Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikus dizainas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neitin patrauklus
- Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
- Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
- „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
- 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
- 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
2020-09-13 |
Fiestukė |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Mažas, gražus, ekonimiškas, labai gerai vairuojasi, patogi audio sistema ir laisvų rankų įranga.
Labai jautrūs stabdžiai (gal dėl mažos ridos), šiek tiek triukšmingas (nelyginu su konkurentais, tiesiog mano aukštesnės klasės automobilis, jis tylesnis), triukšmingas motoras.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,3 |
Bendras automobilio aprašas |
Gražus ir ekonomiškas automobilis. Žmona važinėja, kuro vidutiniškai 4,2-4,4 sunaudoja. Trasoje spaudžiant 140-150 valgo apie 7 ltr. Man galios mažoka, mano 100kw ir sunkesnė, traukia žymiai geriau, žmonai gerai. Pirkom su labai maža rida, dabar jau 160kkm. Labai pigus išlaikymas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontuoti teko tik kartą, nulūžo spyruoklės galiukas (žvyrkelio paskemės - jau išeksfaltavo kelią), tai pakeičiau viską naujai, kainavo labai nedaug, už dalis sumokėjau apie 200e: abu amortikai, abi spyruoklės, abu atraminiai guoliai ir dar kažkokios gumos. Žodžiu, kad nereikėtų grįžti dar kartą. Gal jau laikas būtų pakeisti žvakes, bet jos prastoj vietoj stovi, prie -15 užsikuria, tai ir nekeisiu kol neužsikurs. |
Patarimai perkančiajam |
Kebulą tikrinkit, į variklį neįlysi, ridą bandyti nuspėti reikėtų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis