Markės
1120 iš 1939
Mercedes-Benz CLS klasė (C219) 2004 - 2010
Mercedes-Benz CLS klasė, (C219) 2004 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.79% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 7
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • Fantastiškas dizainas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Didelė šio modelio sėkmė lėmė, kad kiti gamintojai netrukus pradėjo siūlyti savo keturdurius kupė – Porsche Panamera, Volkswagen Passat CC ir kiti"
Mercedes-Benz CLS-klasė yra prabangus sedanas gaminamas ant W211 E-klasės modelio platformos. Tai automobilis atradęs naują rinkos segmentą - tai savotiškas keturių durų, keturių vietų kupė automobilis, vienas pirmųjų tokių pasaulyje. Anot Mercedes-Benz, CLS sukurtas, kad suderintų "stiprų emocinį žavesį", kurį suteikia kupė automobilis ir "patogumą, bei praktiškumą", kurį suteikia sedanas. Kupė stiliaus kėbulas lemia tai, kad galinės sėdynės nėra labai erdvios, o variklių gama nėra tokia plati kaip E klasės. CLS kartais klaidingai laikomas keturdure CL versija, tačiau ištiesų Mercedes modelių gamoje CLS stovi tarp E-klasės ir S klasės modelių ir konkuruoja iš dalies su 6 serijos BMW, iš dalies su Jaguar XF sedanu. Didelė šio modelio sėkmė lėmė, kad kiti gamintojai netrukus pradėjo siūlyti savo keturdurius kupė – Porsche Panamera, Volkswagen Passat CC ir kiti. Vokiečių automobilių tiuningo kompanija Brabus gamina modifikuotas CLS AMG versijas su 6.3 L dviejų turbo V12 varikliu. Šis patobulintas variklis išvysto 720 AG (540 kW) galią ir vadinamas “Brabus Rocket”. Tai buvo pats greičiausias ketverių durų automobilis pasaulyje pagal Guinness Pasaulio rekordų knygą pasiekiantis maksimalų sunkiai suvokiamą 365 km/h greitį, o 0-100 km/h gali pagreitėti per mažiau kaip 4 sekundes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Vokiečių automobilių tiuningo kompanija Brabus gamina modifikuotas CLS AMG versijas su 6.3 L dviejų turbo V12 varikliu. Šis patobulintas variklis išvysto 720 AG (540 kW) galią ir vadinamas “Brabus Rocket”. Tai buvo pats greičiausias ketverių durų automobilis pasaulyje pagal Guinness Pasaulio rekordų knygą pasiekiantis maksimalų sunkiai suvokiamą 365 km/h greitį, o 0-100 km/h gali pagreitėti per mažiau kaip 4 sekundes:



Tai automobilis atradęs naują rinkos segmentą - tai savotiškas keturių durų, keturių vietų kupė automobilis, vienas pirmųjų tokių pasaulyje.

Tokį Mercedes vairavo David Hasselhoff ir eksbitlas Ringo Starr.

David Hasselhoff

Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
2021-12-07
CLS W219 550 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinė išvaizda, kokybė, galia
Žiemą galu varomu ir su premium klasės 285/30 galinėm padangom atrodo, kad važiuoti bus gan sudėtinga :D
Daug prieš pirkdamas domėjausi ir žiūrinėjausi. Prieš tai vairavau A6 C6 3.2FSI Quattro 188 KW su orine važiuokle. Audi buvo su R18, mersas su R19, komfortas minkštumo prasme, sakyčiau labai panašus, gal merso vos vos minkštesnė, bet kadangi ratai didesni, tai atrodo tas pats kas buvo audi. Dizainas ir variklis, pagrindiniai dalykai kodėl būtent šį modelį pirkau. 5.5 benzas, be dujų, remapintas, su minimaliais patobulinimais 305 KW, galios per akis, iš vietos nelabai ir pasidrąskysi, nes prasukinėja ratus net ir 60-70 važiuojant jei iki dugno paspaudi. Kadangi automobilio nusprendžiau LT nepirkti ir pirkau aukcione daužtą, tai pilnai susitvarkyti, gavosi deja brangiau nei lietuvos rinkos kaina, ir netgi gerokai brangiau, tačiau viskas nuo a iki z išlaižyta ir rami galva (vis vien LT už 10k ~ nupirkus būtų reikėję garantuotai kokius 3k įkišt). Man su visokiais remapais, androidais, naujom padangom, shadowline, langų tamsinimais, maxton design apdailom ir t.t. gavos apie 16-17 tūkst (nupirkau 2021-03, užregistravau 2021-09). Kolkas labai patenkintas, laikau parkinge, tai tikiuosi su langų pakėlėjais pavyks bent pora metų bėdų išvengt. Kita jų bėda, keyless entry. Mygtukų guma suaižėja, gauna drėgmės ir nebeveikia. Visos 4 durys neveikė, nauja rankena pagal dažų kodą iš silberio 250-300 eur ~. Vairuotojo rankeną pamėginau sutvarkyt pats, du rezistoriai 300 ir 470, du mygtukai iš lemonos po 0.69 ir susilitavau, viskas veikia (klausimas kaip ilgai). Garso izoliacija lyginant su a6 c6 nepalyginamai geresnė, bagažinė tokia kaip E klasėje, tai talpumo tikrai netrūksta. Gale vietos mažai, bet kadangi tik mažamečiai vaikai gale važiuoja, tai man kaip ir ok. Priprasti vairuoti buvo šiek tiek keista, nes "stoikė" ganėtinai smarkiai užstoja vaizdą, kai reikia kažkur atlikinėti posūkį ir apsižvalgyti ar niekas neatvažiuoja, bet pripranti gan greitai :) V8 stock išmetimas praktiškai be garso, nesigirdi, kad V8 kol neužspaudi dugnais. Dėl tos priežasties išmečiau galinius bakelius (rezonatoriai/katalikai vietoj liko), tai garsas labai gražus, duslus, kaip gero V8, o viduje visiškai netrukdo ir labai lengvai rezonuoja. Labai kokybiškai atrodantis interjeras, kokybiškai apsiūta oda, patogios sėdynės, ypač gerai bus jų ventiliavimas vasarą :) Kaip kažkas ir minėjo, automobilis atrodo dešimtmečiu jaunesnis nei yra iš tikrųjų :) Gavau ko tikėjausi ir dar daugiau, kita auto tikėtina bus ir vėl mersas, tik jau manau S klasės (senstu visgi) :D P.S. audi V6 3.2 188kw rydavo 18-20 ~ mieste, mersas rija lygiai tiek pat (o drąskau gerokai labiau nei audi). Nors manau, kas perka tokio litražo automobilį, kuro sąnaudos nėra labai svarbios :D Greičių dėžė beje, yra adaptyvi, todėl jei pastoviai ramiai važinėjat ir užsimanysit paspaust, bus šiek tiek lag'o ir teks palaukt kol ji sugalvos važiuot, tad kartais norėtųsi aštresnės, staigesnės dėžės (na kita vertus, galima visada su lapkėm pačiam mėtyt). Nepirkti lavonų už juokingas kainas, kad po to nereiktų skųstis jog auto prasta :)
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-18
Cls 3,5 200kw benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,komfortas,galingi varikliai,isskirtinumas
Nera
Ispudinga masina visom prasmem. Dizainas,komfortas,galingi varikliai,isskirtinumas,viskas auksciausios klases.Vairuoju toki modeli 5 metus,jei keisti tai tik i naujesni CLS. Is gedimu nieko,cia praktiskai E klases mersas,tik su S klases prabanga ir komfortu.Variklis 3.5 benzas 200kw,misriu rezimu 12l benzo.
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-06
W219 cls
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, linijos. Galia, po chiptuning. Ekonomiškas, komfortabilus, tylus, solidus
Ne šeimos auto.
Išvaizda, linijos. Be konkurencijos. Kritikų pripažintas kaip 10 - mečiu pralenkęs laiką modelis. Sunkesnis kiek už E klasę. Naujų kainos svyravo apie 70000 eur, todėl Ačiū dievui, kad bmw fanų taip ir neatrastas modelis, todėl didesnė tikimybė atrasti padoriai eksploatuotą auto. Bėda, ties 300000 reikia pasikeisti tepalo aušintuvo tarpinių komplektą ir išmesti sklendes (400+- eur). Viskas! Gero eksploatavimo. 7G dėžė yra trumpesnių pavarų ir lekiant greiciau, nėra labai ekonomiškas. Nors bendru rezimu į 8 galima nesunkiai tilpti. Neprižiūrėta gali kelti problemų, smūgiuoti ir pan, remontas brangus, tepalų keitimas apie 100eur.. Po STAGE1 chiptuningo, mašina akivaizdžiai atgijo. Interjeras, auksciausia klase, visur oda. Kebulas nerudija, muzika skamba padoriai, net ir ne HARMAN/KARDON.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-25
CLS benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška, gera garso izoliacija. Dizainas
Langų pakėlėjai, pagal mašinos gabaritus vietos nedaug.
Pirktas iš atstovo su pilna istorija. Pravažiuota 200k km. Viso 236k km Paprasta važiuoklė. Todėl problemų išskyrus vieną lūžusią spyruoklę nebuvo. Man asmenišmai pakaba pakankamai komfortiška net su R19 ratais. Vietos žinoma joje nedaug, gale 2 sėdimos vietos ir aukštesniam žmogui jos mažai, tiek kojoms tiek galvai. Bagažinė atrodo nemaža, bet daug kas netelpa per aukštį įdėti. Labiausiai nervina stiklų kilnojimas darinėjant dureles. Žiemą prišala, neužsidaro. Du kartus keitė vairuotojo stiklo pakėlėjus vieną kartą keleivio. Nepigus malonumas. Man dizainas labai patinka, išbaigtas. Garso izoliacija gera. Geros apdailos medžiagos. Galios varikliui pakanka, gal aut.dėžės aštrumo norėtūsi, nors visada ant sport važinėju. Kuro sąnaudos vidurkis ~11ltr mieste ~16ltr.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-16
Tik cls
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neatsilieka niekuom nuo siu metu mersu
Nedazni elektronikos gedimai
Sveiki noriu visiem pasakyti . Apie 3.0l dyzeli tikrai viskas labai gerai su ta masina ir vidui ir isorei . As asmeniskai esu vairaves ir brangesniu ir naujasniu prabangiu masinu. Tik sitas duoda dziaugsmo daugiau nei kitos. Sportine masina kuri duoda stiliu,konforta,ir greiti ... esu bandes 3.5 benzina tik garsas grazesnis. Dyzelio sukimo momentas geresnis traukia abu panasei . Kas galvoje patarciau turet nesigailesit nei sekundes... patikimas tikrai . O kam daug 7.1 vidurkis dyzelio tai geriausiai dviratukas butu.
Pilnas atsiliepimas...
Simir | 2012-01-28
Ispudingas Mersas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, kokybiskos medziagos. nedaug naudojantis duju. gera greiciu deze. stabilus.
Brangi eksplotacija, man asmeniskai - dizainas.
Turejome issinuomoje si automobili vestuvems. Man asmeniskai nera super patrauklus jo isores dizainas, bet vidus tikrai labai ergonomiskas, komfortabilus. Gal tik erzina galybe elektronikos. niekam vertas dalykas sukurtas dalinis lango atsidarymas kai atveri duris, juk butu paprasciau dizaina patobulint. 3.5 sport. viskas tuo pasakyta. tik spek gaudyt galinius ratus. tikrai geras variklis. tokio nepirksi uz paskutinius tad kastai manau neidomu. suprantama kad brangu islaikyti. vien jau padangos skirtos asfaltui lyginti.... Geriau nepirkti o nuomotis :)
Pilnas atsiliepimas...
silwukas | 2009-02-22
Bananas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai prabangus, isskirtiniu formu.
siaura varikliu gama, manau nelabai ekonomiskas.
Tai yra vienas tu automobiliu, kuriuos noreciau tureti. Jo nuostabi ir neeiline isvaizda ir tikiu kad tikrai gerai jautiesi ji vairuodamas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt