Markės
619 iš 1918
Ford S-MAX, 2015 - 2023
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.015% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)Viso įvertinimų: 3
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Komfortiškos sėdynės
  • Praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
Kai pirmą kartą buvo pristatytas Ford S-MAX 2006 metais, jis pirmą kartą vienatūrių klasėje paaukojo praktiškumą vardan puikių valdymo savybių ir tapo smagiausiu vienatūriu rinkoje. Pagaliau po dešimtmečio mes sutinkame naująjį S-MAX ir galima drąsiai pasakyti, kad visas savo gerąsias sąvybes automobilis išsaugojo. Kalbant apie dizainą, naująjį vienatūrį galima lengvai supainioti su senuoju. Pagrindinis skirtumas – automobiliui buvo „uždėtas“ Ford Mondeo priekis. Didesni pasikeitimai randami viduje – čia pagrindinis dėmesys skirtas informacinei sistemai su dideliu LCD ekranu centre, plastiko kokybė pagerėjo, nors daug kieto plastiko vis dar naudojama apatinėse panelėse. Kelyje Ford S-MAX elgiasi lyg būtų keliais „numeriais“ mažesnis – panašiai kaip Ford Focus. Vienatūris išliko vikrus, puikiai valdomas, kartu visai neblogai sugeria nedidelius kelio nelygumus. Žinoma, šis kiek nestandartinis vienatūris negali pasiūlyti didelės bagažinės kaip kai kurie iš konkurentų ar Ford Galaxy, o ir trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams susodinti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2014-04-09

Ford S-MAX Vignale Concept – žvilgsnis į „Premium“ segmento ateitį

Ford S-MAX Vignale Concept – žvilgsnis į „Premium“ segmento ateitį
Mados sostinėje Milane pristatytas koncepcinis S-MAX atspindi „Ford“ paieškas prabangos pasaulyje. Milane pristatytas koncepcinis „Ford S-MAX Vignale Concept“ automobilis tapo jau antruoju koncerno „premium“ segmento modeliu, pažymėtu „Vignale“ prekės ženklu.  Pernai „Ford“ potencialių klientų reakciją tyrė demonstruodama „Ford Mondeo Vignale Concept“, kuriame įsikūnijo savybės, suvokiamos kaip prabangos kodas – į akis krentantis dizainas, meistrystė ir dėmesys detalėms bei išskirtinės techninės charakteristikos. Serijinis „Vignale“ linijos „Mondeo“ rinkoje pasirodys kitąmet, „S-MAX Vignale“ pardavimas planuojamas kiek vėliau taip pat 2015 metais. 

„Jis peržengia įprasto akiai automobilių dizaino ribą ir byloja klientams, kuriems estetinės savybės yra tikroji vertė. Erdvus ir geidžiamas – toks yra „S-MAX Vignale Concept“. Mūsų dizaineriai įkvėpimo sėmėsi daugelyje sričių – nuo baldų iki aukštosios mados. Taip gimė nauja „Ford“ išraiška“, – sakė „Ford of Europe“ vykdomasis direktorius, atsakingas už dizainą, Martinas Smithas.
 


Ne veltui automobilio pristatymui buvo parinkta legendinė vieta – „Palazzo Reale“ rūmai Milane. Po to „S-MAX Vignale Concept“ galės grožėtis garsiosios baldų dizaino parodos „Salone del Mobile“  lankytojai. Šioje parodoje „Ford“ įrengė „Vignale Lounge“ stendą, kuris atliks ne tik pažintinę funkciją, bet ir padės koncernui atsirinkti mažmenininkus „Vignale“ linijai. Parodoje bus ne tik „S-MAX – „Ford“ sukūrė visą šeimą „Vignale“ daiktų, įskaitant ir „iF Design“ apdovanojimą pelniusį kelioninį krepšį.

„Ford“ pranešė, kad „Vignale“ linijos automobilių pirkėjai turės paskirtąjį asmeninį vadybininką, jiems bus užtikrinta automobilio paėmimo ir pristatymo paslauga.

Jau šiandien pusė „Ford“ pirkėjų renkasi modifikacijas su aukšto lygio įranga, o 10-15 proc. pirkėjų norėtų dar aukštesnės klasės įrangos bei išskirtinio aptarnavimo.

„Vis daugiau klientų ieško išskirtinėmis savybėmis išsiskiriančių ir aukštesnės klasės automobilių nei mes šiandien siūlome Europos rinkai. Kita svarbi dalis – klientų patirtis. Klientai nori jiems asmeniškai pritaikyto ir jų laiką taupančio aptarnavimo. „Vignale“ yra mūsų atsakymas tokiems klientams“, – kalbėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas. 
 


„S-MAX Vignale Concept“ išsiskiria 21 colio diametro ratlankiais, pagamintais iš sudėtingo liejimo lydmetalio. Koncepcinis automobilis taip pat gali pasigirti brangakmenius primenančiomis aplikacijomis, chromuotais veidrodėlių korpusais, būdingomis „Vignale“ aštuoniakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir „Milano Grigio“ kėbulo spalva. „Dark Rose Grey“ spalva nudažytos atskiros detalės – aštuoniakampiai ortakiai, išmetimo vamzdžių lizdai ir priekinės dalies apatinė dalis.

Salone į akis krenta minkštos odos krėslai, praturtinti aštuoniakampių rašto siuvinėjimu, aliuminio siūlais ir išsiuvinėtais „Vignale“ logotipais. Automobilyje montuojama naujausia balsu valdoma komunikacijos sistema ir specialios planšečių tvirtinimo vietos antros eilės keleiviams.   

Dizaineriai sako, kad šviesi išorė ir tamsesnis vidus atspindi nūdienos vyriškų kostiumų madą, o salono viduje vyraujančios spalvos ir formos yra įkvėptos šiuolaikinių baldų dizaino. Salone oda naudojama ne tik krėslams, bet ir prietaisų skydelio, panelės bei stogo apdailai, o metalo detales stengtasi naudoti saikingai, tačiau matomai. 
 


Tyrimai rodo, kad daugiau nei trečdalis „Premium“ automobilių pirkėjų nurodo, jog esminis skirtumas tarp prabangos prekių ir masinės produkcijos yra klientų aptarnavimo kokybė. Taip pat pažymima, kad personalo kompetencija ir efektyvumas daro didžiausią įtaką vertinant klientų pasitenkinimą. Salono išvaizda ir pardavėjų svetingumas yra du iš trijų svarbiausių faktorių, lemiančių kliento lūkesčius.

„Ford“ ketina siūlyti specialiai apmokytą vadybininką, kuris taps „Vignale“ pirkimo ir aptarnavimo vedliu kiekvienam klientui. Klientui taip pat nereikės pačiam rūpintis automobilio techniniu aptarnavimu – pardavėjai patys paims automobilį ir grąžins jį po techninės patikros bei aptarnavimo.  

Specialiai „Vignale“ linijai „Ford“ ketina steigti visą tinklą „Vignale Lounges“ salonų. 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt