Markės
1151 iš 1989
Mercedes-Benz CLK klasė (C209) 2002 - 2009

Mercedes-Benz CLK klasė, (C209) 2002 - 2009

517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.412% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 17
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis buvo gaminamas ant W203 C-klasės bazės su dyzeliniais ir benzininiais varikliais nuo keturių cilindro (CLK200) iki aštuonių cilindrų (CLK500 ir CLK63AMG). CLK yra suprojektuotas, kad užpildyti vidutinio dydžio prabangių kupė ir kabrioletų rinką. Tai vienintelis Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis. Jo tiesioginiai konkurentai yra Volvo C70 ir Lexus SC430, nors Mercedes gaminamas su gerokai didesniais varikliais. Taip pat CLK yra klasifikuojamas kažkur viduryje tarp BMW 3 serijos kupė/kabrioletų ir BMW 6 serijos kupė/kabrioletų. Galingiausias variantas - CLK63 AMG turi 6.2 L V8 variklį su 481 AG (354 kW) galia ir 630 Nm sukimo momentu ir pagreičiu nuo 0 iki 100 km/h per 4.3 sekundės. CLK63 turi 31 % daugiau galios ir 23 % daugiau sukimo momento palyginti su jo pirmtaku. Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.

Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė buvo gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.

Tai vienintelis tuo metu gamintas Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.

CLK AMG:



Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button:




Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose:



Tokį Mercedes vairavo Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.


Jude Law
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 17
Darius | 2025-09-12

Tik vardas ir variklis clk 320

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
keletas
daug ir daugiau nei galima išvardinti
Nupirkau naudotą, prieš perkant atrodė neblogai, po gero pusmečio pradėjo lysti rūdys visur. Automobilis gan patogus, facelif modelis, variklis 3.2 benzinas/dujos. Nupirkus pradėjo lysti rūdys ir gedimai. Kaina remonto ir dalių didelė, gedimai dažni. Brangus išlaikymas.
Pilnas atsiliepimas...
j | 2025-07-24

apie mersa

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
nera
Labai geras, dauguma dalių tos pačios kaip C klasės w203, todėl didelis pasirinkimas ir nedidelė kaina. Retai genda. Rimtesni gedimai prasideda virš 250.000 km EGR , Purkštukai ir kita. Abu dalykus išduoda dūmyjimas. Jei stiprei dūmyja daug šansų, kad bus problemų. Prie didesnių ridų neveikia diržų padavėjai, kairinkausi saviškį pirkt, pas kas antrą neveikė. Maniškio iki šiol puikiai veikia, bet maža rida. Pirkt su rida iki 200k km. Pažiūrėt, kad nedūmytų, iš variklio nebūtų pašalinių garsų.
Pilnas atsiliepimas...
Mykolas | 2025-07-10

Geras

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiškas.
nera
Patikimas, ekonomiškas, komfortiškas. Nebrangi eksploatacija. Patariu pirkti su nedidesne negu 250k km rida. Nes po to nusimato keletas brangokų remontų.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2025-03-24

Labai pavykes mersas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, sportiškas, patikimas, gera garso izoliacija, gan ekonomiškas.
Kaip kito to meto mersai rudija kėbulas.
Nusipirkau kaip antrą automobilį, radau su gan maža rida (apie 130k) Tiek patiko, kad važinėjau dažniau nei pirmu automobiliu. Aukso viduriukas tarp komforto ir sportiškumo. Labai patvarus, o eksploatacija pigi. Daug detalių tos pačios kaip C arba E klasės. Bet už C klasę juntamai sportiškesnis. Važiuoklė kiek kietesnė, geriau stovi ant kelio, žemiau svorio centras, o tas jaučiasi greičiau įvažiuojant į posūkį. Vienas niuansas, kad gale dvi vietos,erdvės pakankamai, bet tarp jų perskyrimas. Manau su metais šio automobilio kaina ir vertė kils, bus panašiai kaip dabar BWM E30. Remontas nebrangus. Kainą išlaiko gerai. Tik kaip ir su visais auto reikia rasti dar neužmuštą. Ieškoti iki 300.000 ridos , kad dar nebūtų išoperuotas EGR. Nedaužtą ir važinėsi dar100 metų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-29

Nerekomenduoju w209

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gražus kėbulas, geras ratų susukamumas, patogus
Kėbulas, elektronika
CLK320 benzinas 2003 metų vokietis. Variklis pasaka, vienas geriausių mb koncerno. Važiuoklė paprasta, tinka nuo C klasės. Kėbulas nevertas net poros eurų. Elektronika tragiška. Smagus, manevringas ir stovintis kelyje automobilis, pavarų dėžė 5g kiek silpnoka. Nupirkau tik su parudyjusia bagažine. Padariau dugno antikorozinį. Iš po žiemos rūdys išlindo visur ( priekiniai sparnai, durelių apačios, galiniai sparnai). Kėbulo dalys brangios. Elektronika pastoviai gendanti. Pradėsiu kad dingo parktronikai tiek gale tiek priekyje( kadangi jų nereikėjo neieskojau kur problema). Prapuolė keleivio pusės diržo padavimas. Kalba iš anglų i vokiečių nusimušdavo kas porą dienų. Nusprogo bixenon blokelis, pakeitus dėvėtu (48eurai), nusprogo priekinė lempa, šrote kainos nuo 150eurų. Pakeitus lempą nudegė galinės lempos plata. Numirė komforto blokas ( priekinės sėdynės neužmigdavo ir per naktį iškraudavo akumuliatorių), vieną rytą numirė langų apiplovimo dačikas, temperatūros dačikas ir automatinių šviesų daviklis. Vairuotojo veidrodėlio posūkis vis gliūčindavo. Paskutinis lašas buvo kai vieną rytą tiesiog dingo centrinis užrakinimas. atrakinus automobilį ir bevažiuojant išmetė klaidas ESP, ABS. Nuo tada centrinis neberegavo nei i raktelį, nei į spynelę, nors centrinio rėlė, baterijos ir saugikliai buvo geri. Nuolatinis pinigų kišimas, nuolatinis remontas kas susiję su elektra ir kėbulu. Kaina daug maž laiko, Kai pirkau buvo tik keletas automobilių pardavime, kai pradėjau pardavinėti jų buvo pilna. Nepirkti. Labai norėjau tokio, paturėjau ir pirmas bei paskutinis mano mersas. Per metus laiko daugiau remontavau nei važiavau, nors pirkau nei pigiausią nei prasčiausios būklės. Jei jau susigundei pirkti patarimai tik 2: 1. Visą kėbulą labai gerai apžiūrėti ir net bagažinės kilimus išimti žiūrint kėbulo būklę. 2. Pakelti salono kilimą, apžiūrėti ar neplaukia salonas, ir kruopščiai patikrinti elektroniką. Jos daug ir brangiai kainuoja keisti blokus, ir viską kas su ja susiję.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-02

CLK270CDI

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai daug,ypac atsizvelgus ir automobilio kaina
Truksta galios,stagumo,agresyvumo lyginant su konkurentu e92
Automobilis tikrai neprimena C klases,uz universala yra 15cm ilgesnis,labai praktiskas kupe. Vidui erdves pojutis.Atsidarius visus langus vasara jauties kaip kabriolete. Konkurentai tuo pasigirti negali. Ka keiciau per 4 metus? Truputi vaziuokles,partronika,vairo stiprintuvo siurbli ir keleivio sedynes uzsedimo davikli. Vidutines sanaudos nuvaziavus 62.000km 7.3ltr, 70-80proc kilometru Vilniaus miestas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-02

CLK320CDI facelift

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nelabai isivaizduoju 5000-7000€ tarpe smagesnio,idomesnio autimobilio.
Minusas tas,kad ne AMG
Turiu CLK jau 5metus,2metus vairavau prefl 270cdi su 5G deze,3metus vairuoju 320cdi su 7G deze, pliusai facelift modelio,7G dezes ir 6cilindru motoro akivaizdus. Variklis daug dinamiskesnis,tylesnis,maziau vibraciju,2.7 variklis kupe kebului netiko visomis prasmemis, del savo "kleklekle" garso ypac,deze 7g staigesne,greitesne jau panasi i tokio konkurento kaip bmw,o ne i miegancia senole 5g,feislifte nesusiduriau su sugedusia posukiu rankenele,dirzu padavimu bei sugedusia duru spyna,kas yra dazna pas pre.fl modelius. Is minusu lyginant butu tik tas,kad 7g dezei reik dazniau daryti aptarnavima ir v6 variklio aptarnavimo kastai yra didesni,tepalo pilas daugiau,oro filtrai du. Be smulkiu elektronikos problemu prefl modelyje nebuvo daugiau nieko,fl modelije jus isvis nebuvo. Filtru,disku,kaladziu,padangu,vaziuokles vienos ar kitos svirties neskaitau kaip gedimo.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-18

Mercedes CLK 220 CDI 2007 - puikus automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, išskirtinumas, komfortas, patikimumas ir dėl to sąlyginai nedideli eksploatacijos kaštai, geros kuro sąnaudos, kaip coupe tikrai praktiškas.
Berėmiai langai žiemos metu kartais prišala, linkę rasoti, kritulių daviklis valytuvams nėra labai protingas, galėtų būti gudresnis bagažinės atsidarymas, nes jei paliję ar pasnigę atidarant visad šiek tiek prilaša vidun, na bet čia priekabios smulkmenos.
Mercedes CLK - Coupe Leicht Kompakt. Tikrai kupė, bet kažin ar lengvas, nes vis tiek sveria 1,6 t ir nelabai kompaktiškas, nes realiai jis yra 10-12 cm ilgesnis už to meto C klasės sedanus ar universalus. Šiuo automobiliu važinėju jau 3 metus ir kol kas esu labai juo patenkintas. CLK 220 CDI, 110 kw, mechaninė pavarų dėžė, elegance kompektacija, 2007 metų „facelift“ modelis. Automobilio nepavadinčiau sportiniu, greičiau Gran Cruiseriu, pakaba nekieta, komfortabili. Labai elegantiška išvaizda, kiek apgauliga, nes nors automobilis atrodo žemas, bet prireikus galima ir ant bardiūro užlipti, atrodo kompaktiškas, bet gale pakankamai vietos tiek kojoms tiek galvai žmonėms iki 180cm ūgio, taip pat kaip kupė tikrai nemaža bagažinė, patogiai nusileidžia galinės sėdynės. Daug komforto, prabangos elementų: labai patogios odinės sėdynės, medžio apdailos centrinė konsolė („facelift“ privalumas), chromo elementai, automatiškai paduodami diržai, užsilenkiantys veidrodėliai, palydinčios šviesos, salone jokių pašalinių garsų, pigių barškančių plastmasių, nebloga standartinė audio sistema. Kiek apsunkintas vairas, bet taip šiam modeliui suderintas vairo stiprintuvas, galbūt kai kam trūkumas, bet man patinka, leidžia geriau jausti kelią. Išskirtinis bruožas yra visiškai nusileidžiantys tiek priekiniai, tiek galiniai langai, nelieka jokio rėmo, tad vasarą galima pajaust tarsi cabrio pojūčių. Nors galas varomas, tačiau dėl pravažumo žiemą problemų neturėjau, žinoma, daug kas priklauso nuo padangų. Automobilis iš Italijos, iškart dengiau antikorozine danga, tad su rūdimis problemų kol kas taip pat nėra. Variklis - klasika tapęs 2,2 litro variklis, 110 kw. Pradžioje buvo labai smagus, bet prie galios greit priprantama. 2,7 litro 5-cilindiai varikliai stovi tik ne „facelift“ modeliuose, tik 15 kw daugiau galios, kuri nelabai jaučiasi, o vibracijos bei garso žymiai daugiau ir atitinkamai didesnės kuro sąnaudos. Tad jei yra galimybė, siūlyčiau iškart dairytis į 3 litrų V6. Varikliai patikimi, atlaiko dideles ridas. Perkant buvo 255000 km, dabar jau tuoj peržengs 300000 km. Dirba sklandžiai, forsunkės kaip naujos, visur sausa, jokių pašalinių garsų. Kuro sąnaudos: gyvenu Vilniuje, šiltu metų laiku telpu į 7 l, žiemą 8 l/100km. Min rekordas - 4,5 l plente, max rekordas - 10,1 l didžiausiam kamšty, kokiam esu sedėjęs. CLK dizainas ir stilius kaip ir E klasės, bet jie gaminti ant C platformos, tad detalių kainos nėra kosminės. Bėdų gali kilti jeigu genda elektronika, tokiu atveju taisymas gali atsieiti, faceliftinių modelių detalės iškart brangesnės. Jau perkant reikėjo tvarkyti SRS, buvo sugedęs oro pagalvių keleivio sėdynės jutiklis (ši bėda jau ne pirmam turėtam MB, liga..), buvo ESP klaida, reikėjo keisti vairo susukimo kampo davikli. Na o tepalai, filtai ir pakabos tvarkymas neišvengiami darbai kiekvienam automobiliui. 2016 m. mokėjau 5400e. Dabar 2019 m. pažiūrėjau skelbimus, facelift modeliai prasideda nuo 4500e, tad toks nuvertėjimas. Jei norisi aštresnių posūkių, kietesnės pakabos ir rankinio stabdžio po ranka - siūlyčiau bmw 3 seriją, bet irgi, e46 coupe gerokai atsilieka dizainu, o e92 buvo visai kitoje kainų kategorijoje. Daug, labai DAUG LAVONŲ, prieš įsigyjant dabartinį automobilį išbandžiau 6 kitus CLK ir teko labai nusivilti, tragiški, tad pirkite atsargiai, nepagailėkit pasitikrinti servise. Taip pat, jei yra galimybė, siūlyčiau „facelift“ modelius nuo 2005 metų, žymiai malonesni auto. Ir žinoma, jei leidžia kišenė, 3 l V6 varikliai, būtų tikrai smagiau.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-08

Automobilis iš kurio nesinori išlipti ....

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, ekonomiškas, patikimas, smagiausias auto kokį esu vairavęs.
Nėra, aišku nepritaikytas šeimai, bet jis ir sukurtas vairavimo malonumui :)
Malonus važiuoti tolimose kelionėse, ekonomiškas, jaučiasi prabanga ir kokybė pridėta daug prabangos detalių, graži išvaizda (AMG apdaila). Turiu metus laiko, per tą laiką pravažiavau 20 t., dabar prireikė patvarkyti važiuoklę. Automobilis, su kuriuo norisi važiuoti ir važiuoti.... Patikimas, reikėjo patvarkyti važiuoklę, nors rida apie 260 t., gali būt kai pirkau buvo nežinia kiek atsukta.... 2,7 dyzelinų varikliai laiko iki 500 t. ir daugiau Nenupirkti nudrožtą ar skenduolį, tada nenorėsi skirtis su juo ;)
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-09

Nepasisekė

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinumas, salyginai pigi eksploatacija
Garsus variklis, žiemą prišąla langai
Nusipirkau iš pažiūros tvarkingą, apžiūrėjau servise, viskas atrodė pakankamai neblogai. Nuvylė gal tik "traktorinis" šalto 270 CDI garsas ir žiemą prišąlantys langai (nepadėjo nei silikononiai tepalai) reikėdavo ryte pasikrapštyti ilgiau :) Bet po kokių gerų metų-pusantrų važinėjimo pradėjo lįst bėdos viena po kitos, taip kad vos ne iki ašarų davaro :D toks vaizdas, kad skenduolį būčiau įsigijęs. Per kelis mėnesius pakeičiau pusė elektrinės grandies :D Sugedo langų valdymo blokas- nusmuko ir nebeveikė langai. Sugedo galinis SAM'as- ko pasekoje iš oro įsijungdavo signalizacija, nebeatsirakindavo pulteliu, nebeveikė posūkiai, kuro rodymas, diržų padavimas ir t.t. Vėliau užsitrumpino antifryzo šildytuvas- per kelias valandas iškraudavo naują 100 Amh akumuliatorių. Perdegė žvakių pakaitinimo rėlė. Tada nuėjo keleivio sosto svarstyklės- nuolat pypė, kad keleivio diržas neužsegtas. To pasekoje pradėjo mėtyt airbag'ų klaidą. Tada pastrigo įsiurbimo kolektoriaus sklendė- nuo 2000 apsukų nebepriima gazo ir išmeta variklio klaidą. Suprantu, kad mašina sena, bet kai tiek bėdų sukrito į tris mėnesius tai norisi ne į servisą varyti, o pas būrėją, kad nuimtų užkeikimą :D
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC 
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė 
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT AMG GT
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas