Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Rafinuotas ir kokybiškas interjeras
- Technologijos ir inovacijos
- Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
- Sunkus
- Tik vienas baterijos pasirinkimas
- Itin brangus
"Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis"
Štai ir prasidėjo... Ilgokai laukėme elektromobilių iš senųjų automobilių gamintojų ir sulaukėme. Audi e-tron vienas pirmųjų vokiškų elektromobilių ir neabejokime dabar jie pasipils kaip iš gausybės rago – netrukus turėsime atsaką iš Mercedes, Volkswagen gamintojų ir t.t. Kalbant apie dizainą, automobilis neatrodo itin išskirtinai kaip tarkime Jaguar I-Pace. Tai puikiai atpažįstamas Audi – tradicinės radiatoriaus grotelės su ertmėm aušinti baterijas, priekiniai žibintai papuošti keturiomis LED juostelėmis, tradiciška Audi šoninių langų forma ir išilginiai galiniai žibintai galintys skleisti visokių formų ir paskirčių šviesas. Iš esmės automobilis labai panašus į kitus Audi, tačiau būtent toks ir yra tikslas – kompanija fokusuojasi ne į dizaino detales, tačiau į technologijas, automobilio valdymo patogumą, nedideles tačiau labai įdomias inovacijas ir panašiai. Audi e-tron yra kiek mažesnis nei Tesla Model X, tačiau didesnis nei Jaguar I-Pace. Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis. Tačiau patys įdomiausi dalykai slypi salone. Audi e-tron vietoje galinio vaizdo veidrodėlių turi galinio vaizdo kameras, kurių filmuojamas vaizdas perduodamas lietimui jautriuose ekranuose esančiuose durelėse. Gaunamą vaizdą galima priartinti, keisti žiūrėjimo kampą ir panašiai, kas atrodo išties šauniai! Tiesa tokie "veidrodėliai" šiek tiek sumažina oro pasipriešinimo koeficientą, kuris yra vos 0,2 – tai išties aptakus automobilis. Dar šauniau atrodo 360° kamerų perduodamas vaizdas – jos ne tik suformuoja 3D vaizdą aplinkui, tačiau gautą vaizdą galima sukioti pirštu ir įsitikinti kokia aplinka supa automobilį. Keleiviai gali mėgautis panoraminiu stoglangiu, pasirinkti interjero apšvietimo spalvą, intensyvumą, priekinės sėdynės gali būti masažuojamos, o durelės automatiškai prispaudžiamos. Visi Audi e-tron įrenginiai yra valdomi ir pateikiami trijuose LCD ekranuose, juos valdyti paprasta ir patogu. Automobilis turi galimybę krautis tiek 230 V, tiek 400 V įtampos stotelėse, tad automobilio krovimas gali būti atliktas gerokai sparčiau nei tarkim Jaguar I-Pace. Be to, Audi e-tron net iki 30% baterijos gali pakrauti stabdymo metu. Iš esmės stabdžiai yra naudojami retai – automobilis gali pats greitintis, pats pristabdyti, tad įvertinus situaciją pristabdymas gali būti atliekamas variklių pagalba tokiu būdu įkraunant baterijas. Visureigio įsibėgėjimas iki 100 km/h yra per 5,7 sekundės, o nuvažiuoti 400 km su vienu įkrovimu atrodo itin patraukliai. Nors dinaminės savybės gerokai nusileidžia galingiausiam Tesla Model X, kuris tokį patį greitį pasiekia per vos tris su trupučiu sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-04-20
Šanchajuje bus pristatytas Audi e tron Sportback konceptas Balandžio 21-ąją duris atversiančioje Šanchajaus automobilių parodoje Audi pristatys naują koncepcinį automobilį. Tai Audi e tron Sportback vardu pavadintas elektra varomas Gran Turismo stiliaus keturduris kupė. Teigiama, jog koncepcinio Audi e-tron Sportback bendra sistemos galia sieks 320 kW, viena akumuliatoriaus įkrova bus galima nuvažiuoti iki 500 km, o kelią švies vieni pažangiausių žibintų pasaulyje. Neseniai vykusioje spaudos konferencijoje AUDI AG valdybos pirmininkas Rupertas Štadleris pažadėjo, kad 2018-ieji taps Audi elektrinio mobilumo proveržio metais.
Pravėrus Šanchajuje debiutuojančio Audi e tron Sportback kupė dureles, atsiveria šviesiais apmušalais puoštas nepaprastai erdvus salonas. Vos užmetus žvilgsnį, į akis krinta itin asketiško valdymo priemonių rinkinio ir LCD ekranų (kai kurie iš jų - jutikliniai) derinys. Įvairių dydžių ir formų ekranai išdėstyti visame salone – centrinėje konsolėje, priekinėse durelėse ir net vietoje įprastinio rodmenų skydelio. Ekranuose pateikiama išsami informacija, užtikrinanti sklandžią sąveiką su borto sistemomis. Įprastus galinio vaizdo veidrodėlius pakeitė nedidelės vaizdo kameros. Šis neįprastas konstrukcinis sprendimas leido atsisakyti į šonus atsikišusių masyvių korpusų, taip padidinat kėbulo aptakumą ir beveik visiškai eliminuojant vadinamąją akląją zoną. Minėtų galinio vaizdo kamerų vaizdas rodomas durelėse sumontuotuose puikiai matomuose ekranėliuose, kurių vieta parinkta taip, kad jie būtų į įprastą galinio vaizdo veidrodėlį žiūrinčio vairuotojo žvilgsnio aprėptyje. Šią technologiją Audi specialistai laiko techniniu anonsu ir neatmeta jos pritaikymo kituose modeliuose galimybės.
Naujajame e tron Sportback kupė įdiegtas ilgalaikėje Audi elektrinio mobilumo strategijoje patvirtintas pavaros mechanizmas, kurį sudaro net 3 elektros varikliai. Vienas jų sumontuotas priekiniame tilte ir suka priekinius ratus. Kiti du patalpinti galinio tilto konstrukcijoje ir teikia judesį galiniams ratams. Tokia konstrukcija įprastą kupė paverčia Audi modeliams itin būdingu quattro. Bendra trijų variklių galia – 320 kW, tačiau, įjungus turbo režimą, galimas trumpalaikis jos padidinimas iki 370 kW. 100 km/val. greitį elektromobilis pasiekia per 4,5 sek.
Vertinant pagal elektromobiliams skirtą NEDC metodiką, 95 kWh talpos akumuliatoriaus įkrova užtikrina iki 500 km ridą.
Kaip ir anksčiau pristatytame e tron quattro SUV koncepte, didžiulis skysčiu aušinamas ličio jonų eigos akumuliatorius įrengtas keleivių salono grindyse. Šis sprendimas užtikrina žemą automobilio svorio centrą ir tolygų (santykiu 52:48 (priekis/galas) svorio pasiskirstymą tarp ašių. CCS kombinuoto įkrovimo sistema užtikrina galimybę įkrauti akumuliatorių tiek iš pastovios, tiek iš kintamos srovės šaltinio.
Naujojo koncepto apšvietimo sistema – dieną ir naktį šviečiantis inovacijų komplektas. Priekinių ir galinių žibintų blokai - Matrix LED tipo, lazerinių ir OLED diodinių šviesos šaltinių derinys. Šviesos srauto formavimo ir paskirstymo procesus valdo specializuoti į aplinkos apšviestumą reaguojantys valdikliai. Be to, Audi e-tron Sportback koncepto žibintai atlieka ne tik apšvietimo, bet ir šviesos komunikacijos su aplinka funkciją, t.y., siunčia šviesos signalus. Pastaruosius, atsižvelgiant į eismo sąlygas ir automobilio padėtį bei vairavimo situaciją, taip pat parenka išmanūs valdikliai arba įjungia pats vairuotojas.
Kartu su dienos šviesos lemputėmis abiejuose priekinių žibintų blokuose dinaminei šviesos signalizacijai rezervuotas maždaug 250 LED diodų sudarantis žibinto segmentas, galintis šviesti įvairius ženklus arba formuoti dekoratyvinį šviesos srauto raštą automobiliui važiuojant.
Įspūdingi žibintų blokai remiasi į pakeisto dizaino aštuoniakampio formos Singleframe stiliaus groteles. Elektros variklių aušinimui reikia mažiau oro, todėl įprastas radiatoriaus groteles ir oro įsiurbimo kiaurymes galima labai sumažinti, o kai kurių net atsisakyti. Tačiau Audi inžinieriai ir dizaineriai puikiai padirbėjo išsaugodami atpažįstamus automobilio priekinės dalies bruožus, įskaitant legendinę keturių žiedų emblemą ir tuo pačiu metu prisitaikydami prie elektromobilių kūrimo specifikos.
Kiti atpažįstami priekinės dalies Audi dizaino bruožai – variklio gaubtas, priderintas prie šiek tiek išpūstų priekinių sparnų su masyviomis ratų arkomis. Audi kėbulo dizaineriai tvirtina, jog kuriant Audi e-tron Sportback koncepto priekinę dalį pavyko labai pagerinti jos aptakumą.
|
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi E-tron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis