Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Drauge su naujuoju Audi Q6 e-tron debiutuojanti žibintų technologija suteikia išskirtines suasmeninimo galimybes - žibintuose gali būti rodomos animacijos, skirtingi dinaminiai posūkių signalai ar suasmeninti pasisveikinimo raštai. Elektromobilio savininkai galės rinktis iki aštuonių skirtingų apšvietimo stiliaus variantų, kurie visiškai pakeis LED matricos priekinių ir OLED galinių žibintų vaizdą"
Pristačiusi keletą geidžiamų elektromobilių tokių kaip Audi e-tron GT, Audi Q8 e-tron ir Audi Q4 e-tron, Vokietijos automobilių gamintojas nusprendė pasiūlyti tarpinį variantą tarp didesniojo Q8 ir mažojo Q4. Naujasis Audi elektromobilių gamos papildymas pavadinimu Q6 e-tron gaminamas ant AAP platformos, kuria dalijasi su naujuoju Porsche Macan modeliu. Šis elektrinis visureigis pateks į gausų konkurentų segmentą, kurį sudaro tokie modeliai kaip BMW iX3, Lexus RZ ir populiariausias pasaulyje automobilis Tesla Model Y. Naujasis Audi elektrokrosoveris pasižymi išdailintu, kiek suapvalintu, tačiau vistiek tipišku Audi stiliaus dizainu, kuriame dominuoja stipriai išreikštos ratų arkos ir ilgas kapotas nors po juo ir nėra vidaus degimo variklio. Automobilis gali pasigirti ne tik puikiomis proporcijomis, bet ir tuo kad jame montuojami unikalūs aktyvūs keičiamo stiliaus žibintai. Galinius skaitmeninius OLED žibintus sudaro šeši skydeliai, kuriuose įrengti 360 segmentų pagal specialų algoritmą kas 10 milisekundžių generuoja naują vaizdą. Priekyje unikalus aktyvių žibintų stilius sukuriamas pagal algoritmą tarpusavyje sąveikaujant 12 segmentų, kurie šviečia ryškiau arba pritemsta. Drauge su naujuoju Audi Q6 e-tron debiutuojanti technologija taip pat suteikia išskirtines suasmeninimo galimybes - žibintuose gali būti rodomos animacijos, skirtingi dinaminiai posūkių signalai ar suasmeninti pasisveikinimo raštai. Elektromobilio savininkai galės rinktis iki aštuonių skirtingų apšvietimo stiliaus variantų, kurie visiškai pakeis LED matricos priekinių ir OLED galinių žibintų vaizdą. Nuo nulio sukurtos Audi Q6 e-tron baterijos struktūra buvo maksimaliai optimizuota. Dabar naudojama tik dvylika modulių, kurie iš viso talpina 180 celių, bendroji talpa siekia 100 kWh ir užtikrina iki 625 km nuvažiuojamą atstumą viena įkrova. Palyginimui Audi Q8 e-tron modelyje esančią ankstesnės kartos bateriją sudaro net 432 celės. Mažesnis celių skaičius leidžia lengviau pritaikyti bateriją nepriklausomai nuo automobilio dugno konstrukcijos, ji užima mažiau vietos. Tai svarbu, nes ant šios platformos bus gaminami visi naujos kartos Audi elektromobiliai, kurių netrukus turėtume pamatyti visą galybę. Maksimali įkrovimo galia prisijungus prie sparčiojo įkrovimo stotelės gali siekti net 270 kW. Įkrovimo sparta puiki - nuo 10 iki 80 procentų bateriją galima papildyti per 21 minutę, 255 km atstumui reikiamą energiją sparčiojo įkrovimo stotelėje galima papildyti vos per 10 minučių. Būtent didesnė įkrovimo sparta yra didžiausias 800 voltų technologijos privalumas. Taip pat, 800 voltų sistema leido naudoti plonesnius laidus ir mažesnius elektros komponentus. Visa tai sumažina elektros pavaros svorį ir gamybos kainą. Be to, Q6 e-tron yra pirmas Audi elektromobilis, kurio įkrovimas naudojant 400 voltų įkrovimo stotelę gali būti išskirstomas. 800 voltų baterija automatiškai padalinama į dvi vienodos įtampos sekcijas, kurių kiekvieną galima įkrauti iki 135 kW galia. Dar vienas įdomus patobulinimas – pagal maršruto navigacijos duomenis ir vairuotojo įpročius valdoma baterijos temperatūra. Tarkime, jei maršrute numatyta įkalnė, ši sistema gali iš anksto atvėsinti bateriją užkirsdama kelią jos perkaitimui arba artėjant prie įkrovimo stotelės, automobilis iš anksto atvėsina arba pašildo bateriją, taip paruošdamas ją įkrovimui maksimalia galia. Naujasis Audi Q6 e-tron išsiskiria sportišku charakteriu, kurį užtikrina 285 kW galia arba 380 kW galia Audi SQ6 e-tron versijoje. Rinkoje debiutuoja dvi visais ratais varomos versijos, vėliau gamą papildys ir ekonomiškesnė galiniais varoma modifikacija. „Q6 e-tron quattro“ versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir pasiekia 210 km/h maksimalų greitį, „SQ6 e-tron“ - vos per 4,3 sekundės ir išvysto 230 km/h.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | ||||||||||||||||||||||||||
S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | S5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q8 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi Q6 e-tron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis