Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Antras kartos Mercedes-Benz Vito yra paprastesnis, tačiau praktiškesnis, o svarbiausia, kad turi platų spektrą naujų variklių ir varomas galiniais ratais. Automobilio priekinis stiklas yra nuožulnesnis, todėl viduje prietaisų skydelis yra didesnis, o variklio gaubtas mažesnis. Naujas Vito gaminamas su 3 skirtingais ilgiais ir benzininiais, bei 4 dyzeliniais varikliais - 109 cdi (93 AG), 111 cdi (116 AG), 115 cdi (150 AG) ir galingiausias 120 cdi (204 AG). Visi antros kartos Vito atitinka Euro 4 reikalavimus. Šis transporteris sukurtas įvairiai paskirčiai, bet kuriai užduočiai ir kasdienai. Gaminami trys variantai: kombi, keleivinis „Mixto" ir krovininis automobilis. Keleivinis gali sutalpinti iki 9 žmonių, o krovininis turi iki 970 litrų tūrio kroviniams.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
|
Mercedes-Benz Vito TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis