Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
G, tačiau aukščiau už GLK klasę. M klasė tapo didžiuliu komerciniu pasisekimu ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose. Šis visureigis tapo pirmuoju prabangiu SUV turinčiu stabilumo kontrolę. Ši sistema dabar yra neatsiejama bet kurio šiuolaikinio automobilio sistema, o tyrimai parodė, kad ji sumažina avarijos tikimybę net 30 procentų. Be to M klasė turėjo priekines ir šonines oro pagalves. Visa tai kartu su Mercedes tvirtu rėmu užtarnavo automobiliui pačius aukščiausius saugumo įvertinimus susidūrimo testuose. Tačiau savininkai dažnokai skundžiasi automobilio surinkimo kokybe. M-klasę žurnalas “Motor Trend” išrinko 1998 metų visureigiu. Šis automobilis pasirodė Steven Spielberg’o kino filme “The Lost World: Jurassic Park”, taip pat visureigį nuo 2002 metų naudoja pats Popiežius.
Mercedes-Benz M-klasė yra vidutinio dydžio SUV su neblogais gebėjimais važiuoti bekele ir stovi žemiau už didesnę SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis automobilis pasirodė Steven Spielberg’o kino filme “The Lost World: Jurassic Park”:
Šį visureigį nuo 2002 iki 2008 metų naudojo pats Popiežius:
Šis visureigis tapo pirmuoju prabangiu SUV turinčiu stabilumo kontrolę.
M-klasę žurnalas “Motor Trend” išrinko 1998 metų visureigiu.
Šį visureigį nuo 2002 iki 2008 metų naudojo pats Popiežius:
Šis visureigis tapo pirmuoju prabangiu SUV turinčiu stabilumo kontrolę.
M-klasę žurnalas “Motor Trend” išrinko 1998 metų visureigiu.
2017-08-27 |
W163 ML400 AMG v8 biturbo |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Malonus ilgose kelionėse, juodas džipas su amg paketu traukia žmonių akį, sąlyginai ekonomiškas kaip 4.0 litrų varikliui, talpus, salono surinkimo kokybė fl modelyje aukštumoje, pigios detalės
rudyja arkos, durų apačios, kapotas. Kėbulą reikia prižiūrėti. Variklis ypač patikimas, ko nepasakyčiu apie įvariausius daviklius, t.y net jeigu nutiko kažkokie baisūs simptomai tikriausiai apseisi kontaktų pravalymu arba to ar ano daviklio pakeitimu.
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis dovanoja jo šeimininkui neapsakomą malonumą. Turiu jau antrą w163. Pirmasis buvo 320 modelis su dujom, turėjo daugybę problemų, sutikčiau su komentaru po manimi pilnai, bet manau viskas buvo tik dėl to, kad pagailėta laiko automobilio paieškai ir pinigų po jo pirkimo. T.y. Automobilis jau buvo matęs gyvenimo ir blogų rankų, visa tai taisyti tiesiog neapsimoka ir laiko, ir pinigų atžvilgiu. Kalbant apie facelift modelį (po ~2001 metų) buvo ištaisyta daugybė pirmojo modelio brokų, sėdėdamas fl modelyje jaučiuosi kaip visiškai kitame modelyje, kiekviena smulkmena davesta iki idealumo. Niekas netraška nei salone, nei išorėje. Automobilis tapo žymiai minkštesnis, o 4.0 litrų variklis su dviem turbinom turi 560 niutonų (ml55 amg turi 510). Sąnaudos: mieste iki 13litrų, užmiestyje iki 8. Vidutinės apie 10-11. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Mercedes-Benz M klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis