Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Audi A8 yra aukščiausios klasės prabangus sedanas pakeitęs Audi V8 modelį. Dauguma A8 versijų turi visų varomųjų ratų "Quattro" sistemą, taip pat ir Multitronic ar Tiptronic pavarų dėžes. A8 debiutavo ant naujos Volkswagen Grupės D2 platformos su pilnai aliumininiu kėbulu vadinamu Audi erdviniu rėmu, kas padėjo žymiai sumažinti svorį neaukojant automobilio tvirtumo. Tai buvo pirmas pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves. Galingiausia versija turi 4.2 L V8 variklį su 310 AG (230 kW) galia. A8 turi galybę standartinės įrangos, dvigubą klimato kontrolę, el.valdomas sėdynes, BOSE garso sistemą, interjere gausu medžio ir odos intarpų. Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu. W12 iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Šių retų versijų buvo pagaminta tik 750 vienetų.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi A8 yra pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves.
Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu. Tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:
"W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų. Pats variklis atrodo taip:
1997 metais buvo pagamintas Audi A8 versija su kupė kėbulu. Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje, tačiau konvejerio taip ir nepasiekė. Buvo pagamintas tik vienas toks automobilis.
Patalpino: ZloyGinekolog | 2014-04-29 |
Puikus automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Solidi, patogi....aij daug ir taip prirašiau
Gali būti vagims patrauklios, kai kurios dalys (dažniausiai priekinio bamperio)
|
Bendras automobilio aprašas |
Šią auto turiu jau beveik metus (2001 m. 4.2, 228 kW, dujos). Man asmeniškai šis auto labai patinka. Iki jos turėjau 3 auto, bet kitokios klasės. Nevadinu šio AUDI limuzino klase, labiau tiktų didelis sedanas (kai išriedėjo iš gamyklos tuomet ir buvo limuzino klasė). Nors palyginus šis auto turi tikrai daug privalumų: dvigubi stiklai, liukas su saulės baterijom (vėsina saloną), Webasto su pulteliu, tel, galinės užuolaidėlės, sėdynės su atmintim (labai patogu+veidrodėliai ir vairas prie to pačio),visos šildomos sėdynės, Tv tuneris, CD changeris 6 CD, parktronikai priekyje gale, pavarų perjungimas ant vairo (triptronic),autoXenon padėčių reguliavimas ir kiti (surašiau daugiausiai naudojamus). Važiavimas tikrai malonus, tiesiog plauki, kelio nelygumus suvalgo be jokio vargo (nebent žeminta pakaba,sport spyruoklės ir pan.). O V8 garsas tikrai malonus ausiai (įvažiuoji į požeminę aikštelę ar garažą, biškiuką gažiuko ir.. nu super). Išorė, manau, yra asmeninis dalykas. Man ji tikrai traukia akį, nėra pasenusi, kaip kai kurie sako. Apvali, daili, plati (galima sakyti klasika). Dėl skonio nesiginčyjama. Salono dalys tikrai labai kokybiškos, jokios pigios plastmasės, jokio traškėjimo ar barškėjimo, oda kokybiška (ne pakaitalas), garso izoliacija superinė, vietos per akis, o kai žmona vairuoja, tai galima gale dviem eilėm sedėti (beje, dar vienas pliusas, kad sedynė ir vairas prisitaiko ir prie mažesnių žmonių. Turėjau vieną auto, tai žmona visokias pagalvėles deliojo po šikniuku =)). Kodėl pirkau būtent šį auto? Visų pirma man jis senokai kritęs į akį, norėjau išbandyti ir kolkas nenusivyliau ptfu ptfu ptfu =). Kitos markės auto taip pat pirkčiau, nesu toks, kad tik AUDI ir viskas. Neėmiau BMW, Merso, Lexus galbūt vien dėl to, kad varomas galas (čia quattro, super žiema ir per pliurzas iki sodybėlės) + BMW ir Mersai rudyja kaip pasiutę, o čia nerasi rudžių (aliuminis). Volvo s80? Man asmeniškai jos nėra gražios, visiškai netraukia, salone vietos mažai, o ir remontus ji mėgsta (nesakau, kad visos, tiesiog turiu nemažai draudų, kurie žaidžiasi su Volvo, gal jiems nepasisekė paimti norm.).Nors tikrai nesiginčyjant tikiu, kad minėtos markės yra kažkuo vienaip ar kitaip pranašesnės už A8. |
Variklis |
4.2, 228 kW tikrai per akis. Trauka įspūdinga. Garsas nuostabus. Kam trūksta galios, gali imti ir S8 ,4.2, 265 kW manual, ar ekskliuzyvą 6.0. 310kW +. Yra ir mažesni litražai 2.8, 3.7. Tačiau jei imti mažesnius litražus, manant, kad mažiau valgys, nelabai tikslinga (nebent imti 2.8 su mechanine dėže), o 3,7 variklis tas pats V8 ir tikrai mažiau nevalgo, o 191 kW nuo 228 kW tikrai jaučiasi. A8 sveria apie 1800 kg. žiūrėti į 2,5 dyzeliną nežinau ar verta, žinant atsiliepimus apie AUDi 2.5 dyzelius. Dyzelis 3.3 smarvės turi nemažai, sukimo momentas labai geras, tačiau aptarnavimas yra brangesnis už benz, be to man tų dyzeliukų klaksėjimas...fui..negaliu pakęsti, kaip traktoriukai, bet yra ir išimčių, be to salone beveik nieko nesigirdi. Be to benz ar dyzelis pigiau? Ginčytinas dalykas. 3.3 mieste tikrai pasiims 13-14 dyzelio, o 4.2 mieste dujų ima apie 16-17. Skaičiuokit... Beje, žmonės turintys nuomonę, kad pirkti tokias auto ir dėti dujas yra nesamonė, tegu eina kuo tolėliau. Kodėl negalima vairuoti tau patinkančio auto pigiau?Taupom visur, žmonės, ir turėsi su kuo važinėti (ne kartą mačiau, kai pilasi dujas 2011 - 2013 m. auto ir jiems pofig, ir dujos negamyklinės - draugai, pažįstami važinėja susipirkę auto po 60 tūkst.). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keičiau granatos gumą (~ 40 lt.). Toliau eina einami dalykai: tepalai ~ 8l (~250 lt, reikia žinoti kur ir pas ką pirkti =) ), filtrai (kainos įvairios). Padangos - r17 - ~ 1000 Lt. Aliumininė pakaba laiko gerai...nzn kodėl žmonės sako, kad byra..nebent žmonės laksto, nesaugo (pacūkai) per griovus ir duobes.... Beje, jei pirksite šį auto, pasirūpinkite priekinio bamperio apsauga, pakeiskite varžtus, ar kokią sekretkę uždėkit, nepagailėkit laiko. Ir prisitvirtinkit priekinio bamperio apatines groteles (varžtais ar kniedėm), nes gali nulupti niekadėjai blin. |
Patarimai perkančiajam |
Įsėskite,salonas turi būti nenutrintas, vairas ir pedalai neištinti, porankiai irgi, priekinės panelės mygtukai neišbaladoti, nuvažiuokite kur tamsiau ir pasižiūrėkite ar visos lemputės salone dega (vėjelio stiprumo reguliatoriai irgi). Pravažiuokite. Bėgius turi mėtyti labai švelniai ir tolygiai be bildesių ir pergazavimų. Nepamirškite įjungti galinės pavaros ir pavažiuoti, jokių bildesių iš pavarų dėžės neturi jaustis. Variklis dirba gražiai, apsukos nešokinėja ant laisvų, salone praktiškai nesijaučia ,kad variklis užvestas, maža vibracija. Patikrinkita xenonų padėties daviklius.Atidarę bagažinę atsisėskite ant jos ir žiūrėkite ar faros leidžiasi į pradinę padėtį. Atlikite diagnostiką, nekainuoja daug, bet pasako tikrai daug. Jei yra galimybė patikrinkite pakabą. Pasižiūrėkite ar stiklų numeriai sutampa, ar tarp išorės dėtalių nėra netolygių plyšių, ar nesiskiria kėbulo dėtalių spalvos. Sėkmės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 107)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A8 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis