Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford ženkleliu pažymėtas prekės ženklas nekantrauja atsiriekti didesnį visame pasaulyje augančios elektromobilių rinkos gabalą. Kadangi Europoje Ford turi nedaug elektromobilių, tad reikėjo kuo greičiau sukurti naują, todėl buvo pradėta bendradarbiauti su Volkswagen kompanija. Naujasis Explorer EV naudos tokius pat 52 kWh ir 77 kWh akumuliatorius kaip ir
Volkswagen ID.4 automobilis, kadangi Explorer EV gaminamas ant VW MEB platformos. Mažesnis nei Ford Mach-E modelis, vidutinio dydžio krosoveris Explorer buvo sukurtas specialiai Europos klientams, atsižvelgiant į jų vairavimo įpročius. Automobilio dizainas atrodo puikiai – vertikalus ir minimalistinis priekis su akcentuojamu “Ford“ ženkleliu už kurio slepiasi adaptyvios pastovaus greičio palaikymo sistemos radaras ir kitos saugos funkcijos. Tarp L formos priekinių žibintų gamintojas įtaisė juodą apdailą kurioje puikuojasi Explorer užrašas nors daugeliui europiečių šis modelio brandas nėra gerai žinomas ar itin vertinamas. Iš profilio visureigis atrodo taip pat puikiai su akcentuojamomis didžiulėmis ratų arkomis ir masyviais ratais ant kurių užmautos 235/45 ZR 21 padangos. Galinėje automobilio dalyje Ford sumontavo dar vieną juodą apdailą su Explorer užrašu. Viduje suprojektuotas tipiškas Ford stiliaus interjeras su vertikaliu LCD ekranu centrinėje konsolėje skirtu informacijos ir pramogų sistemai SYNC. Šią planšetę galima slankioti aukštyn ir žemyn taip atveriant už jos esantį skyrių daiktams susidėti. Kita didelė daiktadėžė yra centrinėje konsolėje, kuri yra pakankamai erdvi, kad sutalpintų 15 colių nešiojamą kompiuterį. Dar viena įdomi Ford Explorer EV detalė yra ta, kad prietaisų skydelyje nėra jokių fizinių mygtukų, net audio sistemos garsui valdyti. Gale vietos užteks trims suaugusiems, o už padalintų sulankstomų galinių sėdynių yra 470 litrų bagažinė. Explorer galima įsigyti su galinių arba visų varančiųjų ratų sistemomis, kurias tiekia Volkswagen kompanija. Tą patį galime pasakyti ir apie akumuliatorių paketus, kurie yra montuojami šiame Ford krosoveryje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Ford Explorer EV TOP KONKURENTAI
VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis