Markės
606 iš 1912
Ford Mustang, 2005 - 2014
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.021% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)Viso įvertinimų: 4
37% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas dizainas
  • V8 varikliai
  • Geras garsas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Prastas saugumas
  • Gremėzdiškas
Naujas Ford Mustang yra įkvėptas 1960-ųjų Mustangų, ypač 1967-68 metų modelių. Šis unikalus retro ir futuristinio stiliaus kupė ir kabrioletas užtvirtina savo kaip “muscle car” automobilio įvaizdį. Tai itin mėgstamas ir populiarus automobilis turintis tiek gražią išorę, tiek ir patogų interjerą. Atrodo, kad Ford gerai padirbėjo kurdami naująjį Mustang, nepamiršdami ir komfortiškesnio, tylesnio važiavimo. Tačiau Mustang buvo kritikuojamas dėl primityvios galinės pakabos. Verta paminėti pačią galingiausią ribotos serijos Mustang versiją – Mustang Shelby GT500KR po kapotu turinčią 5.4 L DOHC V8 turbo variklį su 540 AG (403 kW) galia prie 6250 aps/min ir 691 Nm sukimo momentu prie 4500 aps/min.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia ribotos serijos Mustang versija yra Shelby GT500KR (KR inicialai reiškia „King of the Road“ – „Kelių Karalius“) po kapotu turinčia 5.4 L DOHC V8 turbo variklį su 540 AG (403 kW) prie 6250 aps/min ir 691 Nm sukimo momentą prie 4500 aps/min:



Mustang yra naudojami taip pat kaip lenktyniniai automobiliai SCCA World Challenge GTS, Continental Tire Sports Car Challenge, Rolex Sports Car, Trans Am, FIA GT3 ir GT4 serijos varžybose:


Tokį Mustang vairavo Shaquille O'Neal ir Holivudo aktorius Sean Penn:


Patalpino: Vaidas | 2022-06-30
Mustang GT-500
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, gražus, galingas, greitas
  • Dinamiškas
  • Gražus dizainas
Aptarnavimas ne bet kuriame servise, valdymas ne pats geriausias, kasko draudimas
  • Nestabilus kelyje
  • Neinformatyvus vairas
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki visi, nusprendžiau parašyti apžvalgą apie savo auto. Nusipirkau jį prieš pusmetį, prieš tai turėjau Porsche Cayman, WRX STI, kuris buvo užpūstas iki 380 AG. Tačiau nei vienas nei kitas man netiko. Subariką atsibodo derinti ir reguliuoti - kažkas visada gedo ir negalėjau to pakęsti. Su Porsche sekėsi gerai, tačiau standi pakaba, maža erdvė visur man irgi ne prie širdies. Norėjau išbandyti muscle automobilį, kurio galia būtų apie 400 AG. iš pradžių žiūrėjau Camaro, bet nesusižavėjau – pasirodė grubiai surinktas ir dizainas man nelabai. Pas šį Mustangą 500 AG. Pradžioje važinėjau atsargiai ypač ant šlapio asfalto, nes patikėkit kaip jis prasuka ratus. Vėliau išbandydavau ir sport režimą, galiausiai tik jį ir palikau. Nežinau per kiek laiko jis pasiekia 100 km, bet jausmas toks kad užtrunka vos 3 sekundes. Pirma pavara - 120, antra trečia – jau 200, spidometras akimirksniu užsilenka ir žiūrėk jau 260 km. Automobilio išvaizda nereali - visi žiūri į jį, ir tai vėliau pradeda net atsibosti :) Šiaip viduje gana patogus, sėdynės gana komfortiškos. Žinoma prie garso reikia priprasti nors yra gera garso izoliacija, tačiau variklio garsas ją pramuša. Pakaba veikia puikiai, suvalgo visus nelygumus, tačiau valdymo savybės nekokios, bet pakabą galima paleisti žemyn per kokius 5 cm, manau situacija pagerėtų ženkliai. Patikimumas – pradžioje pusę metų kas 5 tūkstančius keičiau tepalus, pakeičiau žvakes. Po pirkimo beveik iškarto pakeičiau sankabą, bet tai žinojau - ją gavau pirkdamas automobilį. Praktiškumas? Na, kamščiuose juo nevažinėju, manau geriau neįstrigti spūstyje, nes gali reikti ir daugiau sankabų. Valdymas yra neblogas, tačiau automobilis nėra skirtas posūkiams. Jo siela – tiesus kelias ir pedalas iki dugno. Standartinių stabdžių irgi užtenka, kad suvaldyti šį monstrą, bet jie vistiek prastesni nei buvo Porsche Cayman.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt