Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Pasenęs panelės dizainas
- Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.
Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Darius | 2016-07-12 |
Mercedes Benz C 200 T |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumo viršūnė. Geras valdymas.
Gale vietos galėtų būti daugiau.
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,1
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Modelis tikrai patvirtina savo didyjį vardą -Mercedes. Patikimumo viršūnė. Pirkau prieš 4 metus. Buvo savo eiga grįžęs iš Vokietijos. Patikrinau duomenis Silberauto, jie buvo teisingi. Per tuos metus nuvažiavau 160t km. Jokių problemų. puiki surinkimo kokybė. Puikiai veikia visi prietaisai. Puikiai veikia klimato valdymas. Nusistai 22C ir nereikia reguliuoti, tiek žiemą tiek vasarą. Puiki Harman Kardon aparatūra jautiesi lyg koncertų salėje, Kiti įlipę dažnai nustemba, klausia kokia čia apratūra. Patogus autopiloto valdymas - paprastas. |
Variklis |
Variklis 2,1 dyzelis 100kW. Galėtų būti šiek tiek eiklesnis, bet bendrai paėmus užtenka. Už tad ilgaamžis, patikimas, neryjantis tepalo (visiškai), žodžiu nereikalaujantis investicijų. Geras alyvos keitimo intervalas 25000km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Apie remonto kaštus nelabai ką galiu pasakyti, nes beveik nieko nereikėjo remontuoti. Einamos detalės - filtrai, kaladėlės kaip ir kitų mašinų. Na gal šiek tiek brangiau, bet už tad jų dažnai nereikia keisti.Po VW Sharan užmiršau ką reiškia servisas. Ten vykdavau tik pakeisti tepalų, dirželio, kaladėlių. Buvau padaręs vieną klaidą - keičiau generatoriaus dirželį, bet nepakeičiau vandens pompos. Po gero pusmečio teko pasigailėti, kai kelyje pabiro pompa (60Eur). Dar nusipirkės pakeičiau gale kelias svirteles ir guminę įvorę, ir dabar neseniai pakeičiau priekyje du antgalius. Ir viskas. Tepalų motoras visiškai neryja - nuo ketimo iki keitimo 25000km, nei lašo. Pasikartosiu - labai patikimas ir nereikalaujantis didelės priežiūros. Kuro sąnaudos kaip važiuosi. Rekordas 4,5l/100km. Šiaip vidurkis apie 6. |
Patarimai perkančiajam |
Nepagailėkite pinigų nenuvarytai mašinai ir ji Jums tarnaus ilgai ilgai. Harman Kardon pajusite ką reiškia puikiai skambanti muzika. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 71)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis