Markės
128 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • V8 variklis + dvi turbinos
  • Puiki interjero kokybė
  • Gražus dizainas neatima praktiškumo
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus vairuoti kaip konkurentai
  • RS6 praktiškesnis, pigesnis ir toks pat galingas
"Itin platus kėbulas visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm - beveik du metrus!"
Ir jeigu praėjusios kartos RS7 atrodė įspūdingai, tai naujasis RS7 yra tiesiog pribloškiantis: didžiulės oro paėmimo angos automobilio priekinėje dalyje tapo tokios didelės... kad rodos nebeliko pačio buferio, o galinėje automobilio dalyje puikuojasi didžiausios dujų išmetimo angos kokias tik yra turėjusi Audi. Ryškūs ratų gaubtai pabrėžia sportinę automobilio prigimtį ir galią. Itin platus kėbulas – visai ne optinė iliuzija. Ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm (beveik du metrus!) - apie 40 mm daugiau nei Audi A7 versijoje. Audi RS7 sumontuotas 4.0 TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą esant nuo 2050 iki 4500 sūkių per minutę. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Didžiausias automobilio greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val, tačiau su „Dynamic Plus“ paketu jį galima padidinti iki 305 km/val. Automobilis komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, kuri sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirsto 40:60 santykiu. Standartiniu režimu RS7 kėbulas yra 20 mm žemesnis nei Audi A7 su standartine pakaba. Važiuojant didesniu nei 120 km/val. greičiu jis nusileidžia dar 10 mm, o aktyvavus pakėlimo režimą kėbulas gali pasikelti 20 mm. Pirmą kartą RS7 modelyje pristatoma ir keturių vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant nedideliu greičiu ši sistema leidžia galiniams ratams pasisukti priešinga priekiniams ratams kryptimi iki penkių laipsnių kampu. Važiuojant vidutiniu ar dideliu greičiu, galiniai ratai iki dviejų laipsnių pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai. Taigi, tai ne tik padidins automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir leis žaibiškai keisti važiavimo trajektoriją prie nedidelių greičių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS RS 7 Sportback
Kėbulo tipas Hečbekas
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 4/5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas V8 Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 3996
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps 600/447/6000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 800/2050
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.6
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 5009
Plotis, mm 1950
Aukštis, mm 1424
Svoris/Max svoris, kg 2140
Atstumas tarp ašių, mm 2930
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 16.1
Užmiestyje, l/100km 8.7
Vidutinės, l/100km 11.4
CO2 emisija, g/km 261
Autoterminų paaiškinimai...
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt