Markės
1093 iš 1912
Mercedes-Benz C klasė, (W204) 2007 - 2014
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.69% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 15
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus salonas
  • Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Pasenęs panelės dizainas
  • Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.

Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.

Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:






2019-09-28
MB W204 (C220) 2008 m. 2.2 dyzelis automatas.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Malonus vairuoti; Patikimas; Sukurtas labai ilgam tarnavimui; Lengvai valdomas
ELS/ELV; Kuro sąnaudos; Lėtai nuskaito ilgensius muzikos įrašus usb laikmenoje.
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,1
Bendras automobilio aprašas
Jei nori išmokti važiuoti tvarkingai ir ramiai, tai šis automobilis kaip tik tau. Anksčiau lakstydavau gatvėmis, bet persėdęs į šį... atrodo surimtėjau. Tiesiog nebesinori spausti gazo iki dugno ir lakstyti lyg akis išdegus. Nesupraskit manęs klaidingai, galios jam pakanka (125 kw) palakstymams gatvėse, bet to tiesiog nebesinori. Vairuojant Mersą, norisi mėgautis tuo ir tas tikrai pavyksta. Nors tai ir C klase, bet pakalba Lietuvos keliams tikrai dėkinga. Gerai sugeria kelio nelygumus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Neperseniausiai teko keisti visą priekinę važiuoklę (Amortizatoriai, spyruoklės, apatinės ir viršutinės svirtys). Keičiau į originalias detales, tad kaina buvo tikrai nemaža. Bet per 7 metus vairavimo tik vieną kartą keisti važiuoklę man atrodo normalu (po 8 metų Itališkos mašinos vadeliojimo, kur važiuoklės remontą tekdavo daryti kas 6 mėnesius), ypač Vilniuje, kur vienoje gatvėje būna ir po 12 greičio ribojimo kalnelių. Šioje vietoje duosiu patarimą: jeigu yra neaiškumų su važiuokle, nuvežkite į patikimą servisą kuris išjudins kiekvieną važiuoklės detalę ir būtinai amortizatorius. Mano atveju technikinės apžiūros stendas neatskleidė visų gedimų. Ko finale buvo taip: Važinėjau su išsileidusiais amortizatoriais, dėl to greit išlūžo svirtys ir lūžo spyruoklės. Būčiau gerame servise patikrinęs važiuoklę, būčiau sutaupęs bent 600 eurų.. Dar viena bėda tai ELS/ELV vairo užraktas(naudojamas W204 ir 212 modeliuose). Jam sugedus automobilis praktiškai miršta. Nepajudinamas. ELS emuliatorius kainuoja 300 eurų. Jeigu keisite patys (užrakintoje padėtyje), tai bent savaitgalį tam paskirkite. Šiaip nusipirkęs w204 iškarto pakeisčiau užraktą į emuliatorių, ar kitą sprendimą kuris apsaugotų nuo tokios bėdos. Taip pat teko keisti abu užsilenkiančius veidrodėlius, nes nulūžo ribotuvai ir veidrodėliai atsilenkdavo daugiau nei reikia. Iš lenkų dėvėtas veidrodis su fotochrominiu stikliuku apie 60 eurų. Šiems Mersams taip pat būdingas stabdžių magistralės (varinių vamzdelių) supuvimas ties tvirtinimais daug maž po vairuotojo sėdyne. Remonto kaina svyruoja nuo 60 iki 120 eurų, priklausomai nuo serviso. Martonas sugebėjo paprašyti 160... Greičių dėžės pagalvė su keitimu atsėjo 30 eurų. Pats mėgstu pasikrapštyti prie automobilio, tai galiu pasakyti, kad viskas paprastai ir logiškai pagaminta ir surinkta. Youtube galima rasti praktiškai visų galimų remontų sprendimus ir eigą. Tad jei turite noro, vietos ir įrankių, visus aptarnavimus ir susidėvėjusių detalių keitimus galite pasidaryti pats. Pusiau odinio salono vairuotojo pusės sėdynės oda lūžta/plyšta ties 250 000 km rida. Turime meistrų, kurie šią bėdą sutvarko kokybiškai. Daugiau bėdų per 7 metus neturėjau. Svarbu laiku atlikti aptarnavimus pagal nurodymus skydelyje (slaptas meniu) ir automobilis jums tarnaus ir ilgai ir laimingai. Rudžių nepastebėjau.
Patarimai perkančiajam
Čia yra mersas. Todėl pirkdamas rinkis tokį, kuris tave džiugintų/turėtų kuo daugiau sprendimų, kurie palengvina tavo vairavimą. Nemanau kad jam labai svarbi rida, tiesiog prieš perkant reikia automobilį patikrinti patikimame servise (būtinai su STAR kompu, dėl paslėptų gedimų, klaidų ir t.t.) bei gerai apžiūrėti važiuoklę nuėmus visas variklio apsaugas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt