Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Patalpino: Mersiukas | 2014-12-03 |
A170 2003 dyzelis automatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, atrodo mažas, bet viduje erdvu
Maža trauka, brangios detalės
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris |
Bendras automobilio aprašas |
Daug bėdų buvo su mersiuku. Per metus teko kapitaliniam remontui įdėti apie 7 000 Lt nenaujom detalėm: teko keisti pavarų dėžę, prasidėjus šalčiams, sugedo net variklis, pakeičiau ir jį, tada turbiną, kompresorių, kai jau pradėjo salone išmetamosiomis dujomis smirdėti, nebeištvėriau, pardaviau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nedidelis nuvertėjimas vien dėl vardo. Ekonomiškas. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkti, jeigu nori sutaupyti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis