Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubą paskirstymo velenų valdymo mechanizmą (DOHC) ir buvo derinami su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas "Cougar" ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
Antros kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
Patalpino: Dovis | 2009-09-16 |
Ford Probe |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Mazai gendantis, minksta patvari vaziuokle, didele bagazine, patogus salonas, isskirtinis dizainas
Gali buti geneatoriaus problemos
|
Bendras automobilio aprašas |
Tikrai geras sportinis automobilis ypac 2.5 l. Grazi kiek isore tiek ir vidumi. Ganetinai erdvus ir patogus salonas. Pripuciama vairuotoo sedyne, kondicionierius, vairo aukscio reguliatorius. Labai didele bagazine+pasididina kai nusilenkia galines sedynes. Pakaba ganetinai minksta. Variklio darbas irgi puikus. Jega pasijaucia nuo 2500 aps/m ir antras jegos padidejimas jauciamas nuo 4500aps/m. Masina stabili posukiuose. Detales nera brangios. |
Variklis |
Variklis 2.5 V6. 24v. Tikrai neblogas agregatas. Turi 120kw. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija nera labai nrangi. Masina patikima, vaziuokle ilgaamziska. Detales mazdos todel lengva gaut. Kuro sanaudos mieste 12l uzmiestyje apie 9l. Taciau lietuvoje ne visi dar supranat jos verte. Todel rinkos kaina kaip jai siek tiek mazoka palyginus su kitais automobiliais |
Patarimai perkančiajam |
pasitikrint generatoriaus krovima. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Ford Probe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis