Markės
158 iš 1913
Audi TT, (8N) 1998 - 2006
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Smagus kelyje
  • Puikus 1.8 turbo variklis
TRŪKUMAI
  • Prastas stabilumas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Nedidelė bagažinė
"Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi"
Audi TT yra sportinis automobilis gamintas su 2+2 kupė ir kabrioleto aliumininiais kėbulais ant Volkswagen grupės PQ34 platformos, kurią taip pat naudojo Volkswagen Golf Mk4, Skoda Octavia ir kiti. Iš pradžių pristatytas kaip koncepcinis modelis jis susilaukė didelio dėmesio ir buvo išleistas į serijinę gamybą. Audi TT dizainas tikrai vertas dėmesio – futuristinės taisyklingos linijos darniai persipina tarpusavyje. Tai vadinamas „industrinis dizainas“. Šio automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi. Audi TT varikliai yra skersai montuojami ir varomi priekiniai arba visi ratai ("Quattro" sistema). Iš pradžių TT gamintas su 1.8 L turbo keturių cilindrų 20 vožtuvų varikliu su 180 AG arba 225 AG galia, vėliau buvo pristatytas ir 250 AG 3.2 L VR6 variantas. Turėjo Audi TT ir problemų – pirmieji modeliai buvo labai nestabilūs važiuojant dideliais greičiais, todėl daug automobilių buvo atšaukti. Buvo įdiegta elektroninė stabilumo programa, sumontuotas galinis spoileris, patobulinta pakaba. Tarp automėgėjų TT užsitarnavo kaip išskirtinio dizaino automobilis su puikiai suprojektuotu interjeru, galingais varikliais ir palyginto nemaža bagažine (kupė versija). Neigiami aspektai - labai ankšta užpakalinė sėdynė, šoninio palaikymo trūkumas priekinėse sėdynėse ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.

Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).

Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:



Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.

Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.

Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.

Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:



Patalpino: Valdas | 2013-05-13
TT 1,8 turbo 180hp
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražus, išskirtinis auto, net ir 2013 metais. Nebloga trauka 1,8 l, 180hp. Palyginti ekonomiškas ramiai važinėjant. Pakankamai atsparus ir patikimas automobiliukas. Genda retai , remontas nėra brangus.
Sunku įlipti, išlipti. Labai kieta pakaba. Galinė sėdynė simbolinė, net vaikui mažai vietos. Prastas matomumas į visas puses-duoklė dizainui, langeliai visi maži, net priekinis. Didelis triukšmas keliamas vėjo, jei greičiau važiuoji.
Bendras automobilio aprašas
Europinė TT su odinėm sėdynėm, kurių pašildymas nebeveikia, juodos spalvos (man žymiai gražesnės), ne quatro varo tik priekis. Pirkau važinėtą lietuvoje 2011 metais, jau buvo daužta, bet suremontuota mokėjau 18000Lt .
Variklis
1,8 turbo benzinas. 180 hp galios pakanka. Truputį jaučiama turbo duobė pradžioje.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau už 18000Lt , dabar, manau , po trijų metų gaučiau kokius 16000-15000 Lt. Kuro vidutiniškai vartoja nuo 7,5 ltr trasoj važiuojant autostrada 120 km / h greičiu. Mano vidutinės sanaudos gaunasi apie 8- 9 ltr/100 km. Važinėju daugiausia nedideliame mieste ir užmiestį, bet negailiu paspausti gazo. Ramiai važinėjant į 8 litrus telpu drasiai. Gedimai: Jau nupirkau su sugedusiu lemda zondu, pakeisti kainavo apie 200 Lt Neveikia klima. Surūdijo elektronikos blokas, kur po bamperiu, ar sparnu būna, tiksliai nežinau, nupirkau už 30 Lt tiko nuo 4to golfo. Pakeičiau gal keturis ratų guolius, kol neišsiaiškinau, kad kreiva stupica. Kainos guolių ir stupicos įprastinės, man atrodo tinka ar tai nuo golfo ar tai nuo a3. Stabdžių diskus laikas keisti. Priekinis kainuoja 250 Lt /1vnt galinis 45Lt/1vnt čia geros firmos - ABS ar panašiai. Pigesni priekiniai yra už 130 Lt/1vnt Neberodo ekranėlis visų pikselių. temperatūros, kuro apsukų rodmenys grybauja, gerai, kad dar greitį rodo, prietaisų skydelis dėvėtas kainuoja apie 250 Lt, bet nekeičiu, nes ir taip važinėti galima. Daugiau gedimų kaip ir nebuvo, nors jau nuvažiavau su ja 60 t km. Dar sudaužes buvau : lūžo priekinis bamperis ir priekinis sparnas susilamdė. Priekinio bamperio reikėjo kito. Naujas bamperis kainuoja 1500Lt dėjau seną, kainavo 300Lt pats bamperis, bet ir tas jau buvo remontuotas, sveką, dėvėtą bamperį surasti be šansų. Sparnas dėvėtas kainavo 300 Lt +paruošimai ,dažymai ir iš viso gavosi 1300 Lt o daužimas buvo menkokas mano akim žiūrint.
Patarimai perkančiajam
Tai negali būti vienintelis automobilis šeimai. Tai antras - trečias auto šeimoje, kurį smagu pavairuoti, atkreipti dėmesį į save. Praktiškai sunku rasti nedaužtą variantą. Kažkokių specifinių problemų neturėjau, aišku neskaitant prietaisų skydelio, va čia jų liga, man atrodo-rodo visokias nesamones.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt