Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz E-klasė yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Ženklelis E kažkada reiškė “Einspritzung” (vokiškai – kuro įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę. Automobilis buvo labai populiarus - vienas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes, pasižymėjo nepriekaištinga kokybe ir patikimumu. Dėl to tai buvo pats populiariausias taksi automobilis Europoje. Mercedes-Benz siūlė gamykliškai pritaikytus automobilius taksi, policijos ar greitosios pagalbos poreikiams. Priekyje E-klasė turėjo pakoreguotą McPherson pakabą, gale – daugiasvirtę, kurią šiandien naudoja daugelis gamintojų. Šis modelis turėjo daug to meto naujovių automobilių industrijoje - jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus. Taip pat turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai kad pagerintų matomumą atgal, turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai veinas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes ir pats populiariausias taksi automobilis Europoje.
Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:
Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:
Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
2017-07-28 |
w124 E300 diesel automatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
minkštai važiuoja, išlaiko vertę, kokybiškas, patvarus, didelė bagažinė
rudys, gale nedaug vietos
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
1995 metų E300 diesel (100kw, ne turbo) automatas, sedanas. Daugiau kaip 2 metus važinėjau, įspūdžiai labai geri. Kaip ir visi seni mersedesai, turi savo specifinį važiavimą - arba patiks arba ne. Variklis pakankamai galingas, tačiau nėra aštrus, turi gražų 6 cil. garsą. Kaip dyzelis švelniai važiuoja. Pavarų dėžė - lėta, bet patvari ir visada prognozuojama, reikia priprasti. Žieminiai ratai buvo gamykliniai (R15 195/65), vasariniai R17 235/45 - čia nieko naujo nepasakysiu, bet skirtumas labai didelis (R17 daug kiečiau, vairas sunkesnis, per vėžias tampo, kuro sanaudos). Kad ir kokie patvarūs būtų mersedesai - amžius daro savo, ir toks daiktas reikalauja dėmesio norint jį išlaikyti geros būklės. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Vieni sako kad w124 remontas pigus, kiti - kad brangus. Ir abu teisūs. Galima remontuoti retai ir pigiom dalim - vis tiek važiuos. Aš remontavau viską kaip priklauso ir kada priklauso - tai nėra labai pigu, bet mašina to verta. Automobilyje daug vakuminių sistemų (centrinis užraktas, užvedimo spynelė, variklio gesinimas, galinių sėdynių atlošai, lempų reguliavimas ir t.t.), aiškų viskas tvarkoma, bet sugedus vakumams reiks pasikrapštyti. Su savo w124 jokio nuvertėjimo nepatyriau - už kiek pirkau už tiek ir pardaviau po 2 metų, tačiau kaip minėjau nei remontam, nei detalėms pinigų negailėjau, kėbulą taip pat saugojau. Teko salone šį bei tą ardyti - viskas labai kokybiškai surinkta, bet dėl šios priežasties ardymui nedėkingas automobilis, daug krapštytis reik, ypač norint vėl viską gerai surinkt. Beje automobilio lengvas galas ir mėgsta ratus prasukinėt, tad žiemą reikia budrumo. |
Patarimai perkančiajam |
be abejo - rudys. Visų pirma stengtis nupirkti gerą kėbulą. Atkreipti dėmesį į galinį reduktorių - ar neapsitepalavęs, ar neūžia. Ar galiniai ratai nėra išsižergę, ar padangų vidinė dalis "nenuėsta". Paravų dėžė - stovint pajunginėti iš D į R ir atvirkščiai - ar nėra vėlavimo/delsimo įjungiant bėgį. Valytuvas ar gerai/stipriai valo (varikliuką rasti ir pakeisti teks gerai pasikrapštyt). Pasitikrinti važiuoklę, nes vie dėl to kad niekas nebarška, nereiškia kad viskas ok. Varikliai nėra probleminė vieta, gerai jei pavyks rasti neapsitepalavusį, jei kažkiek apsitepelavęs - ne tragedija. Išssimkit slensčiuose plasmasinius domkrato dangtelius pasižiūrėti ar nėra išpuvę. Pas daugumą tokių mersedesų yra vairo laisvumas - irgi ne tragedija. Gerai atkreipkit dėmesį i automobilio priekį - ar lempos/kapotas gražiai sueina. Jei pirmą kartą sėsitės prie tokio MB vairo - iš pradžių bus keista, bet greitai priprantama ir po to sunkiai atprantama :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Mercedes-Benz E klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis