Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Ne visos versijos turi ESP
- Nepatogus rankinis stabdis
"Tai išties puikaus dizaino automobilis, atrodantis dinamiškai it didelis kupė"
Visiškai naujas Ford S-Max modelis buvo pristatytas kartu su labai panašiu tik šiek tiek didesniu Galaxy 2006 metais. Ford S-Max buvo orientuotas labiau į sportiškumą mėgstantį pirkėją, o Galaxy – į praktiškumą. Naujasis Ford S-Max turi 5+2 sėdimąsias vietas ir pasižymi savitu stiliumi, tuo tarpu Focus ST 5 cilindrų Duratec turbo variklis su 220 AG liudija jo sportinį charakterį. Automobilyje matomas Ford propaguojamas “Kinetic Design” stilius - trapecinės priekinės grotelės, didelės ratų arkos, šone esančios oro angos. Tai išties puikaus dizaino automobilis, atrodantis dinamiškai it didelis kupė. Ford S-Max ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama nebūdinga Ford prabanga. Vienas pagrindinių Galaxy ir S-Max pliusų yra "FoldFlatSystem" sistema, leidžianti antros ir trečios eilės sėdynes sulankstyti į grindis ir gauti lygų grindų paviršių. Kaip įrodymas S-Max visapusiškam tobulumui – automobilis buvo išrinktas 2007 metų Europos automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-07-10 |
S-MAX 2006m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kiekvienam savo pliusai
Kiekvienam savo minusai
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirktas prieš 4 metus, pravažiuota 50 000 km . Po pirkimo teko keisti sankabos komplektą, remontuoti kondicionierių. Toliau einami remontai ir kitos išlaidos, kurių reikia nupirkus 11 m. automobilį. Važiuoju ir mieste ir už miesto. Vasarą aplankome ir Europos valstybes. Nustebino važiuoklės patvarumas. Iki šiol dar niekas nekeista ir nesijaučia jokio bildėjimo. Aišku perkant seną auto tolygu pirkti loterijos bilietą, bet man patiko pats automobilis- sakyčiau tarpinis variantas tarp universalo ir vienatūrio. Galinės sėdynės visos trys atskirai reguliuojasi, atlošai užsiverčia, kas leidžia padaryti lygų didelį bagažo skyrių. Sėdintiems gale vietos labai daug ir bagažinė didelė. Na tiesa trečia sėdynių eilė tik vaikams ir bagažo lieka labai mažai. Variklis 1,8 d 92kW gal ir negalingas, bet kruiziniam 140 km/h greičiui greitkelyje tikrai užtenka be didelių pastangų. Tiesa prie prie mažų apsukų ( maždaug iki 1500 ) variklis visiškai bukas. Na apibendrinant galiu pasakyti, kad automobilis tikras universalas: tinka ir greitkeliui ir kroviniui parvežt. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaip ir visi seni auto |
Patarimai perkančiajam |
Pagal poreikį |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Ford S-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis