Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Ne visos versijos turi ESP
- Nepatogus rankinis stabdis
"Tai išties puikaus dizaino automobilis, atrodantis dinamiškai it didelis kupė"
Visiškai naujas Ford S-Max modelis buvo pristatytas kartu su labai panašiu tik šiek tiek didesniu Galaxy 2006 metais. Ford S-Max buvo orientuotas labiau į sportiškumą mėgstantį pirkėją, o Galaxy – į praktiškumą. Naujasis Ford S-Max turi 5+2 sėdimąsias vietas ir pasižymi savitu stiliumi, tuo tarpu Focus ST 5 cilindrų Duratec turbo variklis su 220 AG liudija jo sportinį charakterį. Automobilyje matomas Ford propaguojamas “Kinetic Design” stilius - trapecinės priekinės grotelės, didelės ratų arkos, šone esančios oro angos. Tai išties puikaus dizaino automobilis, atrodantis dinamiškai it didelis kupė. Ford S-Max ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama nebūdinga Ford prabanga. Vienas pagrindinių Galaxy ir S-Max pliusų yra "FoldFlatSystem" sistema, leidžianti antros ir trečios eilės sėdynes sulankstyti į grindis ir gauti lygų grindų paviršių. Kaip įrodymas S-Max visapusiškam tobulumui – automobilis buvo išrinktas 2007 metų Europos automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-05-28 |
Super talpus sportiškas šeimos automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Talpa ir erdvė viduje, trys atskiros sėdynės gale, dinamika ir valdymas, ekonomiškumas
Aukštenis keliais cm, kad prie bordiūro prisiparkuoti neliačiant buferio
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Naudojamas jau 4 metai (pirktas su 106 tūks. km rida, facelift), per tą laiką nuvažiuota 140 tūkst. km. Variklis čipuotas.Automatas. Pravažinėta be netikėtų gedimų išskyrus einamuosius: tepalai, filtrai, kaladėlės, variklio diržas. 235tūkst. patikrinti purkštukai nes šaltais rytais jau buvo pradėję dūmint, bet patikrinus įdėti atgal. Matyt tiek ir reikėjo. Yaptingai talpus. Įilipę iš Grand chreokee ar kitų SUV net nustemba kiek vietos gale, nors iš išorės taip neatrodo. Dinamiškas, manevringas, puikiai valdomas. Dideli šoninai galinio vaizdo veidrodėliai. Pakaba standi, tačiau ne kieta. Sportiškesnis už galaxy. Trys galinės nepriklausomos sėdynės, stumdomos, lankstomos. Tinkamas tiek darbui, tiek šeimai. Ne veltui buvo išrinktas ir metų automobiliu ir taip giriamas apžvalgose. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija paprasta, nebrangi, nesudėtinga. Patikimi 2L varikliai (turime ir 1,8L tai ne taip smagiai važiuoja ir buvo neaiškių nesikūrimo problemų) |
Patarimai perkančiajam |
Rida, rida rida, ir kad būtų tikra |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Ford S-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis