Markės
64 iš 1633
Audi A6 (C4 Typ 4A) 1994 - 1997
Audi A6, (C4 Typ 4A) 1994 - 1997
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A6 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. 1994 metais automobilis buvo atnaujintas – įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš „100“ į „A6“. Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi A6 pasižymėjo puikiu patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, prabanga, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai sutartai giria quattro sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Keli nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame modelyje Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje.

Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 40
2020-08-01
A6 2.8 benzas quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera
Misas pati mašyna
Blogiausia mašina kuria turejau, tiesok pinigu riejikas, servisu karaliene.... Audi niekada daugiau nebepirksiu. Niekas nelaiko šitam kledare, rudyja sparnai, bagažyne greičiau nei pas opelį. Tepalia laša iš visu tarpyniu, sinchronizatorius net sugebejo užlinkt... Tiek vargo turejau su ta nesamone ant ratu, nors pirkta buvo pilnai patikrinta ir priziureta. Audi griežtas NE!!!
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-07
Geriausia Audi a6 ,c4 1.9 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas nesenstantis ir patikimumas +cioles ne gieda isisodint
Stabilumas kaip laisvas
Nusipirkau dapista uz 600 e pries 4 metus atkekliau sukisau belekiek zajabis mašina nesigailu ciouota antikorozinis padengtas pilnas perdazyta viskas beveik pakeista gerom detalemnir patikimai laiko gerbiu ja paskutine tikrą Audi o nes mėšlo krūva kaip po c4 Audi gaminamos
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-25
pervertintas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravazumas, bagazines talpumas
Sanaudos, rudys, komfortas.
2.5tdi 85 kw avant mechanas. Turejau seniau ne vienus metus, tai po sios audi jokiu audi nebenoriu daugiau. Nelaiko siurbliai kuro, didziausia problema ju. Variklis pats milijoninis. Masina kietai vaziuoja kaip tokio dydzio, kaip brika (passat b5 daug minkstesnisir komfortiskesnis), nes cia vaziuokle su balkiu paprasta. Patikimumu vaziuokle nesiskundzia. Tiesiai skristi galima, bet posukius lauzti nera labai stabili nes stovi aukstai ji. Gera pravazumui prosvaisa. Nera ekonomiska. Apie 10 litru realiai valgo,ziema ir 12 pasiima (pensininko rezimu nevazineju). Trauka puse velnio bet tokia ant ribos. Sunki karve. Vietos viduje pakankamai, normaliai. Liga visu rudyja priekiniai sparnai ir po dureliu gumom apaciu.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-04
A6C4 2,5 TDI 103 kw, Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera garso izoliacija, minkštas, greitas, patikimas, kokybiškos medžiagos ir ilgaamžiai techniniai sprendimai, aukšta prošvaisa
Rūdija , bet tai jau 23 metų
Greičiausiai, vienas geriausių ir patikimiausių, kada nors gamintų automobilių. Gal kas galėtų rekomenduoti kažką panašaus iš dabartinių?
Pilnas atsiliepimas...
Ronas | 2017-02-23
Audi A6 1.9 TDI 66 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mnkštas ir komfortabilus važiavimas, patogios sėdynės, pigios dalys, patikimas 1,9 l. variklis
Rūdys arkose, elektronika
Ši Audi labai patogi vairuoti, stabili, minkšta. Išvaizda šiuo metu gerokai pasenusi ir neestetiška (bent jau mano akiai), tačiau visa kita puiku. 1.9 TDI varikliai išgirti ir išliaupsinti, ir tam galiu pritarti, kadangi jokių problemų su varikliu neturėjau, dirbo švariai ir tyliai. Kuro sąnaudų nebepamenu, bet tikrai nesiskųsdavau. Tiesa, mano variantas buvo čipuotas ir turėjo ne standartinius 66 kw, o virš 80 kw. Trauka startuojant pakankama, tačiau trūkdavo norint lenkti važiuojant 110 km./val ir greičiau. Eksploatavau apie 2 metus. Pirkimo/pardavimo santykis -350 eurų. Nuvertėjimas nedidelis, turint omenyje, kad pardaviau su keliais trūkumais, kurie pirkėjui nepasirodė svarbūs. Ekploatacijos laikotarpiu be einamųjų darbų keičiau prakiurusį radiatorių, el. langų pakėlimą valdantį daviklį, akumuliatorių, priekinius diskus, rankinio stabdžio trosą ir dėl tech. apžiūros reikėjo pakeisti posūkių lemputes, kurios buvo nublukusios ir ne geltonos, o baltos. Važiuoklė ir variklis atlaikė puikiai. Kažkas buvo blogai su elektra, nes uždarant duris ir prisiliečiant prie metalo, jausdavosi lengva elektros iškrova, o įjungus tolimas šviesas ir kelias min. pavažiavus jos nei iš šio nei iš to išsijungdavo ir vėl iš naujo įjungt reikėdavo. Gan greitai rūdijo priekinės arkos. Vasarą labai trūkdavo kondicioneriaus, tada patarčiau ieškoti varianto su juo. Patikrinti kiek įmanoma daugiau elektronikos. Paklausyti, ar variklis neskleidžia pašalinių, keistų ir netolygių garsų. Patarčiau patikrinti kiek stipriai surūdijęs dugnas.
Pilnas atsiliepimas...
sdfsdf | 2016-11-20
Audi A6 avant qattroo, 2.0 103 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus korozijai kėbulas, neproblematiška 4x4 sistema
2.0 103 kw nedraugauja su dujomis ir yra per silpnas šiai mašinai, silpna vairo kolonėlė, lęšinės faros labai prastai apšviečia kelią.
Turėjau kažkada Audi C4 avant quattroo. 2.0 103 kw (ne 85 kw). Pirkau su tiesioginėm 3 kartos dujomis - prastai veikė, įsidėjau 4 kartos - be reikalo kišau pinigus - apsukos vistiek šokinėjo, ant laisvų gesdavo arba užkildavo nei iš šio nei iš to - vienu žodžiu krachas, katorga - nedraugauja šitie varikliai (103 kw) su dujom ir viskas. Bendrai apie mašiną - 2.0 variklis per silpnas (žiūrėti 2.5 tdi, 2.6, 2.8 benzina) tokiai karvei ir dar pas mane qatroo buvo, pradėjus buksuoti dusdavo, pajudėjimas tarsi kančia jai:). Barškėjo kolonėlė ir laisvumą turėjo, bet kol pardaviau tai ir jos netvarkiau nes neleido tepalo, pakabos patvarumas vidutiniškas jei neremontuojant pigiausiom dalim. kietoka pasirodė pakaba, salonas krepždėjo brazdėjo, tiesiog varė iš proto (gal susidėjo visos jos problemos čia dėl to taip jau nervino). Qatroo sistema - tikrai neproblematiška, bet ne su tokiu silpnu varikliu su ja važinėti. Kėbulas atsparus rūdims, galiniai diskinių stabdžių sūportai mėgėjai užrūdyti - reikia pramankštinti, klimatroniko pikseliai pabėga. Labai prastai apšvietė kelią faros (lęšinės) - reikia dėtis paprastas faras ir viskas. Bendrai paėmus nerekomenduočiau su tokiu varikliu. Per silpnas šiai mašinai, nedrauga su jokiomis dujomis. Galsvos skausmas vienu žodžiu nesiplečiant. Nepirkti su tokiu varikliu. Apskritai jai senienos jos, jei jau senesnes tai pirkit japoną kokį (pvz. hondą), mažiau į servisus važinėsi, nors korozijos daugiau turėsi.
Pilnas atsiliepimas...
Sarunas | 2016-10-17
Audi A6 C4 2.5tdi 85kw Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis yra vienas didelis pliusas
Minusu siam modeliui nera tik vienas minusas paciam Audi, kad negamino toliau tokiu automobiliu.
Sis automobilis yra, tikriausiai, geriausias tarp senu automobiliu ir kartais geresnis netgi uz naujus automobilius. Vaziuokle laiko belekaip gerai, as pats po kaimo keliukus doduos ir man laiko. Tik kai nusipirkau gal uz kokio menesio sarnyras issinere nes susidevejes buvo. Girdejau, kad bilda bet nerasdavau laiko remontuoti. Poto kai susidejau nauja Sarnyra ir atsiremontavau kitos puses sarnyra masina kaip bite. Vaziuoji kur nori, kaip nori viskas pasaka. Vienintelis minusas aisku yra tai, kad senas automobilis. Labai gaila, kad C5 automobiliu nedaro tokiu patvariu, kaip C4 dare. Noriu jau pakeisti automobili, is isvaizdos, ir del to, kad labai patiko Audi norisi C5, bet apie juos daug blogo girdejes. Variklis bite. 2.5tdi 85kw wau. Paspaudi gaza ir vaziuoji kak nada. su tiek kilovatus ir tokio svorio masina tai vaziuoja ispudingai. Laiko variklis labai gerai, tepalo neleidzia/ Remontas centus kainuoja, nuverteti jau nebera jam kur.
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2015-12-11
Aukstas, neblogai valdomas, bet su ikyriais gedimais auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sedesena tolimuose kelionese, autmobilio auktis nuo kelio
elektronika, variklio probelmos
Automobiliuka isigijau po ww passato delfino. Maniau bus auto komofrtiskas ir patikimas. Del komforto neklydau, bet del patikimumo buvo daug nuansu: pradedant elektorinkos grybavimo ir baigiant amortikais, ir sparnu rudimija, nors ir buvau sutvarkes juos pries ziema... o pats bjauriausias dalykas buvo peciuko "beveik" neveikimas, kazkur antifriza leido.. tai patarimas, kad ieskoti, kad varikliukas butu geras! Masina komfortiska, auksta, tad su keliais probelmu nebuvo. Neblogai traukdavo, daug vietos salone: tikras traktorius 2.5 TDI 103 kw 6 begiu, taupus, galingas ir patikimas, jeigu neuzvaikitas. Bet pas mane jau buvo biski pavaikytas, tad teko ikysti , kad normaliai vaziuotu. Daug dumija :D bet maloniai vaziuoja. pradziai atrode mazi, bet vistiek kainos didokos detaliu... kainuoja kaip geru metu kitu modeliu kainos, jeigu norite pirkti nauja detale. O srote irgi praso nesamoningas kainas... Ziureti ziureti ir ziureti varikli!!!!! sparnai, kad nesurudije...
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2015-10-25
Audi A6 C4 2,8 quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvari važiuoklė, pravažumas, galios ir ekonomiškumo santykis
rūdys, tepalo bėgimas
Automobilis buvo pagamintas 1996-12 metais. Pilniausios komplektacijos, ka tuo metu montavo į šią mašiną: odinis pilnai eletra valdomas salonas, borto kompiuteris, autopilotas, visos šildomos sėdynės, klimato kontrolė ir dar visokių smulkmenų, kurių neprisimenu. Automobilis tarnavo 6 metus, kol nusprendžiau, jog rūdys nugalėjo mano meilę jai. Per 6 metus nuvažiavau 70k km, jokių problemų nebuvo, niekada nepavedė kelyje. QUATTRO puikiai tarnavo žiemos metu ar vasarą išvykoms į gamtą. Kadangi automobilis turėjo didesnę prošvaistą nei įprasta, niekur neteko užklimpti. Salono apdailos medžiagos geros kokybės, nenusitrynė per tiek laiko, jokių pašalinių garsų neskleisdavo važiuojant žvirkeliu. Važiuoklė gal kiek kietesnė lyginant su konkurentais, bet pas mane buvo sumontuoti dujiniai amortizatoriai. 2,8 128 kw benzinas/dujos. Tiesioginio įpurškimo BRC dujų įranga. Variklis visada buvo užvedamas ant benzino, tuomet pašildžius iki 30 laipsnių automatiškai persijungdavo dujos. Buvo pilamas sintetinis castrol 5w-40 tepalas ir visada keičiama laiku. Su varikliu jokių bedų neturėjau tik tai, kad, kaip įprasta šiems varikliams, pro tarpines pradėjo leisti tepalą, kas 2000km reikėdavo įpilti po 1l. Visi kiti skysčiai buvo pilami tik pagal gamintojo nurodymus. Dėl senatvės pradėjo trūkinėti aušinimo sistemos šlangos. Automobilis buvo visą laiką mylimas, niekada nemontavau pigiausių detalių. Kai nusipirkau perrinkau visą važiuoklę, darbas su medžiagomis specializuotam servize 1400 lt. Bėdos su galiniais diskiniais stabdziais, tris kartus tvarkiau: pirmą kartą restauravau suportus, antrą kartą tekinau diskus, trečią, supykęs, sumontavau viską naujai. Kainų nepamenu, bet nebuvo kažko baisaus. Pavasarį perrinkau priekinės važiuoklės dalį: nauji kyb dujiniai amortizatoriai, ventiliuojami stabdžių diskai, kaladėlės, atraminiai guoliai, amortizatoriaus spyruoklė.Keičiau ratų guolius, priekyje sumontavau kainuojančius po 150lt galiui nupirkau po 80 lt. Su darbu sumokėjau 330e. Nuvertėjimas dėl metų ir rudžių didelis, mokėta 2890 parduota 500. Bet per tą laiką daug kur atsirado korozijos židinių ir nusprendžiau, kad plastinės operacijos nedarysiu, laikas atnaujinti kaimenę. Jei nusprendei pirkti šį automobilį, bet nesitikėk rasti stebuklo. Patikrinti visas ratų arkas, ar nera pradėta kelti dažų, apžiūrėti vietas prie moldingų ant visų durelių, aplink galinį bamperį, ten megsta rūdyti. Jei yra galimybė užvažiuoti ant estakados ar duobės, apžiūrėti ar nėra tapalų prasisunkimo pro visas įmanomas vietas: karterio tarpinė, variklio galvas, velenėlius ir taip toliau. Apžiūrėti galinį reduktorių, ar neleidžia tepalo pro tarpinę.
Pilnas atsiliepimas...
A6 | 2015-03-10
Audi A6 1.8 5v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Varyklis, pakaba, komfortas
Rudija arkos, duslintuvas, kietos sedynes veliuro.
Taigi sia auduke A6 96m 1.8 92kw vairuoju gerus metus. likau nustebes ypac siuo varykliu, pries pirkdamas, galvojau kas tas 1.8 tokiai karvej :). Bet pamaciau, kad sugeba daug. prie raudono ne vienas pasigauna, bet jau "gazas dugnas". auto pirkau is pagyvenusio zmogaus, todel ir varyklis neuzvaikytas. taigi kas liecia 1.8 125ag 92 kw varykli, tikrai geras, bent pats likau nustebintas, bet vienas minusiukas, nelaiko itempejai, bent man 2 kartus isejo.. toliau: vaziuokle kas liecia, tai ir taip aisku, kad laiko gan gerai, nors pats vazineju asfaltu bei zvirkeliu, bet vaziuoklei tas neimotais. Zinoma vaziuoju proto ribose per tokius sunkelius. megsta parudyti priekines arkos, bei duslintuvas.... dabar neseniai isidejau BRC dujas( Tiesiogines). dujos su sis varyklis graziai bendrauja. 215km/h dugnas ant duju, sakyciau visai neblogai su 1.8 paprastu. per metus pasikeiciau: 2 itempejus, gen dirza, starteri, tepalai filtrai tai butina, ir pilnai vaziuokle pasikeiciau iskart nusipirkes. Dbr vaziuoju ir dziaugiuosi, bent kolkas. Kaip ir minejau 1.8 5v 92kw tikrai galingas, 81kw, 96kw pasatus dedu i pavesi, pries galingesnius kokius 2,5 net nebandau jegu. :D. Sio varyklio eksploatacija tikrai pigi, siuo momentu pradeda stakanai kalti, ir kuo toliau, tuo labiau, idomu kiek remontas kainuotu, dar nesidomejau... Kaip visi sako, moraliskai si Audi A6 jau pasenus, bet man tas gyliai p*. bet uztat eksploatuoti tikrai nera brangu. O kas liecia nevertejima, tai tikrai nedaug, stebiu ju kainas, ir nk daug nekrenta. Kaip ir visus automobilius sakyciau... o A6 perkant, su 1.8, ypac ziurekite i itempeja, kaip kuriasi saltas , ar nekala stakanai...
Pilnas atsiliepimas...
 
1234

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 8080A4A4A4A4A4
90    
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
    RS Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2   
  Sportiniai    R8R8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt