išmania aerodinamika, kompaktišku kėbulu bei nedideliu V6 varikliu neteko dalies amerikietiškos sportinių automobilių dvasios?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-07-04
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei milijoną eurų Garsiausioje Didžiosios Britanijos greičio fiestoje „Goodwood Festival of Speed“ koncernas „Ford“ ir specializuota bendrovė „Multimatic“ šiandien pristatė naują superautomobilio „Fort GT“ versiją „Ford GT Mk II“, kurios tebus pagaminta 45 vienetai. Tik lenktynių trasai skirta kupė kainuos nuo 1,2 mln. JAV dolerių (1,06 mln. eurų).
„Ford Performance“ inžinieriai atpalaidavo visus varžtus – iš 3,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio išspaudė net 700 AG, suprojektavo agresyvų aerodinaminį paketą, atsisakė nereikalingo svorio. Rezultatas: patirtimi FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionate praturtintas, tačiau jokių taisyklių nepripažįstantis bolidas. „Naujasis „GT Mk II“ pagaliau išlaisvino visą „Ford GT“ glūdintį potencialą – mums nereikėjo laikytis jokių vienai ar kitai suvaržytai lenktyninių automobilių klasei ar keliams pritaikytam automobiliui taikomų apribojimų. Tai arčiausiai Le Mano bolido esanti transporto priemonė, prieinama ne lenktynių dalyviui“, – pažymėjo Hau Thai-Tangas, „Ford“ produktų plėtros vadovas. „Tikrasis GT pajėgumas iki šiol nebuvo atskleistas. Viena vertus, keliams skirtą automobilį varžo daugybė reikalavimų, susijusių su saugumo bei kelių eismo taisyklėmis, kita vertus, lenktyniniam bolidui taikoma balanso ir galios taisyklė sumažina jo variklio galią maždaug 150 AG. „Mk II“ atsako į klausimą: kas būtų, jei tokių ribojimų nebeliktų? Ir atsakymas yra įspūdingas“, – kalbėjo Kanados Markhemo mieste įsikūrusios bendrovės „Multimatic“ technikos direktorius Larry Holtas. Pasak jo, lenktynėse išbandytas aerodinaminis paketas generuoja net 400 proc. daugiau prispaudžiamosios galios nei įprastame keliams skirtame „Ford GT“. Tokia ginkluotė ir sportinė pakaba „GT Mk II“ posūkiuose leidžia pasiekti 2g viršijantį išcentrinį pagreitį. „GT Mk II“ taip pat yra lengvesnis ir vikresnis už keliams skirtą modifikaciją, o jo variklio galia siekia 700 AG – maždaug 200 AG daugiau nei lenktynėms skirta modifikacija. Poroje su adaptuota septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže, variklis leidžia pasiekti iki šiol nematytus dinaminius rodiklius. Tam, beje, prireikė ir specialios aušinimo sistemos su oro aušinimo radiatoriumi, vėsinamu purškiant vandenį. „GT Mk II“ taip pat gavo patobulintus anglies-keramikos stabdžius, „Brembo“ stabdžių apkabas ir unikalius 19 colių skersmens aliuminio ratlankius. Automobilio salone išsiskiria lenktyninė „Sparco“ sėdynė (keleivio sėdynės nėra, bet galima užsakyti) ir „MoTeC“ duomenų centras. „Ford GT“ yra pažangiausias ir brangiausias „Ford“ automobilis istorijoje. Per metus jų pagaminama vos 250 vienetų. „Ford GT“ 2015 metais laimėjo legendines Le Mano lenktynes „GTE Pro“ klasėje. „GT Mk II“ pardavimu rūpinsis „Multimac“. Tikėtina, kad visi 45 planuojami pagaminti automobiliai bus užsakyti per pirmąsias dienas. |
Ford GT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis