| Aurimas | 2025-07-13 |
Modernus automobilis sukurtas būtent miestui
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamikos ir ekonomiškumo balansas, išskirtinė išvaizda, kol kas nepavedęs patikimumas
Priežiūros kaina
|
Kai ieškojome svarstėme tik dėl VAG markės automobilio, nes mūsų šeima jais važinėja daugiau nei 25 metus. Automobilį pirkome tuo laikotarpiu, kai kainos kilo kiekvieną mėnesį - 2022 metais. Pirkome naują iš to ką buvo galima paimti, nes buvo problemos su automobilių tiekimu ir aišku kainom. Šią Audi lyginu su keliais kitais, kuriuos turime ir kuriuos gerai pažįstu - Passat B8 su 1.4 Tsi varikliu ir CR Touareg su 3 litrų Tdi varikliu. Abu yra geros komplektacijos, tad yra su kuo palyginti automobilio įrangą. Audi A3 sportback (hečbekas) irgi labai geros komplektacijos - S-Line su puikiomis sportinėmis sėdynėmis, taip pat “Audi Sound” garso sistema, R17 ratai, LED optika, juodos lubos, foninis salono pašvietimas. Išoriškai automobilis labai išsiskiria automobilių sraute - optika ir S-Line buferiai suteikia automobiliui puikią sportišką išvaizdą. Labai manevringas automobilis, dviejų juostų kelyje nesunku apsisukti iš pirmo karto. Labai patogus multimedijos ir skaitmeninis skydelis. Automatinės pavarų dėžės jungiklis kaip ir naujuose Octavia ir Golf automobiliuose įtaisytas patogiai yra ir pavarų perjungimas mentelėmis už vairo. Variklį galima išjungti nepaspaudus “parking” mygtuko, pavarų dėžė automatiškai persijungia į parkavimo režimą. Automatinio pristabdymo funkcija “Auto Hold” dabar įjungiama pagrindiniame meniu. Pastovaus greičio palaikymo sistema yra standartinė, ji sukonfigūruota kiek kitaip nei pas VW, bet viskas priimtina. LED žibintai puikiai apšviečia kelią tamsoje, tačiau teko reguliuoti tolimąsias šviesas, nes jos švietė šiek tiek į kairę ir į viršų. Sportiškos sėdynės pasirodo labai patogios, nors yra medžiaginės ir neturi elektrinio reguliavimo. Visur salone yra kieto plastiko, bet niekas labai negirgžda. Jei palyginti 1.4 Tsi variklį, kuris sumontuotas į Audi su tuo pačiu varikliu, kurį turime Passat B8 irgi su automatine pavarų dėže, tai pas Audi dinamika šiek tiek geresnė, ypač pastebima esant mažiems variklio sūkiams. Mieste įsibėgėti lengva, 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė veikia greitai, beveik kaip DSG. Sakyčiau, kad A3 to pilnai užtenka. Variklis tas pats, bet naudojamas 0W-20 tepalas su kitokiu klampumu. Beje, šie varikliai visiškai nevalgo tepalo. Nedideli nepatogumai: nėra lizdo atminties kortelei ar USB atmintinei, tik dvi C tipo jungtys salono priekyje, gale Type-C skirtas tik įkrovimui. Aišku galite pasijungti C-Type/USB adapterį. Žinoma galite prijungti telefoną per Bluetooth. Gaila kad vairas nešildomas ir veidrodėliai nesilanksto - bazinėje versijoje to nebuvo numatyta. Važiuojant “D režimu” prietaisų skydelyje nematote, kuri pavara įjungta, tačiau važiuojant S ir M režimais – rodo. Dėtuvių neužtenka – tik pagrindinis “bardačiokas” ir porankis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| HenK | 2025-04-14 |
Išaugęs savo klasę
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda super, komforto saugumo sistemos, pakabos nustatymai, interjero dizainas, superiniai matmenys, gera dinamika, ne kosminė kaina
Smulkūs išvardinti minusai
|
Gyvenu Vilniuje, todėl visureigiai atkrito beveik iš karto. Esu jaunas, norėjau smagesnio automobilio :) Kai ieškojau žvalgiausi tik į naujus ir tik į vokiečius ir geriausia aukštesnės vidutinės klasės – į tokius kaip Octavia, Jetta, Passat ir net Tiguan. Prieš pusantrų metų dar domėjausi A4 Audi ir C klasės Mercedes C200, tačiau ten kainų lygis visai kitoks panašus kaip BMW X2. Man tai per brangu todėl greitai atsisakiau šios idėjos. Susidomėjau Audi A3 – kaina pasirodė nebloga o ir toks kompromisinis variantas tarp prestižo ir smagumo. Patestavus automobilis maloniai nustebino. Tiesa, mane viskas stebina po penktos kartos Golfo su kuriuo važinėjau anksčiau :D Žodžiu, jei A3 iš išorės atrodo tiesiog tvarkingai ir solidžiai, tai viduje tiesiog fantastiškai - didelis lengvai valdomas infosistemos ekranas su CarPlay, tvarkingas dizainas, gražus salono pašvietimas, “piano” blizgi panelės apdaila – nors ši labai graži tik tol kol yra švari, o tokia ji ilgai neišlieka :) Labai smagus vairas – geras pojūtis kad tiksliai valdai automobilį, o ir vairo dizainas su perforuota oda atrodo puikiai. Sportiškos sėdynės, labai gerai prilaikančios posūkyje. Nors tai ne RS sėdynės, bet vistiek smagesnės nei Škodose. Pakabos režimų nustatymai duoda realius pokyčius automobilio elgsenoje ir įdomus salono apšvietimas, lengva įsimylėti šį automobilį. Gera dviejų zonų klimato konrolė, beraktė sistema, ergonomika puiki, palyginti tylus salonas. Žinoma, tai ne Audi A6, tačiau mašina suteikia daug smagumo ir išsiskiria automobilių sraute, garso sistema yra vidutinio lygio. Garantiją prasitesiau iki penkių metų. Šiaip nesu mėgėjęs keisti automobilius, todėl tikiuosi, kad bent trejus keturis metus važinėsiu be jokių problemų. Iš minimalių trūkumų kuriuos pastebėjau per šį trumpą laiką, išskirčiau: ratų arkų triukšmas didokas, priekinio stiklo pašildymas silpnokas, normaliai nesifiksuoja porankis, sėdynė retkarčiais prašoka, degalų ima kokiais 10% proc daugiau nei numatyta gamintojo – čia važiuojant ekonomiškai. Dar toks reikalas – beraktė sistema būna neužrakina automobilio. Iš pradžių taip buvo tik su vairuotojo durelėm, dabar visom. Porą kartų pagavau juodą ekraną kai įsijungia galinė kamera – matosi kur važiuoti, tačiau nesimato aplinkos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| Gintas | 2024-10-04 |
Audi A3 8Y
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, gera pakaba ir valdymas, patikimumas, degalų sąnaudos ir dinamika, puiki premium išvaizda, liuks pavarų dėžė
Kaina ne kompaktiška, reiktų pagerinti ratų arkų garso izoliaciją
|
Puikus automobilis su puikia variklio trauka, fantastišku valdymu ir geru komfortu. Mažos degalų sąnaudos, puikus sukibimas su bet kokia kelio danga ir daug saugos sistemų. Puiku, kad vietoj roboto yra pilnavertė patikima 8 greičių AISIN automatinė pavarų dėžė. 1,4 litro variklis priklausomai nuo vairavimo stiliaus sunaudoja nuo 5 iki 7 litrų benzino, bet vistiek užtikrina puikų pagreitį. Labai patogi pastovaus greičio palaikymo sistema tiek ilgose kelionėse, tiek mieste kur atitinkami greičio ribojimai. Kadangi autopilotas veikia nuo 40 km/h, tai nusistatai 58 km/h ir važiuoji ramiai. Vienintelis dalykas, kurį norėčiau patobulinti tai ratų arkų garso izoliacija. Realiai ji yra, bet norėčiau kad būtų daug geresnė. Galbūt tai mano subjektyvi nuomonė, bet aukščiausios kokybės prekės ženklui net ir tokiam kompaktiškam automobiliui viskas turi būti padaryta 100%.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| |