Markės
75 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Plonas panoraminis Audi MMI ekranas yra lenktos formos, jame naudojama OLED technologija. Jį sudaro 11,9 colio virtualus prietaisų skydelis ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas. Priekiniam keleiviui skirtas papildomas 10,9 colio ekranas, todėl dabar ekranų plotu Audi nebeatsilieka su šioje srityje įsibėgėjusių konkurentų iš Mercedes-Benz kompanijos"
Naujasis Audi A5 pristatomas su universalo ir sedano (tiksliau liftbeko) kėbulais ir tai atrodo labiau pamaina Audi A4 modeliui nei sportiškam Audi A5. Ištiesų Audi kompanija keičia savo modelių pozicionavimą – nuo šiol lyginiais numeriais bus žymimi elektromobiliai, o nelyginiais – automobiliai su vidaus degimo varikliais. Tai kiek glumina, kadangi bus sunku suprasti tarkim, kuris modelis pozicionuojamas aukščiau – ar elektrinis Audi A4 ar benzininis Audi A5? Būtų užtekę elektriniams modeliams prie pavadinimo pridėti „e-tron“, kaip kad daro BMW su tai žyminčia raide „i“ arba Mercedes-Benz kompanija su raide „E“. Kartu su variklio galingumo žymėjimu tai įneša šiokio tokio neaiškumo. Priminsime, kad dabar Audi variklių galią simbolizuoja dviženklis skaičius nuo 30 iki 70, nors būtų galima rašyti tiesiog suapvalintą kW skaičių, kas būtų ir aišku ir tikslu. Taigi, naujojo Audi A5 dizainas yra praėjusios kartos Audi A4 facelift modelio evoliucija. Audi dizaineriai įtaisė labai panašius priekinius žibintus su pasirenkama OLED technologija, tarp jų kiek platesnes trapecijos formos radiatoriaus groteles, priekinio buferio kampuose vėl įtaisė vertikalias groteles, automobilio šonai tapo glotnesni, čia pastebime stilingas įleistas durų rankenėles. Galinėje automobilio dalyje per visą automobilio plotį dabar įtaisyti galiniai žibintai, kurie atrodo labai natūraliai, kadangi tokius Audi kompanija jau naudoja eilėje kitų modelių. Atsižvelgus į klientų atsiliepimus, dabar visos versijos turi tikrus išmetimo sistemos antgalius. Kaip ir Audi Q6 e-tron modelyje, Audi A5 savininkai galės rinktis iki aštuonių skirtingų priekinių ir galinių žibintų apšvietimo stiliaus variantų, kurie visiškai pakeis LED matricos priekinių ir OLED galinių žibintų vaizdą. Bendrai automobilis atrodo tipiškas Audi, pagrindiniai stilistikos pokyčiai yra tai, kad variklio dangtis atrodo ilgesnis, o bagažinė trumpesnė, taip pat Audi A5 linijos tapo švelnesnės, nebeliko anksčiau Audi kompanijos pamėgtų aštrių linijų. Palyginus su senuoju Audi A4 padidėjęs bendras ilgis (+67 mm) ir ilgesnė ratų bazė (+80 mm) reiškia, kad A5 salone yra daugiau vietos. Tačiau bagažinės talpa sumažėjo nuo 480 litrų senajame A4 sedane iki 445 litrų standartiniame A5 (1299 litrai nulenkus galines sėdynes), universalo bagažinės talpa yra 476 litrai (1424 litrai nulenkus galines sėdynes). Radikaliau nei išorė pertvarkytas yra interjeras. Plonas panoraminis Audi MMI ekranas yra lenktos formos, jame naudojama OLED technologija. Jį sudaro 11,9 colio virtualus prietaisų skydelis ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas. Priekiniam keleiviui skirtas papildomas 10,9 colio ekranas, todėl dabar ekranų plotu Audi nebeatsilieka su šioje srityje įsibėgėjusių konkurentų iš Mercedes-Benz kompanijos. Naujajame A5 įrengtas pritaikomas projekcinis ekranas, kuris buvo patobulintas palyginti su pirmtaku. Pirmą kartą vairuotojai turi galimybę projekciniu ekranu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Bazinis Audi A5 variklis yra 2.0 TFSI, kurio galia yra 148 AG (110 kW), sekanti yra 201 AG (150 kW) versija, kuri turi turbokompresorių su kintama turbinos geometrija. Silpnesnė 150 AG versija siūloma tik su priekiniais varomaisiais ratais, o galingesnė versija gali būti komplektuojama ir su „Quattro Ultra” transmisija. Dyzelinė 2.0 TDI 204 AG (150 kW) versija naudoja švelniojo hibrido “MHEV Plus” technologiją ir išvysto 400 Nm sukimo momentą. 2.0 TDI galima rinktis su S tronic dviejų sankabų pavarų dėže, priekinių arba „Quattro Ultra” visų varančiųjų ratų pavara. Audi tvirtina, kad MHEV sistema trumpam laikui leidžia variklio galią padidinti iki 24 AG ir gali regeneruoti iki 25 kW energijos stabdymo metu arba kai automobilis lėtėja.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt