Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Pagaliau puikus SL dizainas
- Išties greitas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Neitin praktiškas
- Gana sunkus automobilis
- Valdymo savybės dar neprilygsta tikriems sportiniams automobiliams
"Be įdomių techninių savybių naujos kartos SL modelis turi ir dar kai ką ko neturi jo pirmtakai – tai išties gerą kėbulo dizainą. Nors automobilis nenutolo nuo bendros Mercedes dizaino koncepcijos, tačiau atrodo įdomiai, dinamiškai ir vientisai"
Per paskutinius dešimt metų Mercedes kompanija išties gerai pasidarbavo – pirkėjus pasiekė puikūs kompanijos automobiliai, puikūs tiek stilistiškai, tiek technologiškai. Bet yra keletas modelių Mercedes gamoje, kuriems nepavyko užkariauti pirkėjų simpatijų. Vienas tokių yra SL modelis, kuris galima sakyti merdėja nuo pat 2001 metų kai buvo sustabdyta puikaus devyniasdešimtųjų metų SL modelio gamyba. Nuo to laiko Mercedes SL automobilis, kuris nepasižymėjo nei itin geru sportiškumu, nei patraukliu stiliumi, nei naujausiomis technologijomis. Negana to buvo pernelyg panašus į mažesnį Mercedes SLK modelį. Galbūt dabar atėjo metas pokyčiams? Dabar į pagalbą buvo pakviestas Mercedes AMG padalinys, kuris puikiai integravosi į kompanijos modelių liniją su ikonišku Mercedes-Benz AMG GT modeliu. Štai rezultatas: “naujasis Mercedes-AMG SL derina sportiško vairavimo dinamiką su Mercedes komfortu ir prabanga” – teigia AMG vadovas Filipas Schiemeris. Kad tai pasiektų, AMG sukūrė visiškai naują SL platformą pavadintą Modular Sports Architecture (MSA), kuri bus bendrai naudojama ir naujos kartos AMG GT modeliui. Aliuminio, plieno, magnio ir pluošto kompozitų medžiagų mišinys buvo naudojamas tam, kad būtų pasiektas maksimalus standumas, kuris kai kuriais parametrais viršija net AMG GT tvirtumą. Naujojo SL kėbulo korpuso konstrukcija turi 18 procentų didesnį sukimo standumą palyginti su senojo modelio. 2+2 rodsteris vėl gavo sulankstomą medžiaginį stogą. Minkštas stogas buvo pasirinktas dėl to, kad automobilio svorio centras būtų žemiau, bei kad būtų sumažintas svoris, kuris dabar yra visais 21 kg mažesnis palyginti su sulankstomu kietu stogu. Mercedes teigia, kad stogo atidarymas arba uždarymas trunka vos 15 sekundžių. Pagrindinis SL variklis yra 4,0 L V8 benzininis su turbokompresoriumi, kuris galią perduoda per 4MATIC keturių ratų pavaros sistemą ir devynių greičių automatinę pavarų dėžę. Variklių gamą papildo SL 55 4MATIC versija turinti gerai žinomą 4,0 L V8 biturbo variklį išvystantį 469 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Šis Mercedes SL pasiekia 0–100 km/h per valandą greitį per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 295 km per valandą. Kitas pasirinkimas, kurį turi pirkėjai yra SL 63 4MATIC versija, kurios galia yra net 577 AG ir 800 Nm. Ši versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundės, o didžiausias greitis padidėja iki 315 km per valandą. Pirmą kartą šio modelio istorijoje SL varomas visais ratais per 4MATIC sistemą, kuri gali skirtingai paskirstyti sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių. Visuose modeliuose siūlomas taip pat ir keturių ratų vairavimo mechanizmas, kuris iki 100 km/h greičio galinius ratus suka priešinga kryptimi iki 2,5 laipsnio, kad būtų lengviau apsisukti ir manevruoti važiuojant mažu greičiu. Jei greitis viršija 100 km/h, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas. Be įdomių techninių savybių naujos kartos SL modelis turi ir dar kai ką ko neturi jo pirmtakai – tai išties gerą kėbulo dizainą. Nors automobilis nenutolo nuo bendros Mercedes dizaino koncepcijos, tačiau atrodo įdomiai, dinamiškai ir vientisai. Taip, kiek primena Mercedes-Benz AMG GT modelį, bet šiuo atveju tai yra privalumas. Ištęsti priekiniai žibintai daug geriau integruoti į apvalainą SL dizainą nei panašūs esantys CLS modelyje. Galinė dalis buvo stipriai suapvalinta su integruotu spoileriu ir dabar labai primena apvalainą Porsche 911 kabrioleto galą. Bet ir ši dalis žiūrisi puikiai – daug geriau nei beformis pirmtako galas. Bendrai automobilis atrodo ir elegantiškai apvalainas, bet kartu turi tvirtą stovėseną ir sportišką kompaktiškumą. Puikus dizainerių darbas! Salone standartinėje komplektacijoje yra pora elektra reguliuojamų AMG Sports sėdynių su atskiromis sėdimosios dalies ir atlošo šildymo sistemomis bei Mercedes Airscarf sistema. Pasirinkimų sąraše galima rasti dar sportiškesnes AMG Performance sėdynes, taip pat sėdynių vėdinimą. Mercedes teigia, kad į 213 litrų talpos bagažinę telpa du golfo krepšiai. Tačiau pasirinkus papildomą bagažinės paketą atsiranda slankioji pertvara, kuri pakėlus stogą padidina bagažinės dydį iki 240 litrų. Žodžiu, puikus Mercedes bandymas atgaivinti užmigusią SL modelio šlovę. Įdomu ar tai pavyks padaryti artimiausiam konkurentui – 6 serijos BMW modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Mercedes-Benz SL klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis