Markės
1066 iš 1837
Mercedes-Benz CLK klasė (C209) 2002 - 2009
Mercedes-Benz CLK klasė, (C209) 2002 - 2009
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.411% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 13
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis buvo gaminamas ant W203 C-klasės bazės su dyzeliniais ir benzininiais varikliais nuo keturių cilindro (CLK200) iki aštuonių cilindrų (CLK500 ir CLK63AMG). CLK yra suprojektuotas, kad užpildyti vidutinio dydžio prabangių kupė ir kabrioletų rinką. Tai vienintelis Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis. Jo tiesioginiai konkurentai yra Volvo C70 ir Lexus SC430, nors Mercedes gaminamas su gerokai didesniais varikliais. Taip pat CLK yra klasifikuojamas kažkur viduryje tarp BMW 3 serijos kupė/kabrioletų ir BMW 6 serijos kupė/kabrioletų. Galingiausias variantas - CLK63 AMG turi 6.2 L V8 variklį su 481 AG (354 kW) galia ir 630 Nm sukimo momentu ir pagreičiu nuo 0 iki 100 km/h per 4.3 sekundės. CLK63 turi 31 % daugiau galios ir 23 % daugiau sukimo momento palyginti su jo pirmtaku. Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.

Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė buvo gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.

Tai vienintelis tuo metu gamintas Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.

CLK AMG:



Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button:




Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose:



Tokį Mercedes vairavo Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.


Jude Law
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 13
2021-08-29
Nerekomenduoju w209
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gražus kėbulas, geras ratų susukamumas, patogus
Kėbulas, elektronika
CLK320 benzinas 2003 metų vokietis. Variklis pasaka, vienas geriausių mb koncerno. Važiuoklė paprasta, tinka nuo C klasės. Kėbulas nevertas net poros eurų. Elektronika tragiška. Smagus, manevringas ir stovintis kelyje automobilis, pavarų dėžė 5g kiek silpnoka. Nupirkau tik su parudyjusia bagažine. Padariau dugno antikorozinį. Iš po žiemos rūdys išlindo visur ( priekiniai sparnai, durelių apačios, galiniai sparnai). Kėbulo dalys brangios. Elektronika pastoviai gendanti. Pradėsiu kad dingo parktronikai tiek gale tiek priekyje( kadangi jų nereikėjo neieskojau kur problema). Prapuolė keleivio pusės diržo padavimas. Kalba iš anglų i vokiečių nusimušdavo kas porą dienų. Nusprogo bixenon blokelis, pakeitus dėvėtu (48eurai), nusprogo priekinė lempa, šrote kainos nuo 150eurų. Pakeitus lempą nudegė galinės lempos plata. Numirė komforto blokas ( priekinės sėdynės neužmigdavo ir per naktį iškraudavo akumuliatorių), vieną rytą numirė langų apiplovimo dačikas, temperatūros dačikas ir automatinių šviesų daviklis. Vairuotojo veidrodėlio posūkis vis gliūčindavo. Paskutinis lašas buvo kai vieną rytą tiesiog dingo centrinis užrakinimas. atrakinus automobilį ir bevažiuojant išmetė klaidas ESP, ABS. Nuo tada centrinis neberegavo nei i raktelį, nei į spynelę, nors centrinio rėlė, baterijos ir saugikliai buvo geri. Nuolatinis pinigų kišimas, nuolatinis remontas kas susiję su elektra ir kėbulu. Kaina daug maž laiko, Kai pirkau buvo tik keletas automobilių pardavime, kai pradėjau pardavinėti jų buvo pilna. Nepirkti. Labai norėjau tokio, paturėjau ir pirmas bei paskutinis mano mersas. Per metus laiko daugiau remontavau nei važiavau, nors pirkau nei pigiausią nei prasčiausios būklės. Jei jau susigundei pirkti patarimai tik 2: 1. Visą kėbulą labai gerai apžiūrėti ir net bagažinės kilimus išimti žiūrint kėbulo būklę. 2. Pakelti salono kilimą, apžiūrėti ar neplaukia salonas, ir kruopščiai patikrinti elektroniką. Jos daug ir brangiai kainuoja keisti blokus, ir viską kas su ja susiję.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-02
CLK270CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai daug,ypac atsizvelgus ir automobilio kaina
Truksta galios,stagumo,agresyvumo lyginant su konkurentu e92
Automobilis tikrai neprimena C klases,uz universala yra 15cm ilgesnis,labai praktiskas kupe. Vidui erdves pojutis.Atsidarius visus langus vasara jauties kaip kabriolete. Konkurentai tuo pasigirti negali. Ka keiciau per 4 metus? Truputi vaziuokles,partronika,vairo stiprintuvo siurbli ir keleivio sedynes uzsedimo davikli. Vidutines sanaudos nuvaziavus 62.000km 7.3ltr, 70-80proc kilometru Vilniaus miestas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-02
CLK320CDI facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nelabai isivaizduoju 5000-7000€ tarpe smagesnio,idomesnio autimobilio.
Minusas tas,kad ne AMG
Turiu CLK jau 5metus,2metus vairavau prefl 270cdi su 5G deze,3metus vairuoju 320cdi su 7G deze, pliusai facelift modelio,7G dezes ir 6cilindru motoro akivaizdus. Variklis daug dinamiskesnis,tylesnis,maziau vibraciju,2.7 variklis kupe kebului netiko visomis prasmemis, del savo "kleklekle" garso ypac,deze 7g staigesne,greitesne jau panasi i tokio konkurento kaip bmw,o ne i miegancia senole 5g,feislifte nesusiduriau su sugedusia posukiu rankenele,dirzu padavimu bei sugedusia duru spyna,kas yra dazna pas pre.fl modelius. Is minusu lyginant butu tik tas,kad 7g dezei reik dazniau daryti aptarnavima ir v6 variklio aptarnavimo kastai yra didesni,tepalo pilas daugiau,oro filtrai du. Be smulkiu elektronikos problemu prefl modelyje nebuvo daugiau nieko,fl modelije jus isvis nebuvo. Filtru,disku,kaladziu,padangu,vaziuokles vienos ar kitos svirties neskaitau kaip gedimo.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-18
Mercedes CLK 220 CDI 2007 - puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, išskirtinumas, komfortas, patikimumas ir dėl to sąlyginai nedideli eksploatacijos kaštai, geros kuro sąnaudos, kaip coupe tikrai praktiškas.
Berėmiai langai žiemos metu kartais prišala, linkę rasoti, kritulių daviklis valytuvams nėra labai protingas, galėtų būti gudresnis bagažinės atsidarymas, nes jei paliję ar pasnigę atidarant visad šiek tiek prilaša vidun, na bet čia priekabios smulkmenos.
Mercedes CLK - Coupe Leicht Kompakt. Tikrai kupė, bet kažin ar lengvas, nes vis tiek sveria 1,6 t ir nelabai kompaktiškas, nes realiai jis yra 10-12 cm ilgesnis už to meto C klasės sedanus ar universalus. Šiuo automobiliu važinėju jau 3 metus ir kol kas esu labai juo patenkintas. CLK 220 CDI, 110 kw, mechaninė pavarų dėžė, elegance kompektacija, 2007 metų „facelift“ modelis. Automobilio nepavadinčiau sportiniu, greičiau Gran Cruiseriu, pakaba nekieta, komfortabili. Labai elegantiška išvaizda, kiek apgauliga, nes nors automobilis atrodo žemas, bet prireikus galima ir ant bardiūro užlipti, atrodo kompaktiškas, bet gale pakankamai vietos tiek kojoms tiek galvai žmonėms iki 180cm ūgio, taip pat kaip kupė tikrai nemaža bagažinė, patogiai nusileidžia galinės sėdynės. Daug komforto, prabangos elementų: labai patogios odinės sėdynės, medžio apdailos centrinė konsolė („facelift“ privalumas), chromo elementai, automatiškai paduodami diržai, užsilenkiantys veidrodėliai, palydinčios šviesos, salone jokių pašalinių garsų, pigių barškančių plastmasių, nebloga standartinė audio sistema. Kiek apsunkintas vairas, bet taip šiam modeliui suderintas vairo stiprintuvas, galbūt kai kam trūkumas, bet man patinka, leidžia geriau jausti kelią. Išskirtinis bruožas yra visiškai nusileidžiantys tiek priekiniai, tiek galiniai langai, nelieka jokio rėmo, tad vasarą galima pajaust tarsi cabrio pojūčių. Nors galas varomas, tačiau dėl pravažumo žiemą problemų neturėjau, žinoma, daug kas priklauso nuo padangų. Automobilis iš Italijos, iškart dengiau antikorozine danga, tad su rūdimis problemų kol kas taip pat nėra. Variklis - klasika tapęs 2,2 litro variklis, 110 kw. Pradžioje buvo labai smagus, bet prie galios greit priprantama. 2,7 litro 5-cilindiai varikliai stovi tik ne „facelift“ modeliuose, tik 15 kw daugiau galios, kuri nelabai jaučiasi, o vibracijos bei garso žymiai daugiau ir atitinkamai didesnės kuro sąnaudos. Tad jei yra galimybė, siūlyčiau iškart dairytis į 3 litrų V6. Varikliai patikimi, atlaiko dideles ridas. Perkant buvo 255000 km, dabar jau tuoj peržengs 300000 km. Dirba sklandžiai, forsunkės kaip naujos, visur sausa, jokių pašalinių garsų. Kuro sąnaudos: gyvenu Vilniuje, šiltu metų laiku telpu į 7 l, žiemą 8 l/100km. Min rekordas - 4,5 l plente, max rekordas - 10,1 l didžiausiam kamšty, kokiam esu sedėjęs. CLK dizainas ir stilius kaip ir E klasės, bet jie gaminti ant C platformos, tad detalių kainos nėra kosminės. Bėdų gali kilti jeigu genda elektronika, tokiu atveju taisymas gali atsieiti, faceliftinių modelių detalės iškart brangesnės. Jau perkant reikėjo tvarkyti SRS, buvo sugedęs oro pagalvių keleivio sėdynės jutiklis (ši bėda jau ne pirmam turėtam MB, liga..), buvo ESP klaida, reikėjo keisti vairo susukimo kampo davikli. Na o tepalai, filtai ir pakabos tvarkymas neišvengiami darbai kiekvienam automobiliui. 2016 m. mokėjau 5400e. Dabar 2019 m. pažiūrėjau skelbimus, facelift modeliai prasideda nuo 4500e, tad toks nuvertėjimas. Jei norisi aštresnių posūkių, kietesnės pakabos ir rankinio stabdžio po ranka - siūlyčiau bmw 3 seriją, bet irgi, e46 coupe gerokai atsilieka dizainu, o e92 buvo visai kitoje kainų kategorijoje. Daug, labai DAUG LAVONŲ, prieš įsigyjant dabartinį automobilį išbandžiau 6 kitus CLK ir teko labai nusivilti, tragiški, tad pirkite atsargiai, nepagailėkit pasitikrinti servise. Taip pat, jei yra galimybė, siūlyčiau „facelift“ modelius nuo 2005 metų, žymiai malonesni auto. Ir žinoma, jei leidžia kišenė, 3 l V6 varikliai, būtų tikrai smagiau.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-08
Automobilis iš kurio nesinori išlipti ....
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, ekonomiškas, patikimas, smagiausias auto kokį esu vairavęs.
Nėra, aišku nepritaikytas šeimai, bet jis ir sukurtas vairavimo malonumui :)
Malonus važiuoti tolimose kelionėse, ekonomiškas, jaučiasi prabanga ir kokybė pridėta daug prabangos detalių, graži išvaizda (AMG apdaila). Turiu metus laiko, per tą laiką pravažiavau 20 t., dabar prireikė patvarkyti važiuoklę. Automobilis, su kuriuo norisi važiuoti ir važiuoti.... Patikimas, reikėjo patvarkyti važiuoklę, nors rida apie 260 t., gali būt kai pirkau buvo nežinia kiek atsukta.... 2,7 dyzelinų varikliai laiko iki 500 t. ir daugiau Nenupirkti nudrožtą ar skenduolį, tada nenorėsi skirtis su juo ;)
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-09
Nepasisekė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinumas, salyginai pigi eksploatacija
Garsus variklis, žiemą prišąla langai
Nusipirkau iš pažiūros tvarkingą, apžiūrėjau servise, viskas atrodė pakankamai neblogai. Nuvylė gal tik "traktorinis" šalto 270 CDI garsas ir žiemą prišąlantys langai (nepadėjo nei silikononiai tepalai) reikėdavo ryte pasikrapštyti ilgiau :) Bet po kokių gerų metų-pusantrų važinėjimo pradėjo lįst bėdos viena po kitos, taip kad vos ne iki ašarų davaro :D toks vaizdas, kad skenduolį būčiau įsigijęs. Per kelis mėnesius pakeičiau pusė elektrinės grandies :D Sugedo langų valdymo blokas- nusmuko ir nebeveikė langai. Sugedo galinis SAM'as- ko pasekoje iš oro įsijungdavo signalizacija, nebeatsirakindavo pulteliu, nebeveikė posūkiai, kuro rodymas, diržų padavimas ir t.t. Vėliau užsitrumpino antifryzo šildytuvas- per kelias valandas iškraudavo naują 100 Amh akumuliatorių. Perdegė žvakių pakaitinimo rėlė. Tada nuėjo keleivio sosto svarstyklės- nuolat pypė, kad keleivio diržas neužsegtas. To pasekoje pradėjo mėtyt airbag'ų klaidą. Tada pastrigo įsiurbimo kolektoriaus sklendė- nuo 2000 apsukų nebepriima gazo ir išmeta variklio klaidą. Suprantu, kad mašina sena, bet kai tiek bėdų sukrito į tris mėnesius tai norisi ne į servisą varyti, o pas būrėją, kad nuimtų užkeikimą :D
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-14
geras automobilis. :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvarumas, bazinė komplektacija, komfortas ir daug kitu.
triuksmingas 270cdi variklis
Pas mane i kiemą šis automobilis atkeliavo prieš metus. Per tuos metus atlikau tik einamus, darbus. Stabdžių kaladaelių bei tapalo keitimas, kainos tikrai nera didelės, nes automobilis pastatytas ant c- klasės platformos. Bet isėdus į vidų, tave pasitinka, e klasės skydelis, kuriame rodoma, visa reikalinga informacija. Gražus multifunkcinis vairas. Realiai, jeigu ne esate labai išrankus, šiame automobilyje yra viskas ko reikia. Bazinė komplektacija turi to ko reikia, šios dienos automobiliui, daugelis jų ėjo su odinem, elektra valdomom sedynem. Keista, bet pats mersas yra labiau sportiskesnis, žema sedesena, bei sunkesnis vairas. Bet man taip patinka, aš tuo nesiskundžiu. Mano vairuojamas yra 270cdi traukos pilnai uztenka, dažniausiai tie kas sako, kad nevažiuoja, tai su 500 važineja arba išvis teisių net neturi. Pas mane yra automatas, kuro suvartojimas saikingas, mieste telpu į 8 litrus. Ps. Važiuoju pagal taisykles. Užspaudus 11 daugiau nekyla. Apibendrinus automobilis tikrai vertas demesio, bei kiekvieno cento už jį, ir tikrai daug geriau už bmw e46 coupe visomis prasmemis. Geras jausmas važiuoti vasara prasiverus langus, nes jie yra beremiai, ir pilnai visi atsidaro. Patarimai perkant. Nepirkti pigiausio varianto, nes jie buna dažniausiai dapisti iki negalėjimo. Ir butinai jungti star'a, kad matytumete, kas mašinoje blogai. Su rudimis, mašina problemu neturi. Ps. Nuvertėjimas minimalus, nes jau nuvertėjo daugiausiai kiek įmanoma.
Pilnas atsiliepimas...
Werner | 2014-03-29
CLK 270 CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinumas, Ekonomiskumas, Praktiskumas
Truksta galios
Sis automobilis yra geras pasirinkimas tiems kurie megsta isskirtinuma ir praktiskuma. Bei dazniausiai vazineja daugiausiai dviese. Automobilis gana ekonomiskas. Patikimas ir issiskiriantis is Lietuvos automobiliu parko. Salone nera pasaliniu garsu, niekas nebarska, netarska. Keleiviams gale vietos uztenka, aukstesniems zmonems ankstoka. Gamykline standartine audio aparatura po 3 koloneles abejose duryse. Ne pati geriausia, groja neblogai, bet is MB tikejausi zymiai geriau. Nikeliuotu salono elementu dazai, kaip mb zenkliukas ant vairo, peciuko groteliu valdymo rankeneles megsta atsilupineti. Dar vienas privalumas didele bagazines talpa. Isvertus galines sedynes nesunkiai galima veztis didesnius daiktus, pvz dvirati. Isskirtinis privalumas sioje masinoje visiskai nusileidziantys soniniai langai, nelieka jokiu stoikiu nieko. Vaziuojant karsta vasaros diena rimtas reikalas. Si masina su 270 CDI varikliu yra kruizeris, pencininko dziaugsmas, kurio noras dar pabuti jauno vaikezo kailyje. 2.7 CDI kuro sanaudas galima palyginti su VW Passat 1.9 TDI 85 KW PD varikliu. Apie 7.5 Ltr /100 mieste ir 5 Ltr/uzmiestyje. 2.7 variklis nera labai sportiskas, gana ekonomiskas, taciau begejasi neblogai ir turi nebloga garsa kai paspaudi. 5 cylindru variklio garsas skamba gana graziai, net pikciau nei BMW E46 330d. Mechanine pavaru deze nera labai gera, gal tai mano atveju gedimas, taciau sunkiai jungiasi atbulinis, pirmas ir antras begai po sankabos ismynimo. Vazineju metus, keiciau kol kas tik termostata ir Tepalus. Pasitikrinti ar veikia visa elektronika salone. Dirzu padavejai, el sedynes, sedyniu sildymas, ventiliavimas, vairo el valdymas. Tikrinti pavaru dezes darba, ar lengvai persimeta begiai. Variklio darbas, dumingumas, klaksejimas.
Pilnas atsiliepimas...
CLK | 2013-01-05
CLK270 CDI (2003 m)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, saliginai pigi eksploatacija, nedidelės kuro sąnaudos, saugumas, solidumas ir išskirtinumas jį vairuojant.
Vienintelis minusas man, tai prieš facelift centrinės konsolės dizainas. Visa kita - tik pliusai.
Kone pagrindinis šio automobilio išskirtinumas - 2 durelės. Tai jį padaro labai žaviu pasirinkimu jaunimui, bet tuo apsiriboti būtų tikrai neteisinga. Jis puikiai tinka ir kiek vyresniems. Kam nėra tekę susidurti su dviem durelėmis turbūt pradės galvoti, kad gale sėdėti gali tik maži vaikai dėl ten esančio vietos stygio, bet šio standarto CLK pritaikyti nelabai gaunasi. Taip, gale nėra tiek vietos kiek turi koks 7-as BMW, bet konkuruoti su E klase jis gali drąsiai (jeigu kalbama apie 4, o ne 5 keleivius). Kitas stereotipas apie kupė automobilius yra, kad nuo galinių sėdynių galima išlipti tik atlenkus vairuotojo sėdynė t.y. vairuotojas privalo išlipti iš automobilio, norėdamas išleisti keleivius, bet šis dalykas yra išspręstas CLK - galima atlenkti tiek vairuotojo, tiek keleivio sėdynę. Labai unikalus jausmas važiuoti šiuo CLK atsidarius visus langus (tiek durelių, tiek tie galiniai trikampiai atsidaro). Jausmas toks, kad sėdi kokiame vandens burbule po vandeniu (pučia vėjelis, bet galima puikiai susišnekėti su keleiviais). Taip yra dėl išskirtinio CLK stogo dizaino. Renkantis mersą turbūt ganėtinai aktualūs dalykai yra komfortas, prabangumas. Būtent tuo mersai ir garsėja. Kas dėl pirmojo dalyko (komforto), tai be abejo nėra pats komfortiškiausias automobilis dėl to, kad jis yra sukurtas ant C klasės (W203) platformos, bet tai turi savotiškų pliusų (plačiau apie tai vėliau). Kas dėl prabangumo, tai nors CLK ir yra labiau giminingas C klasei, nei E ar S klasėms, bet prabangos jame tikrai daugiau negu C klasėje. Vien jau pradedant išorės dizainu matosi, kad tai yra kur kas aukštesnės klasės automobilis - puikiai atrodantis priekis, ypač su Xenon lempomis (ko 2013 metais apie tos pačios laidos C klasę jau nebepasakysi), E klasę primenantys, tačiau kur kas sportiškesni galiniai žibintai, jau minėta puiki stogo forma, suteikianti nemažai žvalumo šiam automobiliui. Kalbant apie saloną, tai labai malonus dalykas yra E klasės vairuotojo skydelis, kuris atrodo šimtą kartų geriau už C klasės, kuris yra moraliai pasenęs. Tiesa centrinę konsolę CLK paveldėjo būtent iš C klasės, ką galima drąsiai pavadinti akmeniu į dizainerių daržą. Radija atrodo ganėtinai prastai, pasenusiai, klimato kontrolė - ne ką geriau. Esant galimybei pasikeisti centrinę konsolę į facelift variantą yra stipriai rekomenduotinas dalykas, norint, kad salonas atrodytų kur kas moderniau (keičiant viskas idealiai atitinka tik reikia atkreipti dėmesį į tai, kokia klimato kontrolė yra pas jus - mechaninė ar elektronine (su skaičiukais dviejuose ekranuose)). Kalbant apie vairavimą, tai automobilis labai manevringas, pakankamai lengvai parkuojamas, stabilus dėl ganėtinai nemažo savo svorio (tik ~80 kg skirtumas nuo E klasės). Elektronika su ledu, sniegu tvarkosi pakankamai solidžiai (ne džipas, bet ir ne karvė ant ledo). Būtinai reikia paminėti ir saugumą, kuris praktiškai niekuo nenusileidžia E klasei, kuris yra vienas saugiausių to meto automobilių. Manau reikia paminėti ir šio modelio išskirtinumą. BMW e60 ar tą pačią E klasę galima sutikti kone prie kiekvieno šviesaforo (ir dažnai netgi ne vieną), o štai CLK yra kur kas retesnis egzempliorius gatvėse kas suteikia išskirtinumo. Jokiu būdu neišsigąskite to manydami, kad šio automobilio dalis rasti neįmanoma - tai visiška nesąmonė. Ardomų tokių per akis, tiesiog nėra jis pats populiariausias Lietuvoje (visgi jaunimui 20 tūkstančių yra pakankamai nemaža suma, o šeimos renkasi universalus ar minivenus), tačiau esu be galo laimingas, kad lizingo būdu turėjau galimybę įsigyti savąjį CLK. Nekeisčiau jo į jokį kitą automobilį. Kadangi esu dyzelio mėgėjas (nes nesu milijonierius), tai būtent dyzelio ir ieškojau (pas mane 2.7 litro variklis). Benzinas be abejo smagus dalykas, bet 15 litrų kupui yra švelniai tariant per daug. Per du metus problemų su motoru neturėjau. Tai labai patikimas agregatas (nepalyginsi su 2.2 CDI, kur ganėtinai dažnai būna bėdų su siurbliais). Važinėju Vilniuje ir drąsiai telpu į ~8,5 litro dyzelio šimtui kilometrų. Sąnaudos tikrai labai malonios, kai kalbama apie tokį tikrai solidų automobilį, o ne būdą ant ratų. Palyginimui galima pateikti panašios vertės Volkswagen Golf Mk5 su 2 litrų dyzeliniu motoru, kuris yra lengvesnis beveik puse tonos, o sąnaudos vos litru mažesnės (tarp 7-8 litrų). Štai jums ir merso technologijos - kur kas sunkesnis, galingesnis, bet ryja ne ką daugiau. Kaina krenta kaip ir kitų automobilių po kelis tūkstančius per metus. Neiššimtis ir CLK, tačiau jis pakankamai gerai išlaiko savo vertę dėl ganėtinai mažos pasiūlos (geresnis variantas yra nuperkamas pakankamai greitai). Štai dabar ir laikas pakalbėti apie eksploataciją. Kaip jau ir minėjau anksčiau, šis automobilis dalinasi ta pačia važiuokle su C klase. Tai labai, labai geras dalykas, kai važiuoji tikrintis važiuoklę ar ją remontuoti. :) Prisiskaičius apie kokias airmatic arba pneumatinės važiuoklės tūkstantinius remontus (būdinga E, S, CLS, CL klasėms), tai serviso galima bijoti kaip velnias bažnyčios, bet su CLK jokių problemų tikrai nebus. Važiuoklė ganėtinai paprasta, lengvai ir saliginai pigiai tvarkoma. Tiesa kėbulo dalys nėra pačios pigiausios, tad automobilį reikia pasaugoti. :) Tai tikrai puikus variantas ir jeigu galvoji apie tokio aparato pirkimą - nedvejok, nes tai tikrai geras pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
CLK owneris | 2012-10-04
CLK 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, dinamika, galimi privalumai
Nuvertejimas
Automobilis ant C klases bazes, taciau isvaizda tikrai ji pralenkiantis. Mano variantas su paciu optimaliausiu 3.2 V6 varikliu. Trauka gera, sanaudos padorios (miestas ~14, uzmiestis ~8ltr). Komplektacija praktiskai maksimali. Distronic, keyless-go uzvedimas be raktu, parktronic, bose audio sistema. Kaip gamykline sistema groja tikrai gerai. Navigacija, originalus telefonas, elektrines sildomos sedynes su atmintim, auto klima. Pilna maloniu smulkmenu. Islipatnt vairas pasikelia auktyn ir sedyne pavaziuoja atgal, kad butu lengviau islipti/ilipti, automatines sviesos, lietaus daviklis, atskira klima gale sedintiems, automatine uzolaidele. Siek tiek erzina ne automatiskai prisilenkiantys veidrodeliai, nuo 2004m jau itrauke sia opcija. Originalus xenon zibintai ir gerai sviecia ir vaizdo priduoda. Vienas geriausiu benzininiu MB varikliu. 3.2 V6 160kw. Traukia nebogai ir labai tolygiai. Snaudos kaip 3.2 - mazos. Automobilyje keiciau tik atraminius guolius, visa kita yra idealioje bukleje. Kainos kaip C klases w203. Kebulo dalys brangios, geriau nelamdyti :) Duodu automobiliui 9 is 10. Jei tai butu 3.2cdi dyzelis facelift su tiek privalumu, tuomet butu 10 balu. Deja, dyzeliu su tokia pilna komplektacija ir tokios geros bukles rasti praktiskai neimanoma.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė Coupe
    EQB
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt