Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
G, tačiau aukščiau už GLK klasę. M klasė tapo didžiuliu komerciniu pasisekimu ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose. Šis visureigis tapo pirmuoju prabangiu SUV turinčiu stabilumo kontrolę. Ši sistema dabar yra neatsiejama bet kurio šiuolaikinio automobilio sistema, o tyrimai parodė, kad ji sumažina avarijos tikimybę net 30 procentų. Be to M klasė turėjo priekines ir šonines oro pagalves. Visa tai kartu su Mercedes tvirtu rėmu užtarnavo automobiliui pačius aukščiausius saugumo įvertinimus susidūrimo testuose. Tačiau savininkai dažnokai skundžiasi automobilio surinkimo kokybe. M-klasę žurnalas “Motor Trend” išrinko 1998 metų visureigiu. Šis automobilis pasirodė Steven Spielberg’o kino filme “The Lost World: Jurassic Park”, taip pat visureigį nuo 2002 metų naudoja pats Popiežius.
Mercedes-Benz M-klasė yra vidutinio dydžio SUV su neblogais gebėjimais važiuoti bekele ir stovi žemiau už didesnę SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis automobilis pasirodė Steven Spielberg’o kino filme “The Lost World: Jurassic Park”:
Šį visureigį nuo 2002 iki 2008 metų naudojo pats Popiežius:
Šis visureigis tapo pirmuoju prabangiu SUV turinčiu stabilumo kontrolę.
M-klasę žurnalas “Motor Trend” išrinko 1998 metų visureigiu.
Šį visureigį nuo 2002 iki 2008 metų naudojo pats Popiežius:
Šis visureigis tapo pirmuoju prabangiu SUV turinčiu stabilumo kontrolę.
M-klasę žurnalas “Motor Trend” išrinko 1998 metų visureigiu.
Patalpino: R | 2015-01-19 |
ML 320 160KW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklis,kantrumas,patikimumas,salono erdve-isplanavimas,elgesys bekeleje,miske bei meiste.
Senovinis spidometras bei panele, medziagos bei surinkimo kokybe nepacios auksciausios klases
|
Pagaminimo metai: 1999
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki. Maniskis Ml'as 99metu galo. Pirkau ji vien del saugumo ir dydzio, dzipui poreikio nebuvo,taciau laikui begant supratau,kad tai ne tik stalo dzipukas,bet automobilis galintis varzytis su kitais tikrais visureigiais. Jis neprilygsta tokiem bekeles galiunam kaip Pajero,Patrul,Land cruiser ir t.t,taciau savyje dzipo ''raumenu'' turi. Ne viena karta X5 is misku teko traukti. ML yra reminis visureigis tai pat turi paletintoja,taciau perkant reikai atkreipti demesi ar jis veikia,nes daznam neveikia nei ESP nei LOW RANGE del amzinu abs davikliu gedimo. Daznam neveikia uzlenkiami veidrodeliai,arba veikia taip kaip neturetu,automatine greiciu deze pas mane dar senoji,pusiau mechanine,pati deze neuzmusama,taciau begi meta kaip atleidi gaza.. dezei genda tik pats valdimas-kulisa,daznai susilanksto sakute,bet ten paciam susitvarkyti nebeda,o jei tvakysi kur kitur kainos nedaugiau 200lt. Toliau elektronikos bedu nelabai pasitaiko nei man,nei kolegom,ten paprasciausiai ner kam gesti,nes tai juk Vokiska ''Niva''. Garso izoliacija bei surinkimo kokybe nera auksciausios klases ko tikimasi is tokio automobilio,bet uz betkoki passata geriau. Taipogi kaip MB nera super minkstas,bet tikrai ir nebarskutis,reikia atkriepti demesi ir i tai,kad tai ne orine pakaba,o paprasti amortizatorei.Labiausiai erzinantis dalykas,tai 90s stiliaus spidometras,toks jausmas isedus,kad isedi i w124 mersedesa... Minusus susakiau 5 sakiniais,na o pliusus galeciau vardinti iki ryto..Miske eina kaip tankas,paklusnus ant kelio,salone viskas paprasta ir aisku,viskas ispalnuota labai protingai. Vietos vidui begale,tiek bagazineje tiek salone-labai protingai isplanutos galines sedynes 3/3 kieviena atskirai vartos ir yra remines,tad kartais bagazines naudoti net nereikia,nes po sedynem galinem be problemu susikisi 3-4 tases. po vairuotojo sedyne taipat stovi originalus BOSE zemu dazniu garsiakalbis.. Porankyje,durelese kruva vietos,tik ''bardaciokas'' ne is didziausiu..kantrus,patikimas bei turintis agresijos dzipukas. |
Variklis |
Variklis 3.2L 160kw Benzinas/dujos. tai ganetinai senas variklis,taciau turintis savo istorija,labai patikimas,kantrus,labai gerai bendrauja su dujomis,lenktynininku nepabusi,taciau traukos per akis,trasoi apsilenkiant tai pat problemu nekyla. Kauno mieste vasara su vidutiniu kojos sunkumu drasiai sutelpu i 18ltr duju, ziema litru daugiau. Pencininko rezimu niekad nevazineju,daznai nuo sankrizos pirmas,tad taupant nezinau ar galima mazesnes sanaudas padaryti,o ir reikalo tam nematau. Nes lyginant su 2.7 dyzeliu kury tai pat turejau,yra daug pigiau pilt 18ltr duju mieste,nei 12litru salerkos. o ir 2.7 120kw tokiai karvei yra per mazai..beto su benzinu daug maziau bedu atkrenta..ir eksplotacija yra daug pigesne. p.s trasoi jei tvarkingai 100km/h-110km/h vaziuoti uztenka ir 13ltr duju,aisku su kiekvienu +10km/h reikia poto vel skaiciuoti po nepilna litra. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Detaliu kainos originalios bado akis,tai juk ne 3 golfas kurio daliu uz 10euru bulvini maisa gali prisipirkti,taciau yra puikios kokybes ir neoriginaliu daliu,taciau pigiausiu prikti nerekomenduoju. Pliusas tas,kad daug kas restauruojasi,tad galima originalia dali restauruoti ir ja idejus ta vieta pamirsti. Tik nusipirkes dariau kapitalini vaziuokles remonta,jis atsistojo beveik 1500litu, ka buvo imanoma restauravo,ko ne keitem naujom,bet nepigiausiom dalim. Rimtam servise kastai turejo buti apie 3500lt,taciau visu lietuvos ''mersistu'' gerai zinomi meistrai Kaune Pasiles gatvei kurie dirba tik su MB marke jau bene 30metu,samata suskaiciavo 1500lt. I tai iejo vienas amortizatorius,priekinei nauji diskai,galinius uzteko pratekinti,priekines kaladeles,granatu gumos,kardano pakabinamas guolis su guma,kelios traukes ir t.t... bei darbas. |
Patarimai perkančiajam |
Tureti atliekamu pinigu,neziureti pigiausiu variantu,taciau tai galioja perkant kiekviena automobili :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 67)
Mercedes-Benz M klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis