Markės
1171 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Pagaliau puikus SL dizainas
  • Išties greitas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Neitin praktiškas
  • Gana sunkus automobilis
  • Valdymo savybės dar neprilygsta tikriems sportiniams automobiliams
"Be įdomių techninių savybių naujos kartos SL modelis turi ir dar kai ką ko neturi jo pirmtakai – tai išties gerą kėbulo dizainą. Nors automobilis nenutolo nuo bendros Mercedes dizaino koncepcijos, tačiau atrodo įdomiai, dinamiškai ir vientisai"
Per paskutinius dešimt metų Mercedes kompanija išties gerai pasidarbavo – pirkėjus pasiekė puikūs kompanijos automobiliai, puikūs tiek stilistiškai, tiek technologiškai. Bet yra keletas modelių Mercedes gamoje, kuriems nepavyko užkariauti pirkėjų simpatijų. Vienas tokių yra SL modelis, kuris galima sakyti merdėja nuo pat 2001 metų kai buvo sustabdyta puikaus devyniasdešimtųjų metų SL modelio gamyba. Nuo to laiko Mercedes SL automobilis, kuris nepasižymėjo nei itin geru sportiškumu, nei patraukliu stiliumi, nei naujausiomis technologijomis. Negana to buvo pernelyg panašus į mažesnį Mercedes SLK modelį. Galbūt dabar atėjo metas pokyčiams? Dabar į pagalbą buvo pakviestas Mercedes AMG padalinys, kuris puikiai integravosi į kompanijos modelių liniją su ikonišku Mercedes-Benz AMG GT modeliu. Štai rezultatas: “naujasis Mercedes-AMG SL derina sportiško vairavimo dinamiką su Mercedes komfortu ir prabanga” – teigia AMG vadovas Filipas Schiemeris. Kad tai pasiektų, AMG sukūrė visiškai naują SL platformą pavadintą Modular Sports Architecture (MSA), kuri bus bendrai naudojama ir naujos kartos AMG GT modeliui. Aliuminio, plieno, magnio ir pluošto kompozitų medžiagų mišinys buvo naudojamas tam, kad būtų pasiektas maksimalus standumas, kuris kai kuriais parametrais viršija net AMG GT tvirtumą. Naujojo SL kėbulo korpuso konstrukcija turi 18 procentų didesnį sukimo standumą palyginti su senojo modelio. 2+2 rodsteris vėl gavo sulankstomą medžiaginį stogą. Minkštas stogas buvo pasirinktas dėl to, kad automobilio svorio centras būtų žemiau, bei kad būtų sumažintas svoris, kuris dabar yra visais 21 kg mažesnis palyginti su sulankstomu kietu stogu. Mercedes teigia, kad stogo atidarymas arba uždarymas trunka vos 15 sekundžių. Pagrindinis SL variklis yra 4,0 L V8 benzininis su turbokompresoriumi, kuris galią perduoda per 4MATIC keturių ratų pavaros sistemą ir devynių greičių automatinę pavarų dėžę. Variklių gamą papildo SL 55 4MATIC versija turinti gerai žinomą 4,0 L V8 biturbo variklį išvystantį 469 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Šis Mercedes SL pasiekia 0–100 km/h per valandą greitį per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 295 km per valandą. Kitas pasirinkimas, kurį turi pirkėjai yra SL 63 4MATIC versija, kurios galia yra net 577 AG ir 800 Nm. Ši versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundės, o didžiausias greitis padidėja iki 315 km per valandą. Pirmą kartą šio modelio istorijoje SL varomas visais ratais per 4MATIC sistemą, kuri gali skirtingai paskirstyti sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių. Visuose modeliuose siūlomas taip pat ir keturių ratų vairavimo mechanizmas, kuris iki 100 km/h greičio galinius ratus suka priešinga kryptimi iki 2,5 laipsnio, kad būtų lengviau apsisukti ir manevruoti važiuojant mažu greičiu. Jei greitis viršija 100 km/h, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas. Be įdomių techninių savybių naujos kartos SL modelis turi ir dar kai ką ko neturi jo pirmtakai – tai išties gerą kėbulo dizainą. Nors automobilis nenutolo nuo bendros Mercedes dizaino koncepcijos, tačiau atrodo įdomiai, dinamiškai ir vientisai. Taip, kiek primena Mercedes-Benz AMG GT modelį, bet šiuo atveju tai yra privalumas. Ištęsti priekiniai žibintai daug geriau integruoti į apvalainą SL dizainą nei panašūs esantys CLS modelyje. Galinė dalis buvo stipriai suapvalinta su integruotu spoileriu ir dabar labai primena apvalainą Porsche 911 kabrioleto galą. Bet ir ši dalis žiūrisi puikiai – daug geriau nei beformis pirmtako galas. Bendrai automobilis atrodo ir elegantiškai apvalainas, bet kartu turi tvirtą stovėseną ir sportišką kompaktiškumą. Puikus dizainerių darbas! Salone standartinėje komplektacijoje yra pora elektra reguliuojamų AMG Sports sėdynių su atskiromis sėdimosios dalies ir atlošo šildymo sistemomis bei Mercedes Airscarf sistema. Pasirinkimų sąraše galima rasti dar sportiškesnes AMG Performance sėdynes, taip pat sėdynių vėdinimą. Mercedes teigia, kad į 213 litrų talpos bagažinę telpa du golfo krepšiai. Tačiau pasirinkus papildomą bagažinės paketą atsiranda slankioji pertvara, kuri pakėlus stogą padidina bagažinės dydį iki 240 litrų. Žodžiu, puikus Mercedes bandymas atgaivinti užmigusią SL modelio šlovę. Įdomu ar tai pavyks padaryti artimiausiam konkurentui – 6 serijos BMW modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS AMG SL 63 V8 (585 Hp)
Kėbulo tipas Kabrioletas
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 213/240
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas V8 Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 3982
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps 585/436/6500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 800/5000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.6
Maksimalus greitis, km/h 315
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 9 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4705
Plotis, mm 1915
Aukštis, mm 1353
Svoris/Max svoris, kg 1895
Atstumas tarp ašių, mm 2700
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 265/40 R20
Galinės padangos 295/35 R20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 12.7
CO2 emisija, g/km 288
Degalų bako talpa, l 70
Autoterminų paaiškinimai...
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt