Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Rafinuotas ir kokybiškas interjeras
- Technologijos ir inovacijos
- Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
- Sunkus
- Tik vienas baterijos pasirinkimas
- Itin brangus
"Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis"
Štai ir prasidėjo... Ilgokai laukėme elektromobilių iš senųjų automobilių gamintojų ir sulaukėme. Audi e-tron vienas pirmųjų vokiškų elektromobilių ir neabejokime dabar jie pasipils kaip iš gausybės rago – netrukus turėsime atsaką iš Mercedes, Volkswagen gamintojų ir t.t. Kalbant apie dizainą, automobilis neatrodo itin išskirtinai kaip tarkime Jaguar I-Pace. Tai puikiai atpažįstamas Audi – tradicinės radiatoriaus grotelės su ertmėm aušinti baterijas, priekiniai žibintai papuošti keturiomis LED juostelėmis, tradiciška Audi šoninių langų forma ir išilginiai galiniai žibintai galintys skleisti visokių formų ir paskirčių šviesas. Iš esmės automobilis labai panašus į kitus Audi, tačiau būtent toks ir yra tikslas – kompanija fokusuojasi ne į dizaino detales, tačiau į technologijas, automobilio valdymo patogumą, nedideles tačiau labai įdomias inovacijas ir panašiai. Audi e-tron yra kiek mažesnis nei Tesla Model X, tačiau didesnis nei Jaguar I-Pace. Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis. Tačiau patys įdomiausi dalykai slypi salone. Audi e-tron vietoje galinio vaizdo veidrodėlių turi galinio vaizdo kameras, kurių filmuojamas vaizdas perduodamas lietimui jautriuose ekranuose esančiuose durelėse. Gaunamą vaizdą galima priartinti, keisti žiūrėjimo kampą ir panašiai, kas atrodo išties šauniai! Tiesa tokie "veidrodėliai" šiek tiek sumažina oro pasipriešinimo koeficientą, kuris yra vos 0,2 – tai išties aptakus automobilis. Dar šauniau atrodo 360° kamerų perduodamas vaizdas – jos ne tik suformuoja 3D vaizdą aplinkui, tačiau gautą vaizdą galima sukioti pirštu ir įsitikinti kokia aplinka supa automobilį. Keleiviai gali mėgautis panoraminiu stoglangiu, pasirinkti interjero apšvietimo spalvą, intensyvumą, priekinės sėdynės gali būti masažuojamos, o durelės automatiškai prispaudžiamos. Visi Audi e-tron įrenginiai yra valdomi ir pateikiami trijuose LCD ekranuose, juos valdyti paprasta ir patogu. Automobilis turi galimybę krautis tiek 230 V, tiek 400 V įtampos stotelėse, tad automobilio krovimas gali būti atliktas gerokai sparčiau nei tarkim Jaguar I-Pace. Be to, Audi e-tron net iki 30% baterijos gali pakrauti stabdymo metu. Iš esmės stabdžiai yra naudojami retai – automobilis gali pats greitintis, pats pristabdyti, tad įvertinus situaciją pristabdymas gali būti atliekamas variklių pagalba tokiu būdu įkraunant baterijas. Visureigio įsibėgėjimas iki 100 km/h yra per 5,7 sekundės, o nuvažiuoti 400 km su vienu įkrovimu atrodo itin patraukliai. Nors dinaminės savybės gerokai nusileidžia galingiausiam Tesla Model X, kuris tokį patį greitį pasiekia per vos tris su trupučiu sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2023-03-02
Iki 600 km elektra – naujieji „Audi Q8 e-tron“ ir „Audi Q8 Sportback e-tron“ jau Lietuvoje Vokietijos prabangių automobilių gamintojui „Audi“ toliau plečiant savo vien elektra varomų „e-tron“ automobilių šeimą, į Lietuvą jau atvyko jos pažibos – aukščiausios klasės elektriniai SUV ir krosoveriai „Audi Q8 e-tron“ bei „Audi Q8 Sportback e-tron“. Klientai šiuos prabangius SUV jau gali paliesti ir išbandyti artimiausiame „Audi“ salone. „Audi Q8 e-tron“ kainos Lietuvoje prasideda nuo 76 900 eurų, o „Audi Q8 e-tron Sportback“ galima įsigyti nuo 79 500 eurų.
„Audi Q8 e-tron“ pirmtakas „Audi e-tron“ pernai tapo geriausiai parduodamu „Audi“ elektromobiliu Lietuvoje. Todėl esame nusiteikę optimistiškai, kad atnaujinta jo versija šiais metais ir artimiausioje ateityje sulauks didelio susidomėjimo. Modelis pasižymi ne tik nauju pavadinimu „Audi Q8 e-tron“, atnaujintu dizainu, bet ir gerokai didesniu vienu įkrovimu įveikiamu atstumu, efektyvesniu įkrovimu bei skaitmeniniais „Matrix LED“ žibintais, kuriais iki šiol galėjo pasigirti tik „Audi A8“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje. Keturių žiedų prekės ženklą reprezentuojantys „Audi Q8 e-tron“ ir „Audi Q8 Sportback e-tron“ yra visų elektrinių SUV ir krosoverių sąrašo viršūnėje ir išsiskiria dinamišku vairavimu, pagerinta aerodinamika, efektyvesniu įkrovimu, akumuliatoriaus talpa ir didesniu įveikiamu atstumu, kuris SUV versijoje siekia iki 582 km (WLTP ciklu), o „Sportback“ – net iki 600 km (WLTP ciklu). Naujas veidas, naujas vardas, naujas identitetas Pakrikštijusi šį modelį Q8, „Audi“ aiškiai pasako, kad jis yra visų elektrinių SUV ir krosoverių flagmanas. Vos pažvelgus į „Audi Q8 e-tron“ ir „Q8 Sportback e-tron“ tampa akivaizdu, kad jie yra visiškai elektriniai. Atnaujintas priekio ir galinės dalies dizainas aiškiai atkartoja „Audi“ elektromobilių dizaino kalbą. Daugiau galios ir ilgesnės kelionės Abiem kėbulo tipams siūlomos trys visais ratais varomų elektrinių transmisijų versijos. Du motorai baziniuose „Audi Q8 50 e-tron“ ir „Audi Q8 50 Sportback e-tron“ modeliuose „boost“ režimu generuoja 250 kW galią ir 664 Nm sukimo momentą, o WLTP ciklu gali nuvažiuoti iki 491 km (SUV) ir iki 505 km („Sportback“). Atitinkamai „Audi Q8 55 e-tron“ ir „Audi Q8 55 Sportback e-tron“, taip pat turintys po du motorus, pasiekia maksimalią 300 kW galią ir 664 Nm sukimo momentą. Pirkėjai gali rinktis iš dviejų baterijų dydžių. „Q8 50 e-tron“ baterijos naudingoji talpa siekia 89 kWh (bendra talpa 95 kWh), o galingesnės „Q8 55 e-tron“ ir „SQ8 e-tron“ versijos turi 106 kWh (bendra talpa 114 kWh) baterijas. Didelės galios greitojo įkrovimo stotelėse „Q8 55 e-tron“ ir „SQ8 e-tron“ galima įkrauti maksimalia 170 kW siekiančia galia. Tokiu atveju didžioji baterija nuo 10 iki 80 proc. gali būti įkrauta per maždaug pusvalandį. „Audi Q8 e-tron“ standartiškai palaiko „Plug & Charge“ funkciją. Be to, ilgai laukiamas SQ8 klientams Lietuvoje bus pasiūlytas 2023 metų pabaigoje. Skaitmeniniai „Matrix LED“ žibintai „Q8 e-tron“ galima komplektuoti su skaitmeniniais „Matrix LED“ priekiniais žibintais. Važiuojant greitkeliu orientacinės šviesos žymi automobilio vietą juostoje ir taip padeda vairuotojui saugiai laikytis savo juostos. Galimos dar trys naujos funkcijos: pagerinta eismo informacija, juostos apšvietimas su krypties indikatoriumi ir orientacinis apšvietimas užmiesčio keliuose. Maksimali erdvė ir patogumas 4,915 metro ilgis, 1,937 metro plotis ir 1,619 metro („Sportback“) arba 1,633 metro (SUV) aukštis „Q8 e-tron“ elektromobiliams suteikia maksimalų erdvumą ir komfortą. Jų 2,928 metro siekianti ratų bazė suteikia daug erdvės ir sėdintiems gale. Dosni ir bagažinės talpa: SUV versijoje ji siekia 569 litrus, „Sportback“ – 528 litrus. Naudojamos perdirbtos medžiagos „Audi Q8 e-tron“ pirkėjams Europoje ir JAV bus sertifikuota kaip neutrali CO2 atžvilgiu. Be to, kai kurias detales „Audi“ gamina naudodama perdirbtas medžiagas. Tai leidžia sumažinti naudojamų išteklių kiekį ir prisideda prie uždaro, efektyvaus ir tvaraus medžiagų žiedinio panaudojimo ciklo. „Audi Q8 e-tron“ salone perdirbtos medžiagos naudojamos izoliavimui, amortizavimui ir kiliminėms dangoms. Virš ekrano esantį dekoratyvinį intarpą, vadinamą „Tech Layer“, galima rinktis su nauja antracito spalvos medžiaga, kurios gamyboje panaudoti perdirbti PET buteliai. „S line“ įrangos pakete sportinės sėdynės yra aptrauktos dirbtine oda ir mikropluošto medžiaga „Dinamica“. Pastarąją sudaro iki 45 proc. poliesterio pluošto, pagaminto iš perdirbtų PET butelių, naudotos tekstilės ir pluošto likučių. |
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi E-tron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis