Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Daugiau kaip 50 metų Mercedes-Benz S-klasė nustato standartus visai automobilizmo industrijai ir yra automobilių prabangos, inovacijų ir galios sinonimas. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos, kaip antai – tai pirmas automobilis turintis degalų įpurškimą, saugos oro pagalves, stabdžių ABS, elektroninę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, navigacinę sistemą, parkavimo sensorius, saugos diržų įtempiklius ir eilę kitų naujovių, kurias laikui bėgant adaptuoja ir kiti autogamintojai. S-klasė yra gaminama sedano kėbulu su V6, V8, V12 benzininiais ir dyzeliniais varikliais, žinoma buvo gaminama ir prailginta versija.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Manoma, kad šio automobilio sukūrimas kainavo daugiau nei vieną milijardą dolerių.
Tai buvo didžiausias Mercedes modelis ir paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje.
Tai pirmas automobilis turintis degalų įpurškimą, saugos oro pagalves, stabdžių ABS, elektroninę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, navigacinę sistemą, parkavimo sensorius, saugos diržų įtempiklius ir eilę kitų naujovių
Brunėjaus sultonui pagal užsakymą buvo pagaminti S klasės universalai, kurių priekinė dalis uvo paimta iš CL modelio, galinė buvo S klasės ir E klasės universalo hibridas. Ir šis automobilis turėjo AMG 7.3 V12 variklį, kuris šiaip jau S klasės sedane nebuvo montuojamas:
S klasės Mercedes automobilyje 1996 metais žuvo princesė Diana.
Tai buvo didžiausias Mercedes modelis ir paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje.
Tai pirmas automobilis turintis degalų įpurškimą, saugos oro pagalves, stabdžių ABS, elektroninę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, navigacinę sistemą, parkavimo sensorius, saugos diržų įtempiklius ir eilę kitų naujovių
Brunėjaus sultonui pagal užsakymą buvo pagaminti S klasės universalai, kurių priekinė dalis uvo paimta iš CL modelio, galinė buvo S klasės ir E klasės universalo hibridas. Ir šis automobilis turėjo AMG 7.3 V12 variklį, kuris šiaip jau S klasės sedane nebuvo montuojamas:
S klasės Mercedes automobilyje 1996 metais žuvo princesė Diana.
badinage
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: badinage | 2010-09-17 |
MB S350 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Aukščiausio lygio automobilis, patvarumas, išskirtinumas.
Praktiškai jų nėra, tačiau jei atsiranda, juos pašalinti būna brangu.
|
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Šis mersedesas - paskutinis kokybiškas Daimler kūrinys. Labai masyvus, didžiulis, grubus kėbulas, ne visiems patinka, tuo labiau, kai konkurentai gali pasiūlyti modelius su erdvesniais salonais ir grąžesne "prekine išvaizda". Tačiau sėdęs už vairo, pamiršti tuos trūkumus, nes jaučiasi absoliuti prabanga ir kiekvienos detalės išbaigtumas. Pakaba minkštutėlė, atsiranda plaukimo pojūtis. Kolkas, per 10000km nepavedė nei karto nei vienas mazgas. |
Variklis |
Variklis dyzelinis 3.5l 110kw. Mažokai galios, tačiau su šita mašina lakstyti nekyla ranka. Tai dar senosios MB variklių kartos atstovas, todėl gedimai jam nebūdingi. Pačiam nieko neteko tvarkyti, tik keisti tepalus, bet pasitaiko atvejų, kad reikia restauruoti turbiną, taip pat negalima jo užkaitinti, nes labai lengvai perkaista, pramušama galvos tarpinė. Kuro ima 10-12l. Automatas veikia puikiai, nėra jokio SPORT režimo, jis tiesiog būtų nelogiškas :). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaštai nėra maži, tačiau investuoti reikia retai, apie važiuoklės dalių kainas nelabai ką galiu pasakyti, nes tik galinio stabilizatoriaus traukutes teko keisti, kurios kainavo po 35lt. Kaina praktiškai nekrenta, Audi A8 ar BMW 7 kainuoja žymiai mažiau, nes jos nėra tokios geros mašinos, kaip šis "banginis". |
Patarimai perkančiajam |
Dyzeliniai varikliai tikrai patvarūs ir ilgaamžiai nebijo ir milijono kilometrų ridos. 3l dyzelis dinamiškesnis, bet ekonomika tokia pati. Patarčiau prieš perkant patikrini turbiną, amortizatorių valdymą (jei reguliuojama pakaba), elektroninę klimato kontrolę, vakuuminius durų pritraukėjus. Ant kapoto ir bagažinės dangčio, arkų gali būti pakelti dažai, tačiau šios mašinos beveik nerūdija. Taip pat patarčiau vadovautis sveiku protu, nepirkti pirmo pasitaikiusio varianto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis