2020-10-28 |
Audi A3 8L FL 1.9 81KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, garso izoliacija, interjero detalių kokybė
Nuobodus, nes nereikia prie jo krapštytis
|
Patikimiausias auto kokį kada nors teko eksploatuoti, turime jį jau kogero 3-4 metus, per juos įveikta 130tukst km. iš remontų tai tik dabar, po tiek laiko, vos vos pradėjo pūsti antifriza per bakeli, galima buvo važinėti bet tvarkiausi dėl savęs, t.y. keičiau galvos tarpinę, darbas užtruko vakarą ir ji vėl važiuoja. Detalių kainos kaip dviračio, kaip autodetaliu pardavėjai sako "sveriamos", nes nieko nekainuoja. Keiti tepalus, kaladėles ir pilį kurą, daugiau nieko daryti su ja nereikia. Dėl vietos manau nereikia net rašyti, nes čia Hečbekas o ne universalas ar vienatūris. Garso izoliacija puiki visiškai, jokių vėjo garsų, pasirinkus geras padangas nedidelis triukšmas. Puikus pasirinkimas net ir šiomis dienomis kai ji jau nuvažiavusi beveik pusę milijono kilometrų. Kas paliko didelį įspūdį dėl variklio resurso, kad tiek kilometrų prasukes variklis, stumoklineje dar matosi honingavimas ir jokios elipsės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2019-09-24 |
Audi a3 81kw + čip, keturdurė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Yra pliusų
Yra minusų
|
Turiu 2 metus. Plusai: labai ekonomiška, labai gerai traukia ( BMW lieka galinemia veidrodėlije), pigus išlaikimas, labai manevringa...
Minusai: vienam ar dviese važiuoti vietos užtenka, bet gale sėdintiems tai kančia, žemoka, mėgsta rudyti, turbinos geometrija laikas nuo laiko reikia tvarkyti, galinių sabdžių suportai ir kreipenčios mėgsta užpūti, konforto galėtu buti daugiau, ir prie priekiniu sėdyniu reikia priprasti.
Bendrai paėmus labai gera mašina, kam nereika daug vietos, tik reikia prižiūrėti. Variklis turi labai gerai traukti, duoti daug gazo ir staigiai atleisti, jei užgensa reiškia reiks turbina valyti ir voštuvėlį keisti, o daugiau kaip ir visom mašinom.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-29 |
a3 1.6 74 kw.benzinas-dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nėra
Rūdyja durų apačios, priekiniai sparnai ir visos kitos, bent kiek pažeistos vietos (nors ir cinkuota). Variklis - debiliškas. Degina tepalą (jei 1000 km. užtenka 1 l. tepalo dapilti - skaityk norma). Kuro sanaudos - beprotiškos. Vidurkis 12 l.
|
Iš išorės - panašus į automobilį, o kai įsigyji - pajauti, kad įsitaisei bėdą. Bent jau nenuobodu gyventi - pastoviai remonte. Susigundžiau, nes pardavinėjo su dujų įranga (labai gera), automatą ir nebrangiai. Per vėlai supratau - kodėl... Kiek turiu automobilį (virš 3 metų), tiek nepamenu, kad nebūtų reikėję ką nors remontuoti. Galinis valytuvas, ABS, žvakių laidai, stabdžių suportai, liuko mechanizmas (veikia nepriklausomai nuo šeimininko pageidavimų), variklio uždegimo sistema, durelių užraktas, galvutės tarpinė, galvutės keitimas, įdėklų keitimas, galų gale - variklio keitimas. Jaučiu, dar ne pabaiga... Jei neturi kuo prasmingesniu gyvenime užsiimti - pirk. Veiklos turėsi apsčiai...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-14 |
Audi A3 1.9TDI 81Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai ekonimiskas, pigios dalys, kokybiskos salono detales
Galbut garso izoliacija galetu buti geresne, po duru moldinais daznai rudija
|
Naudojuosi beveik 7metai. Pirkau su 350K rida, dabar jau puse milijono nuvaziaves. Ekonimiskas mieste, bei uzmiestyje vaziuojant dideliu greiciu. (prisilypes pilna baka vaziavau is Kauno i Klaipeda visa kelia vaziavau 150-170, is Klaipedos i Kauna vaziavau 120-130, Kaune vel dasipyliau toj pacioj degalinej pilna baka- vidurkis gavosi 6.2L ! ). Dziugina kokyniskos salono interjiero detales, pliusas jog visose A3 ejo elektriniai langai. Patogios sedynes gerai prilaikancios sonus. Gale sedintiems zmonems siektiek ankstoka ilgoj kelionej, realiai patogiausia vazinet 4se. Islanksius galines sedynes, bagazines erdve labai padideja,patogu pervezti didelius daiktus. Vaziuokle kietoka, taciau vaziuojant geru keliu,tai privalumas valdyme,bei manevruojant mieste. 81kw, puikus salios ir kokybes santykis, paprastas variklis,nera lepus kurui, galios pakanka mieste ir uzmiesti aplenkti fura. Dideliu remonto islaidu neturejau. Dalys tiktrai nera pbangios, jei kas sudyla visuomet nuperku brangiausia detale ir viskas tuo pasibaigia. Dazniausiai kas sudyla tai vaziuokles dalys, traukiu angaliai. mano automobilyje nera variklio apdaugos,tai teko keist turbinos vakumine pompa, kuri del dregmes prapuvo. Siose audi megsta parudyti duru apacios po moldinais-dazna Audi liga, taip atsitinka delto,kad rudeni po poldingu prisirenka zvyro,dregmes ir paspaudus pirmam saltukui viskas uzledeja ir susispaudes zvyras pazeidzia lako sluoksni,dazus ir pradeda rudyt. Tepalus keiciu kas 10-11K, pilu tik Valvoline 5w40. Filtrus dedu MANN, dar su variklio tepimo bedom ir turbina reikalu dar nebuvo, nors rida siai dienai yra 500 000KM, variklis dirba graziai. Atsiminti viena taisykle- gero automobilio niekas pigiai neperduoda ! Siulyciau rinktis si modeli su 81km (66kw nuo 81kw skiriasi tik purkstukais ir gintamos geometrijos turbina, variklio blokas tas pats). 96kw-pumpaduzas, manau viska apie tai pasako, daugiau bedu su variklius ir purkstukais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Popkornas | 2016-12-18 |
Audi a3 1.9tdi 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Viskas aprašyta žemiau...
Viskas aprašyta žemiau...
|
Pradesiu šį aprašyma nuo to , kad labai ilga laika ieškojau savo pirmosios mašinos, rinkausi iš daug variantu nuo bmw e36 iki mazdos mx-5, bet niekada nebučiau patikėjas , kad vairuosiu audi a3 ir dar dyzelinį variantą , o ne 1.8t.... Nu bet mažiau apie mane daugiau apie mašiną, iš pradžiu gailėjausi nusipirkes šia audi , tačiau laikui begant atradau labai daug privalomų. Pradedant nuo to , kad detalės yra tikrai pigios palyginus su kitais automobiliais (Gal tai dėl to , kad vw golf mk4 dalinasi tomis pačiomis detalėmis, nežinau...), mažos kuro sąnaudos, tiksliai nepasakysiu kiek kuro geria mano varlė ( taip vadinu šią mašiną) tačiau ji yra dažnai mane nustebinusi. Toliau su elektronika nekilo jokiu problemų, buvo išlindę keletas rudelių , bet jas sutvarkiau iškarto tik atrades ir daugiau niekur joks grybukas nebuvo išlindęs ( su šia mašina važineju 2m). O kas svarbiausia ji labai maža , jeigu gyvenate Vilniuje tai ši mašina jums, ją galima pastayti net i patį mažiausia tarpelį, tačiau neapsigaukite viduje vietos daugiau negu vw golf ir kaip audi himne dainuojama "Čia telpa mano chebra ir bulvių trys maišai", taigi tai savotiška klounų mašinelė. Galėčiau pasakyti ir daugiau šios mašinos privalumų , tačiau pašnekėkime ir apie jos problemas: važiuoklė tikrai nėra viena iš puikiausių ( Kad ji gera gali pasakyti tik kaimo žmogus visa gyvenimą pravažinėjes su savo vw passat, audi 80 ar 100 kaimo keliais ), toliau orginalios kolonelės groja nekaip , bet ką norėt mašinai 17m ir pridursiu , kad garso izoliacija irgi ne puiki. O svarbiausia šios mašinos problema, galečiau sakyti visų 1.9tdi liga , tai yra turbina, jos labai dažnai užsikemša ir neseniai man atsitiko tas pats , tai jeigu mašina staigai pradės netraukti , o po kiek laiko negalėsit važiuoti daugiau 120km/h , tai jums laikas valyti turbina. 1.9tdi 81kw variklis tikrai puikus, traukos užtenka tiek miestui , tiek užmiesčiui, ekonomiškas. Jeigu ne mano jau minėta turbinos liga, tai jam duočiau 10 iš 10. Tikrai patariu pirkti šį automobilį visiems ieškantiems mažo, manevringo, ekonomiško automobilio, o ypač patariu rinktis šią audi pradedantiesiems
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2016-06-14 |
Audi A3 1997 m. 1.8l 125 AG 92kW Ne pigi pirkti bet neimanoma neisimyleti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kompaktiskas, greitas, patogus vairuoti, patikima pakaba, tikrai gera surinkimo kokybe
Geras apetitas, kartais noretusi dar vienos pavaros ir galbut siektiek geresnes garso izoliacijos salone
|
Tai mano pirmas automobilis ir del savo pasirinkimo kol kas ne trupucio nesigailiu. Vaziuoti tenka daug (buvo laikotarpis kai per men teko pravaziuoti 3500-4000 km) todel teko keisti tam tikras dalis filtrus paskirstymo dirza ir pan, todel galiu pasakyt kad kainos daliu nera brangios, norint galima rast ir mazai naudotu, dalys nera retos. Pakaba kieta, taciau nekaprizinga, esu uzkabines apsaugas apacios taciau su pakaba problemu nekilo (dar kol kas). Masina smaiksti, jei tenka mieste parkuotis problemu nera, bagazine taip pat talpi. Ko gero didziausias minusas geras apetitas, taciau turint galvoje kad startuoja gerai, jei reikia paskubet (proto ribose) smarkiai nesiskundzia, todel siuo poziuriu vaziuoti malonu ir net butu sunku priprast vaziuot su kazkuo silpnesniu varikliu. Nesilpnas ir gal kad benzas, bet kuriasi ir vaziuoja, apsukos labai greit pakyla, kartais noretusi dar viena pavara turret. Bet siaip reikia priziuret laiku tepalus keist ir variklis turetu tarnaut. Kol kas remontuot neteko sunku ir kazka pasakyt. Patikrint valytuvus kaip veikia, ypac galini.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2016-01-09 |
Super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazus, patogus, kondicionierius, nerudyja, pigios detales
Nera
|
Superinis automobilis. Patogus, manevringas, grazus, nereikalauja daug remonto, tik tai, kas ipradya priziurint auto. Pakankamai galingas, nereikalaujantis demesio. Ryja gal ir nemazai palygint su dyzeliu, taciau tai atsiperka ziema su uzvedimu ir be to nereikia kisti daug euru uz galvutes ir pan. Detales nebrangios. Nepasigailesite
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2015-12-08 |
Audi A3 1.6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nėra
Viskas kas po skardomis.
|
Automibilis yra labai prastas, neekonimiskas su puse bako pavyksta pravaziuoti tik 150 km, labai rūdyja arkos, sparnai, durų apačios, salonas nieko gero atšoka lubos, apšyfkės. Pastoviai kažkas sugenda, atsiranda klaidos. Šie benzininiai varikliai yra nieko verti, nes galios ir sąnaudų santykis viršija normas, pastovėjus drėgnesniu oru sunkiai kuriasi.Važiujant 100km/h 3000 rpm. Šis automobilis, yra su palyginti aukšta kaina, nors jis jos seniai neatitinka, as verčiau pasieškočiau kito automibilio. Siūlyčiau pasieškoti kito automibilio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Robertas | 2015-02-01 |
A3 1.9 TDI 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras kėbulas, pigios dalys
Vis kažkas sugenda, senas modelis su palyginti aukšta kaina
|
Sveiki, kad nebūtų isižeidusių ar nepritariančių iš karto pabrėžiu, jog rašau remdamasis savo nuomone ir patirtimi, o ne susumavęs 30 tūkst. atsiliepimų rezultatus (tokiu atveju vadinčiausi ADAC, AutoCar ar dar velniai žino kas ir rašyčiau straipsnius). Taigi, po ilgos draugystės su japoniškais auto buvau pavarges nuo rūdžių ir ieškojau taupaus, paprastai tvarkomo automobilio, kuris nerūdytų.Ir kaip kai kurie draugai sakė- viskas ten po 50 Lt ir pilni "šrotai", tad dėl detalių galima nebijoti. Tuo metu geresni variantai kainavo apie 9k ir daugiau Lt, su defektais 6k, o ties viduriu- daugiau ir mažiau nuvažinėtos audinės. Buvo gaila mokėti didesnę sumą už auto, kurio gamyba nutraukta dar 2003m. Pasiėmiau 2000m. modelį. Dizainas senstelėjęs, tokią vairuojant ne visada visi praleis, nepatogiai užsatys ir pan . :) Užtat pats kėbulas gauna 10 balų už atsaprumą rūdims, nors dar iki man nusiperkant buvo važinėta 3m. Lietuvoje. Išimtys taikomas (mano atveju) bagažinės dangčio apačiai, kapotui. Buvo palankstyti slenksčiai, tai juo dar teko paremontuoti (žmogus iš "šroto" sakė, kad yra dvi rūdijančios vietos šiose auto: tie patys slenksčiai ir durelių apačios). Salonas patrintas ir sąvartynuose jau prieš keletą metų sunkokai kažką radau. Pirkdami atkreipkite dėmesį į durelių vidines apdailos ties porankiu- jos linkusios įtrūkti. Gale vietos ne per daugiausiai, bagažinėje taip pat, bet nulenkus sėdynes ir atlikus tam tikrus veiksmus slidės šiaip ne taip telpa. Prietaisų skydelis paprastas ir suprantmas. Buvo borto kompas, bet displėjus beveik nieko nerodė dėl mirusių pikselių (čia jau to meto audinių liga). Mieste jaučiasi manevringumas, paprasta parkuoti, iš važiuoklės stebuklų nesitikėkite, bet kažko blogo negalėčiau taip pa pasakyti. Važiuojant ~100 km/h ir daugiau jausdavosi švilpimas ir kt. garsai- gal dėl prastos garso izoliacijos, o gal dėl to ,kad buvo kažkada gavusi į šoną. Senas geras TDI. Ekonomiškas, paprastas ir visur tvarkomas. Už pagr. bei generatoriaus diržą su įtempėjais ir gera nuolaida mokėjau ~550 Lt. Internete Bosch kompletkas kainavo 690 ar pan. Garaže pakeitė už porą šimtų. Klaidą padariau nepakeitęs ir žvakių: viena lūžo, įkrito į cilindrą, apgadino nemažai... Teko imti galvą, šlifuoti, keisti stūmoklį (iš laužyno) ir garažinio serviso sąmata išėjo 1100 Lt. Mesitras minėjo, jog toks dalykas labai retas. Variklis buvo ekonomiškas: greitkelyje su kondicionieriumi ir ~110 km/h- 5.4l, žiemą vien tik Vilniaus sąlygomis pasiekti maksimumai buvo 6.8 ir 7.3l. Važinėju dinamiškai. Prieš lenkimą užmiestyje reikia pagalvoti visada, o kai prisėdę žmonių- ypač. Detalės nėra brangios. Pavasarį pakeičiau praktiškai visą priekinę važiuoklę. Palyginimui- KYB priekinis amortizatorius tik 173 Lt kainavo... Sako, kad jom reikia į važiuoklę po šimtą Lt įkišti pavasarį ir rudenį. Man pavyko pravažinėti praktiškai visus metus. Jei jau labai domina kainos, tai galite nueiti į Eoltą ar Tanagrą ir pasižiūrėti. Pakalbėsiu apie netradicines kainas. Po nesėkmės su žvake galvojau keisti variklį, tai "plikų" variklių kainos rajoniniuose laužynuose tokios: už gerą 800, o velniai žino kokį- 500. Rasojo langai. Teko keisti pečiuko radiatorių. Reikia imtį panelę, atsukinėti kondicionieriaus radiatorių (aišku ten niekas neatsisuka ir lūžta) ir sumoje išeina beveik 900Lt. Kartais stabdžiai pasidarydavo "buki"- teko keisti vakuumo pompą (500 Lt plius 100 už darbą). Užsukus pasitikrinti važiuoklę pasakė, jog laikui bėgant teks tvarkyti vairo kolonėlę (>1200 Lt bei keisti stabdžių diskus). Nusprendžiau parduoti, nes ir tepalus variklis pradėjo valgyti po neskėms su žvake. Nepaisant pigių dalių už darbą teko mokėti nemažai. Kitą kartą turbut rinkčiausi brangesnį variantą ir krėsčiau servise nuo padangų iki stogo bėgių. Taigi, 1) gerai patikrinti 2) iš auto sąvartynų šis modelis jau išeina ir ne visada viską rasite. Ypač nesitikėkite gauti geresnių vidaus apdailos dalių 3) Svarbi vieta tiems, kas patys perkasi dalis internetu (nors gal tas pats gali pasitaikyti ir perkant parduotuvėje)- ėmiau jas iš didžiųjų auto dalių tinklų ir ten tas pats filtras tinka vos ne visai VAG grupei pagal aprašymą, Kelių rekomenduiojamų filtrų išmatavimai skiriasi vos ne 0.5 cm ir aišku, kad jo nesutalpinsi į ta plastmasinę dėžutę (pvz. salono arba oro filtrų). Siulyčiau prieš perkant pasižiūrėti savo išmatavimus arba rinktis tą, kuris tinka ir Golf III. Kitą kartą pasimoviau su termostatu- jis kažkaip įsisuka šiame modelyje ir tarkime į A6 95m eina visai kitoks (pagal prekės aprašymą internete aišku tinka abiems ), nors varikliai ir identiški. Teko kalbėti su jų vadybininkais, bet nekažką tai padėjo. Jūs gal atrasite ir daugiau tokių neatitkimų. 4) Su šitu modeliu turėjau daugiau problemų nei sudėjus visas, turėtas su kitais automobiliais. Rašau šį modelį kaip "rekomenduojamą" tik dėl to, jog pigios dalys ir manau, kad man nepasisekė. Iš kitos pusės ieškant automobilio mačiau daug prastos būklės variantų. Ir nėra, ko norėti: A3 yra sena, su velniai žino kiek pravažuotų tūkstančių, sukinėtom ridom ir tt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |