Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Nebrangus
- Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Triukšmingas prie didesnių greičių
- Konkurentai praktiškesni
Pristačius trečios kartos Ford Focus netrukus buvo pristatytas ir C-Max modelis, kadangi abu jie gaminami ant tos pačios platformos. Ford C-Max pristatytas 2009 metų Ženevos automobilių salone buvo gaminamas su penkiaviečiu ir septynviečiu (Grand C-Max) kėbulu. Automobiliai yra labai panašūs į neseniai pasirodžiusius Fiesta, Ka, Mondeo ir Kuga modelius. Panašu, kad Ford gamintojas griežtai laikosi užsibrėžto vieningo stiliaus. Taip pat pastebime, kad net ir vienatūriai turi aiškiai išreikštas sportiškas kėbulo linijas. Tai pirkėjams patinka, todėl neabejotinai patiks ir C-Max bei Grand C-Max modeliai. Palyginus su mažuoju broliu, didesnis Grand C-Max turi stumdomas šonines duris, suteikiančias galimybę lengviau ir patogiau patekti į automobilio saloną. Automobilių viduje dėmesį patraukia moderni ir prabanga dvelkianti apdaila, daugybę mygtukų turintis prietaisų skydelis ir jo centre sumontuota masyvi, įvairių sistemų valdymo rankenėlė. Naujasis C-Max kartu pristatė ir naujas technologijas, tarp kurių – nauji "EcoBoost" tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai, kurie lyginant su tokio pat galingumo kitais varikliais sunaudoja 20% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 20% mažiau anglies dvideginio. Taip pat komplektuojami ir itin gerai vertinami TDCi dyzeliniai varikliai. Didesniam saugumui skirta įranga – pusiau automatinė automobilio statymo sistema bei aklos zonos aptikimo sistema.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: JimNet | 2023-12-28 |
Maksimalus automobilis už nedidelius pinigus – Grand versija su 1.5 dyzeliniu varikliu ir automatu |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamika, degalų sąnaudos, valdymas, saugumas ir garso izoliacija
Ford Grand C-Max minusų esminių nėra
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Privalumai: patogus interjeras. Nors mano variantas yra 5 vietų, bet sėdėti patogu, galinio keleivio kojos nesiremia į vairuotojo sėdynės atlošą. Garso izoliacija maloniai stebina, nereikia pakelti balso kalbant su visais keleiviais automobilyje. Mano nuomone, dyzelinis variklis yra optimalus šiai mašinai, nes variklio tūris yra tik 1,5 L. Traukia gerai nuo žemų apsukų, prie šviesoforo garantuotai šausite į priekį jei reikės. Manevruojant jaučiamas pasitikėjimas, ir visa tai gaunate sunaudojant apie 5 litrus 100 km. Puiku. Stumdomos durys labai gerai – jas galite atidaryti bet kurioje situacijoje nežiūrint kaip arti prisiparkuosite prie šalia esančio automobilio. Puiki priekinių žibintų optika, apgalvota ir funkcionali: kelią gerai matai net lietingą naktį. Vairavimo pozicija yra aukšta, patogi, su paprastu lengvuoju automobiliu negalima lyginti. Per visą eksploatavimo laiką liko tik teigiami įspūdžiai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Ford C-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis