2020-08-25 |
Audi a6 c4 2.8
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kantri, patvari važiuoklė. Kaip 1996m. tikrai konfortiška. Neskaitant 2.8 variklio, važiuojant dujomis tikrai ekonomiška.
Sparnai rudyja. Po kiekvienos žiemos reikia prasivalyt, praardyt stabdžiu supportus. Durelių apačioje esancios gumos lupasi, nesilaiko. Bent jau šis variklis, kad ir nemirtingas, silpnai bet leidžia tepalus. Dažnai reikia tikrinti tepalo lygi, valgo.
|
Tikrai patvarus automoblis ???? aišku išvaizda jau gerokai pasenus, bet tikrai turintis žavesio automobilis ( tiems kurie prijaučia oldschool automobilius )
automoblis tikrai nemirtingas, cinkuotas dugnas, paprasta važiuoklė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-08-01 |
A6 2.8 benzas quattro
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nera
Misas pati mašyna
|
Blogiausia mašina kuria turejau, tiesok pinigu riejikas, servisu karaliene....
Audi niekada daugiau nebepirksiu.
Niekas nelaiko šitam kledare, rudyja sparnai, bagažyne greičiau nei pas opelį. Tepalia laša iš visu tarpyniu, sinchronizatorius net sugebejo užlinkt...
Tiek vargo turejau su ta nesamone ant ratu, nors pirkta buvo pilnai patikrinta ir priziureta.
Audi griežtas NE!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-04-07 |
Geriausia Audi a6 ,c4 1.9 tdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas nesenstantis ir patikimumas +cioles ne gieda isisodint
Stabilumas kaip laisvas
|
Nusipirkau dapista uz 600 e pries 4 metus atkekliau sukisau belekiek zajabis mašina nesigailu ciouota antikorozinis padengtas pilnas perdazyta viskas beveik pakeista gerom detalemnir patikimai laiko gerbiu ja paskutine tikrą Audi o nes mėšlo krūva kaip po c4 Audi gaminamos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-25 |
pervertintas auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravazumas, bagazines talpumas
Sanaudos, rudys, komfortas.
|
2.5tdi 85 kw avant mechanas. Turejau seniau ne vienus metus, tai po sios audi jokiu audi nebenoriu daugiau.
Nelaiko siurbliai kuro, didziausia problema ju. Variklis pats milijoninis. Masina kietai vaziuoja kaip tokio dydzio, kaip brika (passat b5 daug minkstesnisir komfortiskesnis), nes cia vaziuokle su balkiu paprasta. Patikimumu vaziuokle nesiskundzia. Tiesiai skristi galima, bet posukius lauzti nera labai stabili nes stovi aukstai ji. Gera pravazumui prosvaisa. Nera ekonomiska. Apie 10 litru realiai valgo,ziema ir 12 pasiima (pensininko rezimu nevazineju). Trauka puse velnio bet tokia ant ribos. Sunki karve. Vietos viduje pakankamai, normaliai.
Liga visu rudyja priekiniai sparnai ir po dureliu gumom apaciu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-08-04 |
A6C4 2,5 TDI 103 kw, Avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai gera garso izoliacija, minkštas, greitas, patikimas, kokybiškos medžiagos ir ilgaamžiai techniniai sprendimai, aukšta prošvaisa
Rūdija , bet tai jau 23 metų
|
Greičiausiai, vienas geriausių ir patikimiausių, kada nors gamintų automobilių. Gal kas galėtų rekomenduoti kažką panašaus iš dabartinių?
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ronas | 2017-02-23 |
Audi A6 1.9 TDI 66 kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mnkštas ir komfortabilus važiavimas, patogios sėdynės, pigios dalys, patikimas 1,9 l. variklis
Rūdys arkose, elektronika
|
Ši Audi labai patogi vairuoti, stabili, minkšta. Išvaizda šiuo metu gerokai pasenusi ir neestetiška (bent jau mano akiai), tačiau visa kita puiku. 1.9 TDI varikliai išgirti ir išliaupsinti, ir tam galiu pritarti, kadangi jokių problemų su varikliu neturėjau, dirbo švariai ir tyliai. Kuro sąnaudų nebepamenu, bet tikrai nesiskųsdavau. Tiesa, mano variantas buvo čipuotas ir turėjo ne standartinius 66 kw, o virš 80 kw. Trauka startuojant pakankama, tačiau trūkdavo norint lenkti važiuojant 110 km./val ir greičiau. Eksploatavau apie 2 metus. Pirkimo/pardavimo santykis -350 eurų. Nuvertėjimas nedidelis, turint omenyje, kad pardaviau su keliais trūkumais, kurie pirkėjui nepasirodė svarbūs. Ekploatacijos laikotarpiu be einamųjų darbų keičiau prakiurusį radiatorių, el. langų pakėlimą valdantį daviklį, akumuliatorių, priekinius diskus, rankinio stabdžio trosą ir dėl tech. apžiūros reikėjo pakeisti posūkių lemputes, kurios buvo nublukusios ir ne geltonos, o baltos. Važiuoklė ir variklis atlaikė puikiai. Kažkas buvo blogai su elektra, nes uždarant duris ir prisiliečiant prie metalo, jausdavosi lengva elektros iškrova, o įjungus tolimas šviesas ir kelias min. pavažiavus jos nei iš šio nei iš to išsijungdavo ir vėl iš naujo įjungt reikėdavo. Gan greitai rūdijo priekinės arkos. Vasarą labai trūkdavo kondicioneriaus, tada patarčiau ieškoti varianto su juo. Patikrinti kiek įmanoma daugiau elektronikos. Paklausyti, ar variklis neskleidžia pašalinių, keistų ir netolygių garsų. Patarčiau patikrinti kiek stipriai surūdijęs dugnas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
sdfsdf | 2016-11-20 |
Audi A6 avant qattroo, 2.0 103 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Atsparus korozijai kėbulas, neproblematiška 4x4 sistema
2.0 103 kw nedraugauja su dujomis ir yra per silpnas šiai mašinai, silpna vairo kolonėlė, lęšinės faros labai prastai apšviečia kelią.
|
Turėjau kažkada Audi C4 avant quattroo. 2.0 103 kw (ne 85 kw). Pirkau su tiesioginėm 3 kartos dujomis - prastai veikė, įsidėjau 4 kartos - be reikalo kišau pinigus - apsukos vistiek šokinėjo, ant laisvų gesdavo arba užkildavo nei iš šio nei iš to - vienu žodžiu krachas, katorga - nedraugauja šitie varikliai (103 kw) su dujom ir viskas. Bendrai apie mašiną - 2.0 variklis per silpnas (žiūrėti 2.5 tdi, 2.6, 2.8 benzina) tokiai karvei ir dar pas mane qatroo buvo, pradėjus buksuoti dusdavo, pajudėjimas tarsi kančia jai:). Barškėjo kolonėlė ir laisvumą turėjo, bet kol pardaviau tai ir jos netvarkiau nes neleido tepalo, pakabos patvarumas vidutiniškas jei neremontuojant pigiausiom dalim. kietoka pasirodė pakaba, salonas krepždėjo brazdėjo, tiesiog varė iš proto (gal susidėjo visos jos problemos čia dėl to taip jau nervino). Qatroo sistema - tikrai neproblematiška, bet ne su tokiu silpnu varikliu su ja važinėti. Kėbulas atsparus rūdims, galiniai diskinių stabdžių sūportai mėgėjai užrūdyti - reikia pramankštinti, klimatroniko pikseliai pabėga. Labai prastai apšvietė kelią faros (lęšinės) - reikia dėtis paprastas faras ir viskas.
Bendrai paėmus nerekomenduočiau su tokiu varikliu.
Per silpnas šiai mašinai, nedrauga su jokiomis dujomis. Galsvos skausmas vienu žodžiu nesiplečiant. Nepirkti su tokiu varikliu. Apskritai jai senienos jos, jei jau senesnes tai pirkit japoną kokį (pvz. hondą), mažiau į servisus važinėsi, nors korozijos daugiau turėsi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Sarunas | 2016-10-17 |
Audi A6 C4 2.5tdi 85kw Avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilis yra vienas didelis pliusas
Minusu siam modeliui nera tik vienas minusas paciam Audi, kad negamino toliau tokiu automobiliu.
|
Sis automobilis yra, tikriausiai, geriausias tarp senu automobiliu ir kartais geresnis netgi uz naujus automobilius.
Vaziuokle laiko belekaip gerai, as pats po kaimo keliukus doduos ir man laiko. Tik kai nusipirkau gal uz kokio menesio sarnyras issinere nes susidevejes buvo. Girdejau, kad bilda bet nerasdavau laiko remontuoti. Poto kai susidejau nauja Sarnyra ir atsiremontavau kitos puses sarnyra masina kaip bite. Vaziuoji kur nori, kaip nori viskas pasaka. Vienintelis minusas aisku yra tai, kad senas automobilis. Labai gaila, kad C5 automobiliu nedaro tokiu patvariu, kaip C4 dare. Noriu jau pakeisti automobili, is isvaizdos, ir del to, kad labai patiko Audi norisi C5, bet apie juos daug blogo girdejes. Variklis bite. 2.5tdi 85kw wau. Paspaudi gaza ir vaziuoji kak nada. su tiek kilovatus ir tokio svorio masina tai vaziuoja ispudingai. Laiko variklis labai gerai, tepalo neleidzia/ Remontas centus kainuoja, nuverteti jau nebera jam kur.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arnas | 2015-12-11 |
Aukstas, neblogai valdomas, bet su ikyriais gedimais auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sedesena tolimuose kelionese, autmobilio auktis nuo kelio
elektronika, variklio probelmos
|
Automobiliuka isigijau po ww passato delfino. Maniau bus auto komofrtiskas ir patikimas. Del komforto neklydau, bet del patikimumo buvo daug nuansu: pradedant elektorinkos grybavimo ir baigiant amortikais, ir sparnu rudimija, nors ir buvau sutvarkes juos pries ziema... o pats bjauriausias dalykas buvo peciuko "beveik" neveikimas, kazkur antifriza leido.. tai patarimas, kad ieskoti, kad varikliukas butu geras! Masina komfortiska, auksta, tad su keliais probelmu nebuvo. Neblogai traukdavo, daug vietos salone: tikras traktorius 2.5 TDI 103 kw 6 begiu, taupus, galingas ir patikimas, jeigu neuzvaikitas. Bet pas mane jau buvo biski pavaikytas, tad teko ikysti , kad normaliai vaziuotu. Daug dumija :D bet maloniai vaziuoja. pradziai atrode mazi, bet vistiek kainos didokos detaliu... kainuoja kaip geru metu kitu modeliu kainos, jeigu norite pirkti nauja detale. O srote irgi praso nesamoningas kainas... Ziureti ziureti ir ziureti varikli!!!!! sparnai, kad nesurudije...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Artūras | 2015-10-25 |
Audi A6 C4 2,8 quattro
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patvari važiuoklė, pravažumas, galios ir ekonomiškumo santykis
rūdys, tepalo bėgimas
|
Automobilis buvo pagamintas 1996-12 metais. Pilniausios komplektacijos, ka tuo metu montavo į šią mašiną: odinis pilnai eletra valdomas salonas, borto kompiuteris, autopilotas, visos šildomos sėdynės, klimato kontrolė ir dar visokių smulkmenų, kurių neprisimenu. Automobilis tarnavo 6 metus, kol nusprendžiau, jog rūdys nugalėjo mano meilę jai. Per 6 metus nuvažiavau 70k km, jokių problemų nebuvo, niekada nepavedė kelyje. QUATTRO puikiai tarnavo žiemos metu ar vasarą išvykoms į gamtą. Kadangi automobilis turėjo didesnę prošvaistą nei įprasta, niekur neteko užklimpti. Salono apdailos medžiagos geros kokybės, nenusitrynė per tiek laiko, jokių pašalinių garsų neskleisdavo važiuojant žvirkeliu. Važiuoklė gal kiek kietesnė lyginant su konkurentais, bet pas mane buvo sumontuoti dujiniai amortizatoriai. 2,8 128 kw benzinas/dujos. Tiesioginio įpurškimo BRC dujų įranga. Variklis visada buvo užvedamas ant benzino, tuomet pašildžius iki 30 laipsnių automatiškai persijungdavo dujos. Buvo pilamas sintetinis castrol 5w-40 tepalas ir visada keičiama laiku. Su varikliu jokių bedų neturėjau tik tai, kad, kaip įprasta šiems varikliams, pro tarpines pradėjo leisti tepalą, kas 2000km reikėdavo įpilti po 1l. Visi kiti skysčiai buvo pilami tik pagal gamintojo nurodymus. Dėl senatvės pradėjo trūkinėti aušinimo sistemos šlangos. Automobilis buvo visą laiką mylimas, niekada nemontavau pigiausių detalių. Kai nusipirkau perrinkau visą važiuoklę, darbas su medžiagomis specializuotam servize 1400 lt. Bėdos su galiniais diskiniais stabdziais, tris kartus tvarkiau: pirmą kartą restauravau suportus, antrą kartą tekinau diskus, trečią, supykęs, sumontavau viską naujai. Kainų nepamenu, bet nebuvo kažko baisaus. Pavasarį perrinkau priekinės važiuoklės dalį: nauji kyb dujiniai amortizatoriai, ventiliuojami stabdžių diskai, kaladėlės, atraminiai guoliai, amortizatoriaus spyruoklė.Keičiau ratų guolius, priekyje sumontavau kainuojančius po 150lt galiui nupirkau po 80 lt. Su darbu sumokėjau 330e. Nuvertėjimas dėl metų ir rudžių didelis, mokėta 2890 parduota 500. Bet per tą laiką daug kur atsirado korozijos židinių ir nusprendžiau, kad plastinės operacijos nedarysiu, laikas atnaujinti kaimenę. Jei nusprendei pirkti šį automobilį, bet nesitikėk rasti stebuklo. Patikrinti visas ratų arkas, ar nera pradėta kelti dažų, apžiūrėti vietas prie moldingų ant visų durelių, aplink galinį bamperį, ten megsta rūdyti. Jei yra galimybė užvažiuoti ant estakados ar duobės, apžiūrėti ar nėra tapalų prasisunkimo pro visas įmanomas vietas: karterio tarpinė, variklio galvas, velenėlius ir taip toliau. Apžiūrėti galinį reduktorių, ar neleidžia tepalo pro tarpinę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |