Markės
1160 iš 1939
Mercedes-Benz S klasė (W220) 1999 - 2006
Mercedes-Benz S klasė, (W220) 1999 - 2006
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 9
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • Solidus įvaizdis
  • S65 AMG versija
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Pigios medžiagos interjere
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!"
Naujasis Mercedes-Benz W220 lyginant su savo pirmtaku tapo mažesnis, tačiau erdvesnis viduje. Iš išorės automobilis tapo apvalesnis, švelnesnių formų, nes senasis modelis buvo kritikuotas dėl labai didelių gabaritų ir “sunkaus” dizaino. Interjere taip pat dominuoja švelnios linijos, o prietaisų skydelis panašus į 1997 metais pasirodžiusio mažiausio mercedes – A klasės. Daugelyje Europos šalių dyzelinė S320 CDI versija tapo populiariausiu modeliu. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos. Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausios versijos buvo šios:


S 55 AMG


S 65 AMG
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 9
2017-11-19
2002 Mercedes s280 150kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai
Neradau
Turiu gal pusmeti ir esu patenkintas, neturejau nei vieno gedimo, 2.8 benzininis variklis su 150kw. 2002 metu Pilnai uztenka galios, lenktynese nedalyvauju, kuro sanaudos nesikandzioja taip pat, mieste 13-14L, trasoj 8-9. Aisku jai dugnais vazinesi ir rys kibirais. Man asmeniskai geresnis nei 3.2 cdi, biski daugiau kilovatu ir maziau bedu.
Pilnas atsiliepimas...
MB W220 | 2016-10-21
MB W220 3.2cdi FL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas tiek sedint prieki tiek gale :) Variklis neuzmusamas
Labai brangus remontas ir elektronika niekam tikus, ziema mirsta pagalves airmatico...
Veza tikrai smagiai sitas auto bet ir airmatico remontas smagiai kainuoja, manau neverta sita masin buti remontuojama uz tokius pinigus, jau per sena ji kad tiek kainuotu remontas :) Variklis 3.2cdi 150kw tikrai superinis :) Pats pora metu atvazinejau su tokiu rida 340000 pastaciau ant stendo tai nepabeges nei vienas kw, visi 150 vietoj :) Ir remotui nelabai prireike pinigu :) Remontas kaip senai masinai tai beprotiskai per brangus Kol vaziuoja super auto bet kai ateis ziema arba ta diena kai prades birti airmaticas tada reiks krapstyt sventem taupytus pinigus :D
Pilnas atsiliepimas...
MBW220 | 2016-01-16
MB W220 3,2cdi 150kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, įvaizdis, vairavimo malonumas. Visas automobilis yra vienas didelis pliusas.
Visi neprižiūrimi automobiliai genda.
MB W220 facelift. Nuostabus automobilis. S klasė ir viskas tuom pasakyta. Dizainas, salonas, komfortas - 10 balų. Garso izoliacija nuostabi, airmatic važiuoklės darbas puikus. Bendrai, vairavimas tiek mieste, tiek trasoje idealus. Puikiai "stovi ant kelio". Tai nėra itin patikimas automobilis, bet nusipirkus "nenujotą" ir reikiamai jį prižiūrint tikrai neturėtų būti didelių problemų. Airmatic važiuoklė turi trūkumų, bijo šalčių ir remontas kainuoja, palyginus, nemažai. Nors verta paminėti, kad šiuo metu daug kas ją remontuoja/restauruoja ir kainos nėra kosminės. Pvz.: amortizatoriaus restauravimas ~250eur, liniuotės(vožtuvų bloko) restauravimas iki 100eur. Jeigu sugestų, sutvarkius šias problemas važiuosit ilgai ir ramiai. Juk viskas iš karto nesuges. ;) Varikliai patvarūs, kaip ir dauguma MB variklių. Būtent 3,2cdi(145kw ir 150kw) pasižymi purkštukų tarpinių bėdomis. Bet tai tikrai nėra didelė problema. Kartą "pramušus" vienai tarpinei, pakeiskit visas ir nebus problemų ilgą laiką. Tarpinės po kelis eurus, todėl turint omenyje, kad tai S klasė - nėra apie ką kalbėti. Dėžės kaip ir visų Mersų patvarios. Gal kiek lėtokos (pagal važiavimo stilių), bet bendrai, man asmeniškai, labai patinka. Esu turėjęs ne 1 ir ne 3 MB, todėl galiu pasakyti, kad tai ne eilinis automobilis ir jo vardas užsitarnautas pelnytai. Tai automobilis Nr.1(kalbu ne tik apie S). Prestižinis automoblis, suteikiantis tam tikrą statusą vairuotojui. Galbūt, net suteikiantis pranašumą kelyje. Išlaikymo kaštai gali būti didesni nei kitų automobilių, bet tam ir yra Mersas. Nebereikalo šios markės automobiliais yra vežiojami aukščiasi pasaulio asmenys. Bendrai galima pasakyti, kad šis automobilis savo išlaikymo kaštus atperka su kaupu. Jeigu tai būtų pigiai išlaikomas automobilis - tokius vairuotų kiekvienas ir gatvėse jų būtų kaip passat'ų ir "audi bulkų". 3,2cdi variklis yra tirkai patvarkus. Kaip ir minėjau gali pasitaikyti menkų problemų su purkštukų tarpinėmis, bet jos išsprendžiamos pigiai ir greitai. Trauka tikrai pakankama važiuojant mieste, esant kamščiams ir t.t. Galios užtenka staigiai staruojant nuo sankryžos, įvertinus tai, kad smarkiau paspaudus pedalą nejuntama jokia perkrova ir negirdimi jokie garsai. Tiesiog, greičio rodyklė kyla į viršų. Eksplotacijos kaštai gan nemaži. Privalomas+kasko draudimas kainuos apie 800eur per metus. Detalės, taip pat gan nepigios, bet priklauso kur remontuosite automobilį ir kokias detales naudosite. Jeigu rinksitės originalias detales iš autolaužynų, o ne iš spec. parduotuvių ir salonų tai remonto kainos tikrai nebus labai didelės. Nuvertėjimas. Šis modelis jau beveik pasiekė savo nuvertejimo ribas ir važiuojantį facelift modelį galima įsigyti už 5-6k eur.Pre facelift modelį(iki 2003m.) rinktis nepatarčiau, nes jis turi savų problemų su rūdimis, elektronika ir t.t. Gan smarkiai skiriasi salonas ir išorė, atnaujintas modelis šiuolaikiškesnis ir modernesnis. Be abejo, jeigu trūksta pinigų facelift modeliui, galima rinktis ir tvarkingą senesnį, tai nėra priežastis nepirkti šio automobilio. Nesirinkti pačių pigiausių. Prieš perkant pasidomėti apie silpniausias vietas. Pasiskaityti, pasidomėti į ką vertėtų atsižvelgti perkant šį gyvulį.
Pilnas atsiliepimas...
Anzelika | 2013-12-03
MB S 320 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, jega.
Brangios kai kurios dalys. nors ju kol kas neprireike
Pries kelis menesius nusipirkau sita seniuka. Nelabai apsivercia seniuku ji ir vadinti. Radau as ji Italijoj, pabraukytu sparnu. Pirkau nebrangiai, mokejau 3500 Eur. Investavau apie 500 Eur. Dabar dziaugiuosi komfortu. Automobilis kaip reta patikimas ir lengvai valdomas. Sio MB variklis, pasak zinovu, yra vienas patikimiausiu. Ji dar "milijoniniu" vadina, nes tokiam 200 000 km tai net ne rida. Naujesni V formos varikliai jau Nebe tokie geri.. Pavaru deze taip pat viena geriausiu. Ji labai retai iseina is rikiuotes. Tad musu savartynuose jos deficito nera. Nerimauju del pneumatikos, nors siuo metu viskas tvarkoje. Apibendrindama galiu pasakyti viena - sededama uz naujo Golfo vairo jauciuosi lyg netekus didziosios dalies komfortabilaus vairavimo malonumo. Beje, sis laivas autobane 220 eina taip, lyg tai butu jam eilinis greitis. Myliu savo auto. Nekeisciau jos I jokia kita.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2013-11-03
MB S320 CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Veza nuostabiai
Labai jau nepatvarus, popierinis automobilis, kuri islaikyti super brangu
Siuo automobiliu naudojausi du metus, nupirkau su 180000 km rida (patikrinau MB salone pries pirkdamas) Tiksliau tariant naudojausi tol, kol pagaliau pardaviau :-) Na su siuo auto vaziuoti tikrai fantastika, nera turbut geriau vezancio auto. Taciau reguliarus vaziavimas viena karta per menesi i autoservisa tikrai uzknisantis. Pagrindine problema buvo su airmaticu, kuris man kainavo apie 8000 Lt, taip pat vaziuokle kuri labai greitai isbarska ir kainos detaliu nesveikos uz trauke po 900 Lt... Automatine pavaru deze irgi nelabai patikima teko remontuoti vien uz detales isleidau apie 1000 Lt + remontas 700 Lt... Zodziu tipiniu ligu buvo labai daug.... MB S320 CDI mieste 13 Ltr dyzelio, 8 trasoj. Investuot i varikli irgi teko keiciau purkstukus, EGR voztuva, variklio tena ( praktiskai ne vienam mersui neveikia t.y. variklio pasildytuvas ziema) Automobilis labai nuvertejantis ir daug gendantis, o detaliu kainos tikrai nesveikos Sis MB yra pats blogiausias is visu mersu tad jei jau nutaret isigyti si automobili, tai kraustikites gyventi arciau MB autoserviso, nes liaudies meistrai neikanda i jo remonta :-)
Pilnas atsiliepimas...
Mercedes-Benz S320 | 2012-07-30
Mercedes-Benz S320 CDI - labai geras pasirinkimas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Fantastiškas komfortas, erdvumas, prabangumas.
Airmatic išlaidų pliusu niekaip nepavadinsi, stipriai nuvertėjantis.
Ieškojau naujo automobilio gana ilgai, nes niekaip negalėjau išsirinkti. Norėjau kažko saugus, nemažo ir nenusibodusio. Prisiskaičius apie W220 amortizatorių kainas buvo kiek atmušę fantazijas jį įsigyti, bet realiai pasidomėjus, tai pirmiausia jie laiko 100-150 tūkstančių kilometrų, visų antra juk visi 4 vienu metu nesuges, o kas ~2-3 metai pakeisti po vieną ar du tikrai nėra kažkas neįmanoma nors jie ir kainuoja nemažai (apie 1000 litų). Plius nereikėtų atmesti restauracijos galimybių. Restauruoti galinių kaip ir neįmanoma, bet priekinių restauravimas yra pakankamai vykęs sprendimas. Kitas dalykas, tai S klasės kainos gana stipriai kritusios (prasideda nuo ~15 tūkstančių) tad jei ir reikės per kelis eksploatacijos metus įkišti kelis tūkstančius į tuos amortizatorius, vis tiek išeis pigiau negu pirkti kokią E klasę (211). Taip, kad gauni geresnį variantą ir dar loterijos bilietą išlošti pinigų (jei greitu laiku nebus bėdų su airmatic). Taip pat vienas iš šio modelio pasirinkimo priežasčių buvo, kad šis automobilis nėra nuvalkiotas kaip tos pačios laidos A8 ar BMW 7, kurie pamėgti visokių marozų. Vien tik dujas į jį įdėti vis dėl to neužtenka. Sekantis mano žingsnis greičiausiai bus susidėti facelift žibintus priekyje ir gale, nes tai pakankamai neblogai atjaunina automobilį. Dyzelinis 3,2 variklis tikras mersų flagmanas... Pakankamai galingas, bet ir ekonomiškas, patvarus. Šiek tiek galingesnio 4,0 dyzelio rinktis neverta. Tai nekokybiškas variklis su kuriuo tikėtina, kad bus nemažai reikalų ir išlaidų. Jei jau trūksta galios ant S320 CDI, tai reikia pirkti nebent S500 benziną. Pilti benzą į jį ko gero didžiąjai daliai žmonių būtų per didelė prabanga, todėl įdėjus dujas gautųsi panašios išlaidos ant kuro kaip S320 CDI. Amortizatoriai aišku brangūs, bet jie pakankamai patvarūs ir ilgaamžiški. Žinoma nepirkit šio automobilio jei ruošiatės nuolatos važinėti žvirkeliais, miškais ar dar kokiais nelygiais, prastais keliais, nes tai airmatic gyvenimo tikrai neprailgins, tai - miesto, greitkelio automobilis, suteikiantis vieną maloniausių važiavimą. Komfortas tikrai aukšto lygio. Ne veltui šis automobilis dažnai buvo naudojamas aukštuomeniai, prezidentams, premjerams ir t.t. Pirkti jeigu važinėjama gerais keliais ir aišku tikrinti servise...
Pilnas atsiliepimas...
Kobe | 2012-02-20
Puikus prabangus automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus, grazus, prestizinis, komfortiskas, saugus, kokybiskas.
Brangios ivairios detales, senas jau jis tiems, kas turi pinigu.
Automobilis savo laiku buvo ledas. Dabar irgi nera prastas, toli grazu ne. Jis ir prabangus, ir grazus. Tik laikas daro savo. Atsiradus w221, sito merso era pasibaige. Bet jis neisnyks ir tikrai ispaude placia peda istorijoje. Variklis 3,2l dyzelis. Isties gerai traukia, taigi vertinu puikiai. Automobilis nuvertejo tikrai gausiai, 4 kartus kaina nukrito nuo 32.000eur iki dabar 9.000eur. Dalys yra isties brangios, bet ko noret - gi tai s klases mersedesas. Jei turi pinigu, rinkis mb w221. Visumoje, tai labai nuvertejes auto, kuri gali isigyti jei turi 35.000lt.
Pilnas atsiliepimas...
077 | 2011-12-13
mercedes benz s klase
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas , iswaisda,wariklis,valdimas, tiesiog nuostabu
islaikymas uiii,kuro sanaudos tikrai niera dideles, bet detales uojoi
sis atumobilis yra tikras limuzinas jis nevaziuoja o plaukia, nes yra pneumatine vaziuokle tai yra pagalves kur sugere duobes. bet ir yra su juomis minusas nes jai jos iseina tada tenka nemaza sumele pakloti,bet visgi cia mersas kokybe laiko ilgai jai perkamos naujos detales. variklis yra tikrai geriauses 3,2 is dyzeliniu tikrai patvarus ir manau tai visi zino. issiaskinti kiek istikruju bieges, nors jie tikrai manau turetu istemti iki 500tuks, jaigu aisq buwo gerai priziuretas.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-06-02
Ar vertas geriausiojo vardo?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, prabangus, daug ivairios irangos, kokybiskas automobilis.
Tiek isores, tiek vidaus dizainas atrodo nepakankamai solidziai, i akis krenta pigus ivairiu prietaisu valdymo mygtukai. Variklis kiek per silpnas 4.3 litro kubaturai. Noretusi kiek daugiau rysio su keliu.
Parasysiu atsiliepima apie didziausia is Mercedes – S klase. Kadangi automobilis ne mano, todel atsiliepimas bus neissamus, taciau ispudzius galiu nupasakoti. Mersas su 4.3 litro varikliu, automatas, Long variantas, parvarytas is JAV, zeminta pakaba. Pirmas ispudis isedus, kad automobilis nera didelis, t.y. viduje nera itin daug erdves, automobilis neatrodo labai platus. Taciau jis yra tikrai ilgas ir tas jauciasi, ypac vaziuojant atgal. Taciau vietos cia tikrai uztenks betkam. Interjeras sviesios odos ir rusvos spalvos su medzio intarpais. Siaip jau jis neatrodo labai prabangus, gal dar del to, kad visu prietaisu jungtukai atrodo pigiai – yra apvalaini, jungiasi nelabai tiksliai. Bet kuriam kitam automobiliui tai butunormalu, bet S klases mersui tai jau per prasta. Apskritai interjeras atrodo lyg butu kokiu 1996-1998 metu automobilio. Siaip plastikas naudojamas aisku kokybiskas, netaupyta net ir ant apatiniu prietaisu skydelio, dureliu plastikiniu detaliu. Visur kitur – malonus veliuras. Kieto plastiko ar kazko panasaus beveik nera. Sedynes aisku reguliuojasi visaip, yra atmintis ir visa kita. Keistumas – visai nera desiniojo paprastai valytuvu svirteles prie vairo. Valytuvai valdosi kairiuoju. Keista, nes desine ranka gana mazai darbo turi (visgi automatas). Garso izoliacija labai gera. Galios automobiliui aisku pakanka, taciau cia nematau didelio stebuklo, isdalies del automato, isdalies del labai didelio automobilio svorio. Zodziu paspaudus gaza, prie sedynes lipdo, taciau jausmas panasus lyg butu koks BMW 5 su 2.5 turbodyzeliniu varikliu. Vairavimo pozicija labai patogi. Pakaba, nors ir zeminta, taciau vistiek minksta, gerai gesina gubesnes duobes, taciau sakyciau gana stipriai jauciami mazi nelygubai – pvz. suliniai. Aiskiai jauciamas krestelejimas, taciau jis yra gana minkstas. Be abejo vairas yra kiek per „lengvas“, taciau to ir reikejo tiketis is toli grazu nesportinio automobilio. Nepasakyciau, kad patiko radijo valdymas, vairas man nedideliu gabaritu zmogui kiek didokas, o ir automobilis turi siokiu tokiu elektros bedu – netiksliai veikia langu, sedyniu valdymo mygtukai, blogai rodo (ar tik nebus pagarsejusios merso bedos su elektronika). Bagazines dydis normalus, nera labai didelis, panasiai kaip BMW 5. Bagazine priverus, ji automatiskai uzsidaro – tai malonu, o ir is pultelio galima atidaryti tik bagazine – tai patogu. Bendrai automobilis kaip ir neturi ryskiu minusu, taciau jis nesijaucia labai ipatingas ir neatitinka tarkim 2005-2006 metu panasios klases gamybos automobiliu lygio (sis mersas buvo gaminamas iki siu metu).
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt