Markės
99 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Greitas, labai greitas
  • Puikiai valdomas
  • Kokybiškas viduje, išskirtinis išorėje
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Neitin didelis nuvažiuojamas atstumas
  • Brangus
"Bendrai interjere dominuoja Audi santūrumas ar konservatyvumas ypač palyginus su konkurentais, kurie išradingai žongliruoja su įvairiais interjero stiliais - Tesla, BMW ir net VW elektromobilių interjerai yra daug įdomesni. Matyt Audi nenori eksperimentuoti srityje, kurioje laikoma bene geriausia jau antras, ne kogero jau trečias dešimtmetis"
WOW, koks dizainas, koks automobilis! Pirmą kartą pamačius šį automobilį norisis sukti ir sukti ratus aplink jį, akimis sugeriant kiekvieną automobilio detalę. Kaip puikiai padirbėjo Audi dizaineriai – naujasis e-tron GT atrodo tobulai išbaigtas, idealių proporcijų automobilis. Įdomu tai, kad šį stilių Audi pradėjo įgyvendinti dar Audi Q8 visureigyje, tačiau jis puikiai evoliucionavo į keturdurį kupė kėbulą. Galiniai žibintai kaip įprasta šiandieniniuose Audi įrėmina visą galinę automobilio dalį, tačiau šįkart atrodo daug dinamiškiau nei beformiai esantys Audi A7 modelyje. Be to Audi dizaineriai kaip įprasta puikiai susidorojo su automobilio proporcijomis – žemas profilis suteikia sportiškumo, keturdurė vidurinė dalis neatrodo per ilga, kompaktiška priekinė dalis, didelė galinė „fastback“ tipo dalis yra ne tik praktiška, bet ir puikiai įsipaišo į bendrą dizainą bei neatrodo gremėzdiška. Vienas artimiausių konkurentų Tesla Model S nors yra puikaus dizaino automobilis, tačiau stiliaus prasme jau yra pasenęs modelis (gaminamas bemaž 10 metų!), dar visai naujas Porsche Taycan atrodo lyg sulipdytas iš trijų neitin derančių dalių, tad Audi e-tron GT šių automobilių fone atrodo kone idealiai. Įdomu ką į tai atsakys BMW kompanija... Nenuostabu, kad sportiškas Audi kėbulas yra itin aerodinamiškas, o jo pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,24. Automobilio salonas atitinka klasikinį „Gran Turismo“ dizainą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir atskirtos plačia centrine konsole. Galinės sėdynės užtikrina pakankamai vietos suaugusiems keleiviams, tačiau vietos galvai dėl žemo stogo profilio yra nedaug, o jausmas čia yra kiek klaustrofobiškas dėl mažų šoninių langų. Tiesa, šviesos salonui galima suteikti per panoraminį stogą, kuris beje nėra standartinės įrangos dalis. Bendrai interjere dominuoja Audi santūrumas ar konservatyvumas ypač palyginus su konkurentais, kurie išradingai žongliruoja su įvairiais interjero stiliais - Tesla, BMW ir net VW elektromobilių interjerai yra daug įdomesni. Matyt Audi nenori eksperimentuoti srityje, kurioje laikoma bene geriausia jau antras, ne kogero jau trečias dešimtmetis. Tačiau medžiagų, surinkimo, LCD ekranų kokybė yra nepriekaišinga, englies pluošto ir alkantaros detalės suteikia išskirtinumo pojūtį. Bagažo skyrius siekia 366 litrus – lygiai tiek pat kaip giminingo Porsche Taycan, tačiau palyginus su masyvia Tesla Model S 744 litrų bagažine, atrodo kukliai. Tačiau praktiškumas nėra stiprioji e-tron GT pusė. Silpnesnės e-tron GT versijos elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG), kurią galima pakelti iki 530 AG panaudojus boost funkciją. Galingesnioji turi įspūdingą 440 kW (598 AG) galią, kurią 2,5 sekundės trukmei galima pakelti net iki 646 AG! Elektromobilis gali nuvažiuoti iki 487 kilometrų atstumą pagal WLTP – tai užtikrina nemažas 85 kWh talpos akumuliatorius. Pakaba taip pat pasižymi subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi varomi ratai, visi vairuojamieji ratai, pneumatinė pakaba ir reguliuojamas pakabos standumas. Sunkų automobilį valdo anglies pluošto keramikos stabdžiai, kurių skersmuo siekia iki 420 milimetrų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
KĖBULAS 93.4 kWh (476 Hp) quattro
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 405
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 93
Rida su vienu įkrovimu, km 448 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 238/177
Antro el.variklio galia, AG/KW 435/324
Bendra galia, AG/KW 476/355
Bendras maks. suk. mom, Nm 630
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 4.1
Maksimalus greitis, km/h 245
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 2 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4989
Plotis, mm 1964
Aukštis, mm 1413
Svoris/Max svoris, kg 2275/2840
Atstumas tarp ašių, mm 2898
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone, Pneumatic suspension
Galinė pakaba Pneumatic suspension, Independent multi-link
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos 225/55 R19; 245/45 R20; 265/35 R21
Galinės padangos 275/45 R19; 285/40 R20; 305/30 R
Autoterminų paaiškinimai...
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt