Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas dizainas
- V8 varikliai
- Geras garsas
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Prastas saugumas
- Gremėzdiškas
Naujas Ford Mustang yra įkvėptas 1960-ųjų Mustangų, ypač 1967-68 metų modelių. Šis unikalus retro ir futuristinio stiliaus kupė ir kabrioletas užtvirtina savo kaip “muscle car” automobilio įvaizdį. Tai itin mėgstamas ir populiarus automobilis turintis tiek gražią išorę, tiek ir patogų interjerą. Atrodo, kad Ford gerai padirbėjo kurdami naująjį Mustang, nepamiršdami ir komfortiškesnio, tylesnio važiavimo. Tačiau Mustang buvo kritikuojamas dėl primityvios galinės pakabos. Verta paminėti pačią galingiausią ribotos serijos Mustang versiją – Mustang Shelby GT500KR po kapotu turinčią 5.4 L DOHC V8 turbo variklį su 540 AG (403 kW) galia prie 6250 aps/min ir 691 Nm sukimo momentu prie 4500 aps/min.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pati galingiausia ribotos serijos Mustang versija yra Shelby GT500KR (KR inicialai reiškia „King of the Road“ – „Kelių Karalius“) po kapotu turinčia 5.4 L DOHC V8 turbo variklį su 540 AG (403 kW) prie 6250 aps/min ir 691 Nm sukimo momentą prie 4500 aps/min:
Mustang yra naudojami taip pat kaip lenktyniniai automobiliai SCCA World Challenge GTS, Continental Tire Sports Car Challenge, Rolex Sports Car, Trans Am, FIA GT3 ir GT4 serijos varžybose:
Tokį Mustang vairavo Shaquille O'Neal ir Holivudo aktorius Sean Penn:
Mustang yra naudojami taip pat kaip lenktyniniai automobiliai SCCA World Challenge GTS, Continental Tire Sports Car Challenge, Rolex Sports Car, Trans Am, FIA GT3 ir GT4 serijos varžybose:
Tokį Mustang vairavo Shaquille O'Neal ir Holivudo aktorius Sean Penn:
Patalpino: Vaidas | 2022-06-30 |
Mustang GT-500 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, gražus, galingas, greitas
Aptarnavimas ne bet kuriame servise, valdymas ne pats geriausias, kasko draudimas
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki visi, nusprendžiau parašyti apžvalgą apie savo auto. Nusipirkau jį prieš pusmetį, prieš tai turėjau Porsche Cayman, WRX STI, kuris buvo užpūstas iki 380 AG. Tačiau nei vienas nei kitas man netiko. Subariką atsibodo derinti ir reguliuoti - kažkas visada gedo ir negalėjau to pakęsti. Su Porsche sekėsi gerai, tačiau standi pakaba, maža erdvė visur man irgi ne prie širdies. Norėjau išbandyti muscle automobilį, kurio galia būtų apie 400 AG. iš pradžių žiūrėjau Camaro, bet nesusižavėjau – pasirodė grubiai surinktas ir dizainas man nelabai. Pas šį Mustangą 500 AG. Pradžioje važinėjau atsargiai ypač ant šlapio asfalto, nes patikėkit kaip jis prasuka ratus. Vėliau išbandydavau ir sport režimą, galiausiai tik jį ir palikau. Nežinau per kiek laiko jis pasiekia 100 km, bet jausmas toks kad užtrunka vos 3 sekundes. Pirma pavara - 120, antra trečia – jau 200, spidometras akimirksniu užsilenka ir žiūrėk jau 260 km. Automobilio išvaizda nereali - visi žiūri į jį, ir tai vėliau pradeda net atsibosti :) Šiaip viduje gana patogus, sėdynės gana komfortiškos. Žinoma prie garso reikia priprasti nors yra gera garso izoliacija, tačiau variklio garsas ją pramuša. Pakaba veikia puikiai, suvalgo visus nelygumus, tačiau valdymo savybės nekokios, bet pakabą galima paleisti žemyn per kokius 5 cm, manau situacija pagerėtų ženkliai. Patikimumas – pradžioje pusę metų kas 5 tūkstančius keičiau tepalus, pakeičiau žvakes. Po pirkimo beveik iškarto pakeičiau sankabą, bet tai žinojau - ją gavau pirkdamas automobilį. Praktiškumas? Na, kamščiuose juo nevažinėju, manau geriau neįstrigti spūstyje, nes gali reikti ir daugiau sankabų. Valdymas yra neblogas, tačiau automobilis nėra skirtas posūkiams. Jo siela – tiesus kelias ir pedalas iki dugno. Standartinių stabdžių irgi užtenka, kad suvaldyti šį monstrą, bet jie vistiek prastesni nei buvo Porsche Cayman. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Ford Mustang TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis