Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras nuvažiuojamas atstumas
- Puiki interjero kokybė
- Nuostabus išorės dizainas
TRŪKUMAI
- Didelis ir sunkus automobilis
- Didelis LCD ekranas atitraukia dėmesį
- Itin brangus
"Panašu Mercedes-Benz EQS yra praktiška ir maksimaliai prabangi, tyli ir maloni transporto kapsulė, ypač turint omenyje, kad vairuoti jį nėra įdomu ir savininkas greičiausiai ilsėsis ant galinių sėdynių"
Jei paimtume prabangiausiu pasaulyje automobiliu tituluojamą S klasės Mercedes ir sukryžmintume su elektrinių technologijų pionieriumi Tesla Model S, gautume štai šį Mercedes-Benz EQS automobilį. Tai kogero technologiškai pats pažangiausias automobilis pasaulyje. Jis turi viską kas yra sukurta automobilių pramonėje: gali būti aprūpintas iki 350 įvairiausių jutiklių, fiksuojančių atstumą, greitį, apšvietimo sąlygas, kritulius, temperatūrą, užimtas sėdimas vietas, keleivių kalbėjimą ir kt. Automobilis gali bendrauti, atidaryti ir uždaryti dureles, sekti ir įsiminti jūsų veiksmus, įsiminti kelio sąlygas, pasiūlyti tai ko jums reikia dabar ar tai ko prireiks už 15 minučių bei pasirūpinti maksimaliu keleivių saugumu. Mums daug įdomiau kiti dalykai – į kokią publiką taiko kompanija su šiuo modeliu ir kuo jis skiriasi nuo S klasės Mercedes. Pirmiausiai Mercedes-Benz EQS yra didelis 5,2 metrų ilgio limuzinas, tikras S klasės brolis. Tačiau turi gerokai mažesnę priekinę dalį kadangi joje nereikia sutalpinti aštuonių cilindrų. Taip pat turi labai praktišką bagažinę, nes techniškai EQS yra hečbekas. Kadangi bagažinė nėra labai didelė – tai veikiau duoklė madai, kurią paskutiniu metu diktavo Tesla Model S ir Porsche Taycan hečbekai. Taip pat šis Mercedes turi itin erdvų saloną. Panašu Mercedes-Benz EQS yra praktiška ir maksimaliai prabangi, tyli ir maloni transporto kapsulė, ypač turint omenyje, kad vairuoti jį nėra įdomu ir savininkas greičiausiai ilsėsis ant galinių sėdynių. Tai ne tiek įvaizdžio automobilis kaip kad S klasės Mercedes-Benz, o labiau automobilis išties maloniam laiko praleidimui kol jis jus gabena iš taško A į tašką B. Mercedes-Benz EQS neturi priekinės bagažinės - tą erdvę užima kondicionierius ir kiti prietaisai. Mercedes-Benz net nesuteikia prieigos prie šių prietaisų, todėl langų ploviklio papildymo anga yra sumontuota šoniniame sparne. Trumpa ir kompaktiška priekinė dalis ne tik suteikia daugiau erdvės salone, tačiau ją galima efektyviai išnaudoti siekiant aptakumo – taip suteikiant dar daugiau tylos salone bei mažinant energijos sąnaudas. Pasirodo EQS yra aerodinamiškiausias serijinis automobilis pasaulyje – jo pasipriešinimo koeficientas Cd tėra vos 0,20 ir lenkia Tesla Model 3, kurio Cd siekia 0,208. Automobilio energijos sąnaudos yra sekančios: „EQS 450+“ modelio siekia nuo 15,7 iki 20,4 kWh, o „EQS 580 4MATIC“ – nuo 17,4 iki 21,8 kWh. Pirmasis modelis „EQS 450+“ išvysto 245 kW galią, „EQS 580 4MATIC“ - 385 kW galią. Mercedes-Benz planuoja pristatyti ir galingiausią EQS versiją siekiančią 560 kW. Įdomu kiek ši versija turės niutonmetrų... Po EQS grindimis - 108 kWh baterija, leidžianti tarp įkrovimų nuvažiuoti 770 km atstumą pagal WLTP. Galima pasirinkti ir pigesnę versiją su 90 kWh baterija, kurios pakaks 640 km atstumui. Didelis EQS puikiai tiks ir miesto salygomis – dėl 4,5 laipsnio pasisukančių galinių ratų automobiliui apsisukti užtenka vos 10,9 metro. Galima užsisakyti versiją su net 10 laipsnių pasisukančiais galiniais ratais – o tai tikrai labai daug. Automobilio viduje keleivius pasitinka stiklinė priekinė panelė. Išlenktas vientisas ekranas, kuris tęsiasi nuo vieno statramsčio iki kito, po apsauginiu stiklu slepia tris atskirus ekranus. Ekranų nepritruks ir gale sėdintiems keleiviams. Panašu Mercedes-Benz EQS yra rinkos etalonas komforto, patogumo ir salono tylos srityse.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Mercedes-Benz EQS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis