Markės
1140 iš 1984
Mercedes-Benz CL klasė (C216) 2006 - 2013

Mercedes-Benz CL klasė, (C216) 2006 - 2013

51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.040% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 1
50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didžiulė galia
  • Tikras inžinerinis šedevras
  • Unikalus stilius
  • Prabangus interjeras
TRŪKUMAI
  • Didžiulės eksploatacijos išlaidos
  • Trūksta Aston Martin ar Bentley auros
Mercedes-Benz CL (vokiškai reiškia Comfort Leicht) yra didžiulis prabangus GT klasės kupė. Automobilis buvo gaminamas ant S-klasės sedano platformos su trumpesne baze, bei mažesniu variklių pasirinkimu. Automobilis tapo gerokai solidesnių ir išraiškingesnių formų su itin į akis krentančiomis didelėmis ratų arkomis, dideliu variklio gaubtu ir didelėmis radiatoriaus grotelėmis priekyje. Interjere - naujas prietaisų skydelis, kuris reikia pastebėti panašus į BMW 7 serijos su po ranka esančiu borto kompiuterio valdymo džoistiku. Centre – didžiulis navigacinis ekranas, žemiau – elegantiškos oro valdymo angos, kvadratinis analoginis laikrodis, dar žemiau - įvairių įrenginių valdymo svirtelės panašios į tokias kokios naudojamos lėktuvuose. Greičio, apsukų rodmenys nors atrodo kaip analoginiai, ištikrųjų yra elektroniškai atvaizduojami, kurių vietoje gali būti rodomas naktinio matymo vaizdas. Vidus dvelkia prabangiu art deco stiliumi. Bendrai – automobilis vėl tapo solidus, spinduliuojantis prabanga ir didybe. CL kaip ir pridera turi begalę įvairios komforto, saugumo įrangos. Galingiausias variantas – CL 65 AMG, šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L varikliu su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilio bagažo skyrius yra talpesnis nei Audi flagmano sedano A8.

Galingiausias variantas yra CL 65 AMG, šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L varikliu su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
MB | 2025-09-22

Automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konkreti išvaizda ir salono dizainas, valdymas, puiki pavarų dėžė ir garso izoliacija, maloni važiuoklė, fantastiškas komfortas, saugumas on top
Salono talpumas, gabaritai, bagažinė ir visos problemos kurias pvardinau
Solidus, dinamiškas, komfortiškas ir pagal savo metus – vis dar modernus automobilis. Patarimas renkantis - visiškai nesvarbu, kiek automobilis nuvažiavęs, kiek buvo savininkų, ar daužtas, ar ne. Ir visai nesvarbu kokią kainą užsidėjęs savininkas, čia ne esmė. Svarbu sėdynių odos būklė (kad nebūtų pervilktos naujai), kad nebūtų jokių klaidų skydelyje - geriausia jungti prie kompo ir pažiūrėt. Jeigu klaidų nėra – vadinasi, mašina prižiūrėta kruopščiai, keista kiekviena smulkmena, ir bendrai būklė bus gera. Nes jeigu pasiimsi tokį auto pigiai, su didele rida ir klaidomis tai paskaičiuok kiek atsieis variklio darbai, bamperiai, slenksčiai, žibintai (dažnai visur bus nulūžę laikikliai) salone viskas kliba, matosi tarpai. Taigi, salono atnaujinimas, vairo kolonėlė, sėdynių remontas - su naudotomis dalimis, nes vienas naujas kompresorius kainuoja labai brangiai. Tada važiuoklė, kėbulas čia jei dar nesuvaryti galiniai sparnai ir durys, o daugeliui taip ir bus. Stabdžiai ir diskai, problemos su elektronika, padangos jeigu jos pasibaigę. Pasiseks jei nebus jokių bėdų su pakaba, ypač jei auto su pneumo pakaba arba su visais varomais ratais. Todėl rinkitės automobilį atsifiltravę skelbimus nuo brangiausio ir pasilikit didelį kainos reindžą deryboms, jeigu ką nors pamtysit ne taip. Naujos dalys kainuoja gana brangiai, bet visada galima kažką surasti antrinėj rinkoj paieškojus ne tik Lietuvoj. Silpnos vietos – sėdynės, pagalvės, vožtuvai, siurbliai ir šlangos. Ir dar blogiau – kartais viskas ima ir sugenda iš karto. Beveik visiems šiems automobiliams, nepriklausomai nuo ridos, kažkas neveikia. O jei veikia, tai pradeda nusidėvėti sėdynių oda. Beveik visų šitų automobilių bėda – bamperiai ir slenksčiai, nes nauji kainuoja kosmosą, todėl niekas jų nenori keisti. Grotelės – dar viena problema, tas pats su rūko žibintais, priekiniais žibintais, parktronikais ir kėbulo padėties davikliais – kainuoja daug, o dažnai jau būna sudaužyti arba neveikiantys. Kita liga – grandinės įjusios iki 2008 metų, įsiurbimo kolektoriai su sklendžių sistema, galiniai stiklai, kurie šiek tiek nusileidžia, kai atidarai duris – va čia irgi dažna bėda, jie dažnai stringa. Didelė problema – sėdynių atlenkimo rankenėlių mechanizmai ir vairo kolonėlės aukščio reguliavimas – stringa trosai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC 
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė 
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT AMG GT
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas