Markės
1070 iš 1834
Mercedes-Benz E klasė (W212) 2009 - 2017
Mercedes-Benz E klasė, (W212) 2009 - 2017
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas kelyje
  • Galingi ir ekonomiški varikliai
  • Solidi saugumo įranga
TRŪKUMAI
  • Laikmečio neatitinkantis išorės dizainas
  • Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
  • Triukšmingi 4 cilindrų varikliai
"Net jei jums nepatinka šio Mercedes dizainas jūs negalėsite neįvertinti jo oro pasipriešinimo koeficiento, kuris yra itin mažas - tik 0.25. Todėl automobilis yra tylus ir ekonomiškas"
Naujas E klasės Mercedes pristato S klasei būdingą prabangą, eleganciją ir tobulumo siekį - tai savybės kuriomis visada garsėjo šios markės automobiliai. Šiame sektoriuje kaip niekada yra ankšta ir naujajam modeliui teks varžytis su rimtais konkurentais - BMW 5 serija, Audi A6 ir puikiu nauju Jaguar XF. Naujoji E klasė įgyjo kampuotesnes formas panašias į anksčiau pasirodžiusio C klasės modelio, tačiau buvo išlaikytas keturių žibintų stilius priekyje, visgi bendras vaizdas neatrodo harmoningas. Gale buvo pasirinktas konservatyvesnis stilius - čia matome įprastos formos kiek kampuotesnius žibintus. Tačiau net jei jums nepatinka automobilio dizainas jūs negalėsite neįvertinti E klasės oro pasipriešinimo koeficiento, kuris yra itin mažas - tik 0.25. Todėl automobilis tapo dar tylesnis ir ekonomiškesnis. Viduje matome nuosaikaus dizaino stilių, kuriame tikrai per daug mygtukų, tačiau medžiagų ir surinkimo kokybė yra gera. Nors kėbulas tapo 30 procentų standesnis, tačiau važiuojant jaučiamas dar didesnis atotrūkis nuo aplinkos. Automobilis puikiai absorbuoja kelio nelygumus, o valdymo savybės yra geresnės nei pirmtako. Tai žingsnis link klasėje lyderiaujančių BMW 5 ir Jaguar XF modelių. Automobilis kaip pridera turi galybę įvairiausių technologijų, tokių kaip infraraudonųjų spindulių kamera, sistema signalizuojanti apie vairuotojo nuovargio ženklus, taip pat sistema perjungianti šviesas į trumpasias kai tik užfiksuoja iš priekio atvažiuojančio automobilio šviesas. Tradiciškai gaminama ir pati galingiausia AMG versija SL63, kuri turi 6.2 litro V8 variklį. Pirmakart (kartu su C klasės AMG versija) AMG keičia savo filosofiją, kurioje bus akcentuojama ne tiek variklio galia, kiek patobulėjusios automobilio valdymo savybės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žurnalo „AUTOBILD“ apklausoje šios kartos E klasės sedanas ir kupė buvo išrinkti gražiausiais autmobiliais pasaulyje (balsavo 100,000 skaitytojų). Ištiesų gražiausias?

E klasės oro pasipriešinimo koeficiento, kuris yra itin mažas - tik 0.25 ir tai vienas mažiausių rodiklių tarp visų serijinių automobilių.

Pati galingiausia AMG versija E 63 AMG S turi 5.5 litro V8 variklį su 585 AG (430 kW) galia ir 800 Nm:





Tokį Mercedes vairuoja Holivudo aktorės Renee Zellweger, Cameron Diaz, Jennifer Aniston ir F1 čempionas Jenson Button.


Jenson Button


Renee Zellweger


Jennifer Aniston
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2018-10-02
Labai geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas ir praktiskumas
Nera
Vairuoju si auto jau 6,5 metu Viskas super Labai patikimas ir praktiskas tiek kasdiena tiek kelionese
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-27
Mb e250 blueefficiency (diesel)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras balansas tarp prabangos ir ekonomiskumo
Brangus remonto darbai
2 metai kaip vairuoju w212 Pirkau is Belgijos su originalia rida (218k) ir visais iki vieno aptarnavimais mb salone. ( Kalbant apie Belgus, tai patariu automobilius pirkti butent is ten. Jie kas metus praeina tech. Apziura, be to pateikia info apie registracija tech. Apziuroje kasmet, su kilometrazo zyma) Kilometrazas manau labai svarbus siam automobiliui, nes kiek variau i silberauto automobiliu (apie 6) tai buvo po 300-400k atsuktos ridos. O jau prie beveik 240k reikejo keisti vairo uzrakta ~ 1100€ (galima buvo pigiau statyti simuliatoriu, gautusi apie 500€), isiurbimo kolektoriu - irgi apie 1000€ Kalbant apie galia tai mano 150kw - pilnai uztenka. Teko vaziuoti su 125kw tai jau prasciau... manau, kad 100kw tokiam auto, visai ne variantas! Visur vienas ir t.p. Variklis tik modifikuota turbina kiek supratau, todel skiriasi galingumas. Galima chipuoti, ka ateityje ir darysiu, tada bus apie 175kw. Kaina apie 300€ pas profisionalus. Mano mb komplektacija pati pilniausia nuo automatiniu tolimu sviesu iki visu galiniu langu uzuolaideliu, kas eškėse reta, todel malonumo tikrai daug vaziuojant siuo auto. automobilis tikrai vertas demesio, bet reikalaujantis atitinkamu investiciju jau po 200 k Siaip dalys ir aptarnavimai tikrai nebrangus, prangus darbai. Viena tai nuomone, kad jeigu turi toki auto reiskia gali sumoketi, todel pasiruoskite siaip uz viska moketi brangiau nes vairuojate mb Kalbant apie gedimus su kuriais susiduriau, tai remontas atliekamas tik pas profus, todel darbo kaina beveik 50% visos sumos Apue varikli tai jis itina mazas, suspaustas, tai buvo daroma tam, kad pasirkti maksimalu sukimo momenta su mazo litrazo varikliu. Todel norint atlikti darbus, pvz isiurbimo kilektoriaus keitimas, reikia isardyti puse variklio komplektacijos daliu. BUTINAI TIKRINTI RIDA !!! Netikrinant ridos dalyvauji "Perlas" programoje
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė Coupe
    EQB
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt