Markės
1113 iš 1917
Mercedes-Benz E klasė, (W124) 1984 - 1995
539Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 39
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 97% Ne 3%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz E-klasė yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Ženklelis E kažkada reiškė “Einspritzung” (vokiškai – kuro įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę. Automobilis buvo labai populiarus - vienas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes, pasižymėjo nepriekaištinga kokybe ir patikimumu. Dėl to tai buvo pats populiariausias taksi automobilis Europoje. Mercedes-Benz siūlė gamykliškai pritaikytus automobilius taksi, policijos ar greitosios pagalbos poreikiams. Priekyje E-klasė turėjo pakoreguotą McPherson pakabą, gale – daugiasvirtę, kurią šiandien naudoja daugelis gamintojų. Šis modelis turėjo daug to meto naujovių automobilių industrijoje - jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus. Taip pat turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai kad pagerintų matomumą atgal, turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai veinas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes ir pats populiariausias taksi automobilis Europoje.

Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:





Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Patalpino: Kostas | 2012-05-04
W124 Mercedes benz 250D 1992m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, mažos kuro sąnaudos, pigi eksplotacija
Rudyja kėbulas jei neprižiūri
Bendras automobilio aprašas
Automobilis yra tikrai labai patikimas ir palyginus ekonomiškas. Mieste bent jau maniškis sunadoja 9-10L o trasoje telpa į 5,5L kuro sąnaudos tikrai stebina. Kėbulas tai sakyčiau problema, labai rudyja: Galinės ir priekinės arkos Slenkščiai priekiniai (Atidarius duris) vairuotojo ir keleivio. Sakyčiau gali pradeti rudyti ir bagažinėje po atsarginiu ratu esanti skarda, nes atidarius bagažinę per lietu visas vaduo nuo bagažinės subėga į vidu... Kas liečia konforta tai automobilis tiesiog plaukia, tiek per visas kelio dangas. Labai manevringas, nes jo ratai išsukus vairą išsiverčia tai tikrai sumažina jo apsisukimo spindulį, Jei lyginti manevringuma su Opel corsa tai MB corsa lenkia dvigubai gal trigubai. Pakaba labai sudėtinga ir turi begalę trauklyčiu, bet labai patvari! Automobilis tikrai patikimas, niekada menes nepavede nors jis jau pravažiavo 445000km. o tai tikrai labai nemažai.
Variklis
2,5D 68-66Kw be turbinos. Kas man patinka šiame variklyje tai, kad nėra turbinos ir užspaudus gaza pajauti tikra variklio galia, o ne turbo duobe... Variklis sakyčiau nepakartojamas nors ir pravažiaves tiek kilometrų dirba kaip laikrodis, tepalų nevalgo, labai ekonomiškas, visiškai neįnoringas jam neįdomu kokį kurą pili, svarbu, kad kuras :) karta per metus pakečiu tepalus ir filtrus. Daugiau nieko nedariau. Tiesa kelis kartus buvo nutrūkęs generatoriaus diržas, bet tai nebėda nes naujas diržas apie 60Lt. čia jau vienas iš geresnių, itempėjas su guoliais irgi apie 60Lt. Keičiant diržą siūlau nusipieštį brėžinį kaip buvo uždėtas diržas, nes labai jau išraizgytas ir dažniausiai neteisingai uždeda. Na tiesa dar keičiau pakaitinimo žvakes kaina taip pat nuo 15Lt. iki 80Lt. Vnt. Visa kita tikrai laiko labai gerai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotacija tikrai stebėtinai pigi, jei palyginti golfo dalių kainą su šiuo MB tai sakyčiau per puse pigesnės dalys. Dalių tirai yra, tiek naudotų tiek naujų. Kuro sąnaudos labai nedidelės. Lengvai remontuojamas. Nuvertėjimas priklauso nuo jūsų, jei atomobili prižiūrėti tai nepasakyčiau, kad labai nukris jo kainą.
Patarimai perkančiajam
Reiktų patikrinti kėbulą, nerekomenduoju su turbinom (nera turbinos nėra bėdos kurios vertė 800Lt.) Net nežinau ka pasiūlyti dar pažiūrėti, tiesiog puikus ilgaamžis auto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt