Markės
98 iš 1918
Audi E-tron, 2018 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 33% Ne 67%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Rafinuotas ir kokybiškas interjeras
  • Technologijos ir inovacijos
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Sunkus
  • Tik vienas baterijos pasirinkimas
  • Itin brangus
"Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis"
Štai ir prasidėjo... Ilgokai laukėme elektromobilių iš senųjų automobilių gamintojų ir sulaukėme. Audi e-tron vienas pirmųjų vokiškų elektromobilių ir neabejokime dabar jie pasipils kaip iš gausybės rago – netrukus turėsime atsaką iš Mercedes, Volkswagen gamintojų ir t.t. Kalbant apie dizainą, automobilis neatrodo itin išskirtinai kaip tarkime Jaguar I-Pace. Tai puikiai atpažįstamas Audi – tradicinės radiatoriaus grotelės su ertmėm aušinti baterijas, priekiniai žibintai papuošti keturiomis LED juostelėmis, tradiciška Audi šoninių langų forma ir išilginiai galiniai žibintai galintys skleisti visokių formų ir paskirčių šviesas. Iš esmės automobilis labai panašus į kitus Audi, tačiau būtent toks ir yra tikslas – kompanija fokusuojasi ne į dizaino detales, tačiau į technologijas, automobilio valdymo patogumą, nedideles tačiau labai įdomias inovacijas ir panašiai. Audi e-tron yra kiek mažesnis nei Tesla Model X, tačiau didesnis nei Jaguar I-Pace. Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis. Tačiau patys įdomiausi dalykai slypi salone. Audi e-tron vietoje galinio vaizdo veidrodėlių turi galinio vaizdo kameras, kurių filmuojamas vaizdas perduodamas lietimui jautriuose ekranuose esančiuose durelėse. Gaunamą vaizdą galima priartinti, keisti žiūrėjimo kampą ir panašiai, kas atrodo išties šauniai! Tiesa tokie "veidrodėliai" šiek tiek sumažina oro pasipriešinimo koeficientą, kuris yra vos 0,2 – tai išties aptakus automobilis. Dar šauniau atrodo 360° kamerų perduodamas vaizdas – jos ne tik suformuoja 3D vaizdą aplinkui, tačiau gautą vaizdą galima sukioti pirštu ir įsitikinti kokia aplinka supa automobilį. Keleiviai gali mėgautis panoraminiu stoglangiu, pasirinkti interjero apšvietimo spalvą, intensyvumą, priekinės sėdynės gali būti masažuojamos, o durelės automatiškai prispaudžiamos. Visi Audi e-tron įrenginiai yra valdomi ir pateikiami trijuose LCD ekranuose, juos valdyti paprasta ir patogu. Automobilis turi galimybę krautis tiek 230 V, tiek 400 V įtampos stotelėse, tad automobilio krovimas gali būti atliktas gerokai sparčiau nei tarkim Jaguar I-Pace. Be to, Audi e-tron net iki 30% baterijos gali pakrauti stabdymo metu. Iš esmės stabdžiai yra naudojami retai – automobilis gali pats greitintis, pats pristabdyti, tad įvertinus situaciją pristabdymas gali būti atliekamas variklių pagalba tokiu būdu įkraunant baterijas. Visureigio įsibėgėjimas iki 100 km/h yra per 5,7 sekundės, o nuvažiuoti 400 km su vienu įkrovimu atrodo itin patraukliai. Nors dinaminės savybės gerokai nusileidžia galingiausiam Tesla Model X, kuris tokį patį greitį pasiekia per vos tris su trupučiu sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2024-01-03

Audi pristatė dykumų lenktynių įkvėptą „Q8 e-tron edition Dakar“. Pagamins tik 99 tokius visureigius

Audi pristatė dykumų lenktynių įkvėptą „Q8 e-tron edition Dakar“. Pagamins tik 99 tokius visureigius
Garsiausio pasaulyje ralio maratono dalyviams ruošiantis startui, „Audi“ pristatė pirmąjį šių dykumų lenktynių įkvėptą serijinės gamybos modelį – naująjį „Q8 e-tron edition Dakar“. Specialaus leidimo automobilis išsiskiria aukštesne prošvaisa, o pasirenkamai ant kėbulo klijuojami lipdukai primena Dakaro raliui skirtą „RS Q e-tron“ visureigį. Dėl galimybių važiuoti bekele ir akimirksniu išvystomo maksimalaus sukimo momento naujoji prabangaus SUV versija idealiai tinka nuotykių ieškotojams, kurie renkasi elektromobilius. „Q8 e-tron edition Dakar“ bus galima užsisakyti jau pirmąjį 2024 metų ketvirtį.

Dakaro įkvėptas specialaus leidimo modelis sukurtas „Q8 55 e-tron quattro“ visureigio pagrindu. Automobilyje sumontuota 106 kWh grynosios talpos baterija, „quattro“ visų varančiųjų ratų sistema ir du elektros varikliai, išvystantys maksimalią 300 kW galią bei 664 Nm sukimo momentą. Tokia trauka leidžia šiam visureigiui su standartinėmis padangomis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,8 sekundės. Sumontavus įvairiai dangai skirtas „General Grabber AT3“ padangas pagreitėjimas iki 100 km/val. trunka 5,9 sekundės. Pagal WLTP metodiką išmatuotas viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia 487 kilometrus. Maksimalus išvystomas greitis ribojamas iki 200 km/val. 

Užtikrintumas kelyje ir bekelėje
 
Lyginant su standartiniu modeliu, specialios versijos prošvaisa, sumontavus „General Grabber AT3“ įvairaus tipo dangai skirtas padangas, yra 31 milimetru didesnė. Tai užtikrina geresnį valdymą važiuojant žvyru ar sniegu. Standartinė automobilio prošvaisa siekia 206 milimetrus, tačiau greitėjant ji palaipsniui mažinama. Pasiekus 85 km/val. visureigis nuleidžiamas 15, įsibėgėjus iki 100 km/val. – papildomais 17, o viršijus 120 km/val. – dar 13 milimetrų. Tai garantuoja stabilumą važiuojant didesniu greičiu, pagerina aerodinamiką ir padidina nuvažiuojamą atstumą. „Q8 e-tron edition Dakar“ visureigiu galima įveikti iki 300 milimetrų gylio brastą. Pritaikant automobilį važiavimui nelygia danga iš naujo buvo sureguliuotas ir pneumatinės pakabos valdymas.

 
„Q8 e-tron edition Dakar“ galimybes bekelėje įvertino ir Carlosas Sainzas vyresnysis. Dukart Pasaulio ralio čempionas ir triskart Dakaro laimėtojas buvo vienas iš visureigį tobulinti padėjusių ekspertų. Automobilių sporto legenda pastaraisiais metais sėkmingai dalyvauja Dakaro ralyje su „Audi RS Q e-tron“. „Audi“ ir toliau kelia kartelę bei plečia technologijų galimybių ribas. Prieš keletą metų nebūčiau patikėjęs, kad elektrinė pavara gali būti konkurencinga ralio maratone. Dabar pats laimiu greičio ruožus su „RS Q e-tron“, ir tai tikrai žavi. Tikiuosi, kad šiais metais finišuosime visų Dakaro dalyvių priešakyje. Mane išties stebina elektrinės pavaros privalumai – kiekvienoje situacijoje naudojama optimali varančioji jėga ir netgi nereikia perjungti pavaros. Žinoma, elektros pavaros tvarumas taip pat palieka įspūdį“, – sako legendinis lenktynininkas.  

Sportiška išvaizda ir gausi įranga
 
Praplatintos automobilio ratų arkos suteikia „Q8 e-tron edition Dakar“ užtikrintą laikyseną. Kitas originalus sprendimas – atidarius vairuotojo dureles, LED šviesos ant kelio dangos rodo „edition Dakar“ projekciją. Modelio išskirtinumą taip pat pabrėžia specialiu simboliu pažymėtas raktelis.  
 
„Q8 e-tron edition Dakar“ kėbulą galima papuošti lenktynių prototipo „RS Q e-tron“ įkvėptais unikaliais lipdukais. Originalią apdailą galima rinktis su metalizuota „Mythos Black“ arba kita tamsia spalva. Apklijavimas išsiskiria tuo, kad dalis plėvelės yra permatoma ir neuždengia viso kėbulo paviršiaus. Per skaidrias plėvelės vietas galima aiškiai matyti automobilio dažų dangą. Bus išleista ribota plėvele aptrauktų „Q8 e-tron edition Dakar“ visureigių serija, kurią sudarys 99 automobiliai. Specialaus modelio serijos numeriu bus pažymėtas galinis statramstis.   

 
Specialaus leidimo modelis iš gamyklos išvažiuos su LED matricos priekiniais ir galiniais žibintais, užtikrinančiais tikslų kelio apšvietimą didele raiška. Visureigio interjeras standartiškai bus papuoštas „S line“ apdaila. Viduje labiausiai išsiskiria oda aptrauktas daugiafunkcis sportinis vairas, elegantiškas juodos spalvos stogo apmušalas, nerūdijančio plieno pedalai ir patogus centrinis porankis. Interjero apdailai naudojamos poliruoto aliuminio detalės, iš šio lydinio pagamintos ir durų slenksčių juostos. Viršutinė prietaisų skydelio dalis ir žemiau esančios interjero detalės aptrauktos juoda dirbtine oda.  
 
MMI ekrane rodomi specialiai šiai versijai sukurti teminiai vaizdai, prie kurių priderintas ir interjero apšvietimas. Visureigio polėkį perteikia trys pagrindinės scenos – audra dykumoje, smėlyje paliktos padangų žymės ir kraštovaizdis su kopomis. Patogų išmaniųjų įrenginių naudojimą užtikrina telefonams skirta „Audi“ dėžutė, kuri susieja įrenginį su automobiliu, įkrauna jį belaidžiu būdu ir netgi prijungia prie automobilio antenos.
 
Išskirtinis praktiškumas ir du padangų komplektai
 
Eksploatacijai bet kokiomis sąlygomis skirta „Q8 e-tron edition Dakar“ įranga patvirtina šio automobilio praktiškumą. Pavyzdžiui, į standartinę komplektaciją įeina daiktadėžių ir bagažo skyriaus paketas. Be to, standartiškai bus įrengiama 40 kilogramų svorį atlaikanti stogo bagažinė. Kartu su ja „Audi“ pirkėjai gaus specialų krepšį ir įvairių aksesuarų tvirtinimui skirtus dirželius.   
 
„Q8 e-tron edition Dakar“ visureigiai klientams bus pristatomi su dviem padangų komplektais. Automobiliui bus sumontuotos „General Grabber AT3“ įvairaus tipo dangai skirtos padangos, suteikiančios geresnį pravažumą bekelėje. Jos užtikrina didesnį sukibimą važiuojant žvyru, akmenuotu paviršiumi, kalnų ir miško keliais ar sniegu. 
 
Specialus „General Grabber AT3“ padangų protektoriaus raštas pagerina įsibėgėjimą, stabdymą ir automobilio valdymą veikiant šoninėms perkrovoms. Šis protektorius taip pat efektyviai išstumia nešvarumus, o tai itin naudinga važiuojant per dumblą. Važiuojant asfaltu „Grabber AT3“ padangos pasižymi puikiomis valdymo savybėmis ir mažu triukšmu, o tai garantuoja aukšto lygio komfortą. „M+S“ ženklinimas ant šių padangų reiškia, kad jas galima naudoti visus metus. „Q8 e-tron edition Dakar“ visureigio pirkėjai kartu gaus ir vasarinių padangų komplektą, kurios montuojamos ant patrauklių „V“ formos dizaino, penkių stipinų ir 20 colių dydžio ratlankių.
 


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt