Markės
87 iš 1917
Audi A8, (D2) 1994 - 2002
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 11
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A8 yra aukščiausios klasės prabangus sedanas pakeitęs Audi V8 modelį. Dauguma A8 versijų turi visų varomųjų ratų "Quattro" sistemą, taip pat ir Multitronic ar Tiptronic pavarų dėžes. A8 debiutavo ant naujos Volkswagen Grupės D2 platformos su pilnai aliumininiu kėbulu vadinamu Audi erdviniu rėmu, kas padėjo žymiai sumažinti svorį neaukojant automobilio tvirtumo. Tai buvo pirmas pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves. Galingiausia versija turi 4.2 L V8 variklį su 310 AG (230 kW) galia. A8 turi galybę standartinės įrangos, dvigubą klimato kontrolę, el.valdomas sėdynes, BOSE garso sistemą, interjere gausu medžio ir odos intarpų. Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu. W12 iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Šių retų versijų buvo pagaminta tik 750 vienetų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Audi A8 yra pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves.

Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu. Tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



"W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų. Pats variklis atrodo taip:


1997 metais buvo pagamintas Audi A8 versija su kupė kėbulu. Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje, tačiau konvejerio taip ir nepasiekė. Buvo pagamintas tik vienas toks automobilis.

Patalpino: ZloyGinekolog | 2014-04-29
Puikus automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Solidi, patogi....aij daug ir taip prirašiau
Gali būti vagims patrauklios, kai kurios dalys (dažniausiai priekinio bamperio)
Bendras automobilio aprašas
Šią auto turiu jau beveik metus (2001 m. 4.2, 228 kW, dujos). Man asmeniškai šis auto labai patinka. Iki jos turėjau 3 auto, bet kitokios klasės. Nevadinu šio AUDI limuzino klase, labiau tiktų didelis sedanas (kai išriedėjo iš gamyklos tuomet ir buvo limuzino klasė). Nors palyginus šis auto turi tikrai daug privalumų: dvigubi stiklai, liukas su saulės baterijom (vėsina saloną), Webasto su pulteliu, tel, galinės užuolaidėlės, sėdynės su atmintim (labai patogu+veidrodėliai ir vairas prie to pačio),visos šildomos sėdynės, Tv tuneris, CD changeris 6 CD, parktronikai priekyje gale, pavarų perjungimas ant vairo (triptronic),autoXenon padėčių reguliavimas ir kiti (surašiau daugiausiai naudojamus). Važiavimas tikrai malonus, tiesiog plauki, kelio nelygumus suvalgo be jokio vargo (nebent žeminta pakaba,sport spyruoklės ir pan.). O V8 garsas tikrai malonus ausiai (įvažiuoji į požeminę aikštelę ar garažą, biškiuką gažiuko ir.. nu super). Išorė, manau, yra asmeninis dalykas. Man ji tikrai traukia akį, nėra pasenusi, kaip kai kurie sako. Apvali, daili, plati (galima sakyti klasika). Dėl skonio nesiginčyjama. Salono dalys tikrai labai kokybiškos, jokios pigios plastmasės, jokio traškėjimo ar barškėjimo, oda kokybiška (ne pakaitalas), garso izoliacija superinė, vietos per akis, o kai žmona vairuoja, tai galima gale dviem eilėm sedėti (beje, dar vienas pliusas, kad sedynė ir vairas prisitaiko ir prie mažesnių žmonių. Turėjau vieną auto, tai žmona visokias pagalvėles deliojo po šikniuku =)). Kodėl pirkau būtent šį auto? Visų pirma man jis senokai kritęs į akį, norėjau išbandyti ir kolkas nenusivyliau ptfu ptfu ptfu =). Kitos markės auto taip pat pirkčiau, nesu toks, kad tik AUDI ir viskas. Neėmiau BMW, Merso, Lexus galbūt vien dėl to, kad varomas galas (čia quattro, super žiema ir per pliurzas iki sodybėlės) + BMW ir Mersai rudyja kaip pasiutę, o čia nerasi rudžių (aliuminis). Volvo s80? Man asmeniškai jos nėra gražios, visiškai netraukia, salone vietos mažai, o ir remontus ji mėgsta (nesakau, kad visos, tiesiog turiu nemažai draudų, kurie žaidžiasi su Volvo, gal jiems nepasisekė paimti norm.).Nors tikrai nesiginčyjant tikiu, kad minėtos markės yra kažkuo vienaip ar kitaip pranašesnės už A8.
Variklis
4.2, 228 kW tikrai per akis. Trauka įspūdinga. Garsas nuostabus. Kam trūksta galios, gali imti ir S8 ,4.2, 265 kW manual, ar ekskliuzyvą 6.0. 310kW +. Yra ir mažesni litražai 2.8, 3.7. Tačiau jei imti mažesnius litražus, manant, kad mažiau valgys, nelabai tikslinga (nebent imti 2.8 su mechanine dėže), o 3,7 variklis tas pats V8 ir tikrai mažiau nevalgo, o 191 kW nuo 228 kW tikrai jaučiasi. A8 sveria apie 1800 kg. žiūrėti į 2,5 dyzeliną nežinau ar verta, žinant atsiliepimus apie AUDi 2.5 dyzelius. Dyzelis 3.3 smarvės turi nemažai, sukimo momentas labai geras, tačiau aptarnavimas yra brangesnis už benz, be to man tų dyzeliukų klaksėjimas...fui..negaliu pakęsti, kaip traktoriukai, bet yra ir išimčių, be to salone beveik nieko nesigirdi. Be to benz ar dyzelis pigiau? Ginčytinas dalykas. 3.3 mieste tikrai pasiims 13-14 dyzelio, o 4.2 mieste dujų ima apie 16-17. Skaičiuokit... Beje, žmonės turintys nuomonę, kad pirkti tokias auto ir dėti dujas yra nesamonė, tegu eina kuo tolėliau. Kodėl negalima vairuoti tau patinkančio auto pigiau?Taupom visur, žmonės, ir turėsi su kuo važinėti (ne kartą mačiau, kai pilasi dujas 2011 - 2013 m. auto ir jiems pofig, ir dujos negamyklinės - draugai, pažįstami važinėja susipirkę auto po 60 tūkst.).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Keičiau granatos gumą (~ 40 lt.). Toliau eina einami dalykai: tepalai ~ 8l (~250 lt, reikia žinoti kur ir pas ką pirkti =) ), filtrai (kainos įvairios). Padangos - r17 - ~ 1000 Lt. Aliumininė pakaba laiko gerai...nzn kodėl žmonės sako, kad byra..nebent žmonės laksto, nesaugo (pacūkai) per griovus ir duobes.... Beje, jei pirksite šį auto, pasirūpinkite priekinio bamperio apsauga, pakeiskite varžtus, ar kokią sekretkę uždėkit, nepagailėkit laiko. Ir prisitvirtinkit priekinio bamperio apatines groteles (varžtais ar kniedėm), nes gali nulupti niekadėjai blin.
Patarimai perkančiajam
Įsėskite,salonas turi būti nenutrintas, vairas ir pedalai neištinti, porankiai irgi, priekinės panelės mygtukai neišbaladoti, nuvažiuokite kur tamsiau ir pasižiūrėkite ar visos lemputės salone dega (vėjelio stiprumo reguliatoriai irgi). Pravažiuokite. Bėgius turi mėtyti labai švelniai ir tolygiai be bildesių ir pergazavimų. Nepamirškite įjungti galinės pavaros ir pavažiuoti, jokių bildesių iš pavarų dėžės neturi jaustis. Variklis dirba gražiai, apsukos nešokinėja ant laisvų, salone praktiškai nesijaučia ,kad variklis užvestas, maža vibracija. Patikrinkita xenonų padėties daviklius.Atidarę bagažinę atsisėskite ant jos ir žiūrėkite ar faros leidžiasi į pradinę padėtį. Atlikite diagnostiką, nekainuoja daug, bet pasako tikrai daug. Jei yra galimybė patikrinkite pakabą. Pasižiūrėkite ar stiklų numeriai sutampa, ar tarp išorės dėtalių nėra netolygių plyšių, ar nesiskiria kėbulo dėtalių spalvos. Sėkmės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 107)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt