Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Dinamiški varikliai
- Quattro sistema
TRŪKUMAI
- Evoliucinis dizainas
- Maža interjero erdvė
- Brangus
"TT gyvuoja jau antrą dešimtmetį ir panašu, kad šis automobilis tapo panašia ikona kaip Porsche 911 ar MINI"
Trečios kartos Audi TT išlaikė puikiai atpažįstamą formą, o kartu su vienu geriausiu rinkoje interjeru šis automobilis neabejotinai ir toliau išliks vienas trokštamiausiu. Audi TT gyvuoja jau antrą dešimtmetį ir panašu, kad šis automobilis tapo panašia ikona kaip Porsche 911 ar MINI. Taigi, naujoko dizainas pakito nežymiai – tapo kiek aštresnių formų, ypač priekiniai LED žibintai, kiek pakito didžiulių radiatoriaus grotelių forma, iškyšos prieš priekinius ir už galinių ratų tapo trumpesnės, o ratų bazė pailgėjo. Kogero patys įdomiausi įspūdžiai laukia atsisėdus už Audi TT vairo – čia į akis krenta pilnai skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame gali būti rodomi klasikiniai rodmenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Nepaisant didesnės ratų bazės, gale sėdintiems keleiviams vis dar bus ankšta – čia vietos mažoka net vaikams. Tačiau bagažo skyrius yra visai padorus – siekia 305 litrų tūrį (13 litrų daugiau nei pirmtakas), o nuleidus sėdynes siekia visus 712 litrų. Kelyje automobilis tapo aštresnis ir malonesnis vairuoti, dėka mažesnio svorio ir progresyvios vairo mechanizmo sistemos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Bilius | 2022-08-23 |
Mano TT su 2.0 T FSI varikliu ir Quattro |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Surinimo kokybė, interjeras nuostabus, pavarų dėžė greita
galinės sėdynės tinka tik neaukštiems žmonėms
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Jau daugiau nei metus turiu puikų Audi TT, tad jaučiuosi sukaupęs pakankamai žinių ir patirties, kad galėčiau pakomentuoti šį automobilį. Pirmiausiai turiu pastebėti, kad pagaminimo, konstrukcijos ir surinimo kokybė yra išskirtinė. Viskas atrodo tvirtai suresta, gerai surinkta, nėra jokių negražių tarpelių ar pan. Ir su aukščiausios kokybės medžiagomis. Taip pat malonu liesti paviršius, mygtukus ar jungiklius, oro apipūtimo angas, durelių apdailą ir panašiai. Tikras malonumas kaip nuplėšti plastikinę apsaugą nuo visiškai naujo iPhone :) Paprasčiau tariant interjeras yra nuostabus, beveik tobulas, žemai sėdima, viskas lengvai pasiekiama. Jei pasirinksite Quattro versiją, būsite sužavėti geru pagreičiu. Įjunkite automobilį į dinaminį režimą, nuspauskite automatinę pavarų svirtį į kairę, kad įjungti pusiau automatinį režimą ir mėgaukitės vairavimu valdydami pavarų perjungimą svirtelėmis. Pavarų dėžė yra beprotiškai greita ir perjungia pavarą per sekundės dalį. Akimirksniu! Trūkumai. Nerekomenduočiau šio automobilio jei jums reguliariai tenka važinėti ne vienam, nes galinės sėdynės tinka tik mažesniems nei 160cm žmonėms. Bet jei laikysite, kad tai dvivietis sportinis automobilis, būsite tikrai juo patenkinti. Bagažinė beje yra didžiulė ir dar didesnė kai nuleistos galinės sėdynės. Žodžiu puikus automobilis, užskaitau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi TT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis