Markės
1164 iš 1921
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Ekonomiški varikliai
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
  • Nebėra V8
"SLK labiau asocijuojasi su ramiu pasivažinėjimu vingiuotais Italijos pajūrio keliukais švilpiant vasariškam vėjui plaukuose"
Trečios kartos SLK tapo panašus į didesniuosius sportiškus brolius – CL, SL ir SLS AMG. Iš SLS AMG automobilis paveldėjo „nosį“, iš SL – priekinius ir galinius žibintus. Mercedes-Benz SLK dizainas yra santūrus, tačiau proporcingas ir patrauklus. Kogero automobilis vilios ne sportiškumo ar išskirtinumo gerbėjus - šis SLK labiau asocijuojasi su ramiu pasivažinėjimu vingiuotais Italijos pajūrio keliukais švilpiant vasariškam vėjui plaukuose. Viduje SLK vėlgi yra visiška SLS AMG kopija – sunku būtų surasti labiau panašius dviejų skirtingų automobilių salonus. Tačiau tai jokiu būdu ne priekaištas, veikiau komplimentas – stilingas sportiškumas puikiai suderintas su aukštos kokybės medžiagomis. Net bazinės versijos centrinėje konsolėje ir kitur esantys intarpai švyti poliruotu aliuminiu. Tarp apvalių SLK prietaisų skydelio ciferblatų patalpintas ekranas, kuriame atvaizduojama kompiuterio pateikiama informacija. Skydelio viršuje įtaisytas analoginis laikrodis suteikiantis interjerui subtilumo ir prabangos. SLK kaip tapo įprasta puikiai dera komfortas, aukštos kokybės įranga ir sportiškos savybės. Tuo pat metu naujasis rodsteris yra vienas ekonomiškiausių ir draugiškiausių aplinkai savo klasėje. ECO start/stop funkcija yra standartinės įrangos sąraše. Į SLK 200 ir SLK 250 montuojami 1.8 L darbinio tūrio keturių cilindrų varikliai išvysto atitinkamai 184 ir 204 AG. SLK 200 yra vienas ekonomiškiausių rodsterių - jis sunaudoja tik 6,1 l/100 km, tačiau neaukojant dinamikos - nuo 0 iki 100 km/h šis modelis pagreitėja per 7 sekundes ir pasiekia 237 km/h greitį. SLK 250 sunaudoja tik 6,2 l/100 km, 100 km/h greitį jis pasiekia per 6,6 s, o maksimalus greitis siekia 243 km/h. Galingiausia ne AMG versija yra SLK 350 komplektuojamas su 3.5 L V6 varikliu turinčiu 306 AG galią ir iki 100 km/h pagreitėja per 5,6 sek.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame SLK modelyje debiutuoja pirmasis pasaulyje pakeliamas standus stogas su „Magic Sky Control“ stoglangiu, kuris vienu mygtuko paspaudimu tampa tamsus arba skaidrus.

SLK AMG:


2011-01-14

Debiutas: trečios kartos „Mercedes-Benz SLK“

Debiutas: trečios kartos „Mercedes-Benz SLK“
Visiškai naujas SLK yra trečioji šio automobilio karta. Naujasis roudsteris pakelia bekompromisinį vairavimo malonumą bei atviros erdvės pojūtį į naują lygį. Jame dera elegantiškas sportiškumas ir stilingas komfortas, puikus sportiško automobilio dizainas ir visiškas pritaikymas kasdieniam naudojimui, didelė galia ir pavyzdinis draugiškumas aplinkai.

Maža to, SLK modelyje debiutuoja pirmasis pasaulyje pakeliamas standus stogas su MAGIC SKY CONTROL stoglangiu, kuris vienu mygtuko paspaudimu tampa tamsus arba skaidrus.

Pavyzdinio ekonomiškumo ir sportiškų charakteristikų priežastis – nauji galingi keturių ir šešių cilindrų varikliai su ECO start/stop funkcija standartinės įrangos sąraše. Nors jie yra galingi, degalų sąnaudos iki 25% mažesnės už pirmtakų. Unikalus saugos priemonių rinkinys suteikia SLK pavyzdinio modelio statusą šiame segmente, o techninių inovacijų gausa vėl daro jį savo klasės etalonu.

„Naujasis SLK, kaip joks kitas automobilis, įkūnija naujausius standartus“, sako „Daimler AG“ valdybos pirmininkas ir „Mercedes-Benz Cars“ vadovas dr. Dieteris Zetsche. „Esu įsitikinęs, kad ugningas dizainas, aukštos kokybės interjeras bei kuklus apetitas degalinėje ir toliau suteiks neįtikėtinai daug džiaugsmo kelyje bei taip patvirtins SLK kaip kultinio rodsterio statusą“.

Tačiau naujasis „Mercedes-Benz“ SLK siūlo daugiau nei tiesiog atskirus privalumus. Čia dera dalykai, kurie iš pirmo žvilgsnio visiškai nesuderinami, pavyzdžiui pasisekė apjungti puikų komfortą ir aukštos kokybės įrangą su akivaizdžiai sportiškomis savybėmis. Tuo pat metu naujasis roudsteris yra ekonomiškiausias ir draugiškiausias aplinkai savo klasėje bei nustato naujus saugos įrangos standartus. Važiavimo bet kokiomis sąlygomis – pakeltu arba nuleistu stogu, laisvalaikiu ar kasdienio eismo sąlygomis – užprogramuotas SLK genuose.

Stilingas ir tobulas interjeras

Nors naujasis SLK mažiausias savo klasėje, jo erdvus interjeras yra pavyzdinis. Dizaineriai sukūrė interjerą, kuris suteikia vairuotojui ir keleiviams aukščiausio lygio kokybę ir precizišką tobulumą. Svarbiausi jo bruožai – stilingas sportiškumas ir su meistrišku kruopštumu parinktos autentiškos aukštos kokybės medžiagos.

Net bazinės versijos centrinė konsolė ir kiti intarpai švyti poliruotu aliuminiu. Taip pat galima pasirinkti medžio apdailą – žvilgantį tamsiai rudą riešutmedį arba žvilgantį juodąjį uosį. Keturios apvalios metalu dengtos oro angos, integruotos į priekinį skydelį, pabrėžia, kad šis modelis neabejotinai priklauso sportiškų „Mercedes-Benz“ automobilių šeimai, o jų formos primena tokias pačias SLS modelio detales.

Tarp apvalių SLK prietaisų skydelio ciferblatų patalpintas ekranas, kuriame atvaizduojama kompiuterio pateikiama informacija. Skydelio viršuje, taip pat centre, įtaisytas puikus analoginis laikrodis – neįprasta detalė, subtiliai išryškinanti stilingą roudsterio būdą.

Tarp kitų aukštos kokybės sprendimų – sportiškas plona oda apsiūtas multifunkcinis vairas su išlyginta apatine dalimi, taip pat pasirenkamosios įrangos sąraše įrašyta atspari saulės šviesai oda, juntamai sumažinanti paviršiaus įkaitimą, įspūdingas salono apšvietimas ir inovatyvi kaklo srities šildymo sistema AIRSCARF, perimta iš pirmtako.

Unikalus sprendimas: MAGIC SKY CONTROL

Naujojo SLK pirkėjams „Mercedes-Benz“ pirmąsyk siūlo rinktis iš trijų standaus pakeliamo stogo variantų. Paspaudus mygtuką vos per keletą sekundžių rodsteris paverčiamas į coupé su stacionariai įtvirtintu stogu arba atvirkščiai.

Inovatyvi sukūrių sumažinimo sistema AIRGUIDE

„Mercedes-Benz“ inžinierių išrastas atlenkiamas naujojo SLK sukūrių sumažinimo įtaisas yra patogi alternatyva įprastiniams sprendimams. Jį sudaro skaidrios atlenkiamos plastikinės detalės, pritvirtintos už saugos lankų. Vairuotojas arba keleivis gali pasukti jas link automobilio vidurio ir sukūriuojantys oro srautai bus sutramdyti.

Dvasia ir ekonomiškumas

Iš pradžių bus galima įsigyti vieną iš trijų SLK modelių su naujais varikliais, turinčiais tiesioginio degalų įpurškimo sistemas. „SLK 200 BlueEFFICIENCY“ ir „SLK 250 BlueEFFICIENCY“ montuojami 1'796 kub. cm darbo tūrio keturių cilindrų varikliai išvysto atitinkamai 184 ir 204 AG. „SLK 200 BlueEFFICIENCY“ yra ekonomiškiausias rodsteris savo segmente. Su patobulinta pasirenkamąja septynių laipsnių automatine pavarų dėže 7G-TRONIC PLUS jis sunaudoja tik 6,1 ltr. Premium benzino 100 km kelio  ir išmeta 142 g/km anglies dvideginio. Nuo 0 iki 100 km/h šis taupus modelis pagreitėja per 7 sekundes ir pasiekia 237 km/h greitį (su mechanine pavarų dėže – 240 km/h).

„SLK 250 BlueEFFICIENCY“ su standartinės įrangos sąraše įrašyta 7G-TRONIC PLUS automatine pavarų dėže sunaudoja tik 6,2 ltr. 100 km kelio (vidutiniškai pagal NEDC) ir išmeta 144 g/km anglies dvideginio. 100 km/h greitį jis pasiekia per 6,6 sek., o maksimalus greitis siekia 243 km/h.

3'498 kub. cm darbo tūrio V6 variklis, sumontuotas „SLK 350 BlueEFFICIENCY“, išvysto 306 AG ir iki 100 km/h pagreitėja per 5,6 sek. (maksimalus greitis 250 km/h). Jo degalų sanaudos – 7,1 ltr. 100 km kelio (vidutiniškai pagal NEDC), o anglies dvideginio emisija 167 g/km. Šis V6 variklis – visiškai naujas agregatas, kurio svarbiausi techniniai sprendimai yra trečiosios kartos tiesioginio degalų įpurškimo sistema, pjezopurkštukai ir daugiakibirkštinis uždegimas.

Pavyzdinis ekonomiškumas – iki 25% mažesnės sąnaudos lyginant su prieš tai gamintu modeliu – pasiektas ir panaudojant ECO start/stop sistemą, kuri yra visų modelių standartinėje įrangoje.

Išradingas medžiagų parinkimas ir aukšto lygio sauga

Naujojo SLK kėbulo struktūra dar labiau pagerinta – dabar variklio dangtis ir sparnai gaminami iš aliuminio. Naujasis „Mercedes-Benz“ SLK taip pat nustato naujus saugos įrangos standartus. Kuriant galingąjį trečiosios kartos tendencijų diktatorių numatyta gausus pagalbos vairuojant sistemų pasirinkimas, įskaitant „Mercedes-Benz“ sukurtą budrumo kontrolės sistemą ATTENTION ASSIST (standartinės įrangos sąraše), pasirenkamąją unikalią išankstinio veikimo keleivių saugos sistemą PRE-SAFE®, ir PRE-SAFE® Brake, kuri gali savarankiškai stabdyti automobilį, jei nustato galimą susidūrimą su priešais važiuojančiu automobiliu.

Tokiu būdu „Mercedes-Benz“ SLK žymiai lenkia galiojančius saugos standartų reikalavimus. Norintys taip pat galės užsisakyti tokias pagalbos vairuojant sistemas:

Išmanią šviesos valdymo sistemą Intelligent Light System su penkiomis apšvietimo funkcijomis (posūkio apšvietimas, užmiesčio kelias, greitkelis, aktyvusis režimas ir pagerintas priešrūkinis apšvietimas), kurios pasirenkamos priklausomai nuo važiavimo sąlygų.

Greičio apribojimų priminimo sistemą Speed Limit Assist, kuri vaizdo kameros, esančios po priekiniu stiklu, pagalba atpažįsta greičio apribojimo ženklus ir atvaizduoja juos prietaisų skydelio ekrane.

Naujojo SLK modelio išleidimą „Mercedes-Benz“ pažymės specialiu „Edition 1“ modeliu, kuris išsiskirs ypatinga ledo pilkumo spalva. „Edition 1“ turės turtingą įrangą – jame bus sumontuotas panoraminis nuleidžiamas stogas, dinamišką valdymą užtikrinantis „Dynamic Handling“ paketas, AMG kėbulo apdailos, dvispaviai nappa odos apmušalai su k


Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt