Markės
563 iš 1912
Ford Escort, 1990 - 1997
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.312% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 21
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ford Escort RS Cosworth
  • Tiems laikams modernus dizainas
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Patikimumu neprilygo vokiškiems konkurentams
  • Kėbulas linkęs į koroziją
"Ford Escort Cosworth pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. "
Naujos kartos Ford Escort stilistiškai buvo didelis žingsnis į priekį – automobilio dizainas daugiau nebebuvo senoviškai kampuotas. Nors priekiniai žibintai ir nedidelės radiatoriaus grotelės dar dvelkė praeitimi, tačiau apvalainos automobilio formos, pūsti buferiai, ryški linija einanti per automobilio šonus atrodė itin moderniai. Automobilis atrodė išties geriau nei trečios kartos Volkswagen Golf. Tai buvo laikas kai Ford pakeitė savo automobilių gamos stilistiką, kuri vėliau labai sėkmingai buvo įgyvendinta Ford Mondeo, Galaxy modeliuose ir neitin sėkmingai Scorpio modeliuose. Viduje Ford Escort nebuvo itin erdvus – priekyje vietos pakako net ir aukštesniems keleiviams, tačiau galinės sėdynės erdve nepasižymėjo. Tačiau Ford Escort galėjo pasigirti plačia variklių gama, pradedant silpnu tačiau ekonomišku 60 AG varikliu ir baigiant sportiška 2.0i versija su 150 AG galia. Buvo gaminama ypatinga tikrai puiki Ford Escort RS Cosworth versija – tai homologacinė versija sukurta tam, kad galėtų patekti į A grupės pasaulio ralio čempionatą, kuriame Escort varžėsi 1993–1998 metais. Kaip žinia, Ford turi gilias sporto tradicijas, o ralio arenose kompanijos garbę dar nuo septyniasdešimtųjų metų gynė Ford Escort modelis. Ir nors kurį laiką Escort buvo pasitraukęs iš ralio trasų (jo vietą buvo perėmusi didesnė Ford Sierra), tačiau su šios kartos modeliu Ford nusprendė grįžti į ralio arenas. RS Cosworth versija lengvai atpažįstama iš platesnių sparnų ir didelio „banginio uodegos“ galinio spoilerio. Automobilis galima sakyti buvo Ford Sierra Cosworth versija tik Escort kėbule. Kompaktiškas Escort turėjo ne tik sutalpinti Sierra variklį, pavarų dėžę ir važiuoklę, bet ir buvo pritaikytas iš tik priekiniais ratais varomo automobilio į visais ratais varomo automobilio versiją, kuomet buvo pradėta montuoti nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara su 34%/66% galios pasiskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies. Po variklio dangčiu slėpėsi „Cosworth YBT“ lengvai tiuninguojamas keturių cilindrų 2,0 L (1993 cm3) variklis su didžiuliu turbokompresoriumi. Standartiškai šis variklis išspausdavo 227 AG (167 kW) galią esant 6250 aps./min. ir 304 Nm sukimo momentą esant 3500 aps./min. Automobilis pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. Tiuningo kompanijos su šiuo varikliu pasiekdavo daugiau nei 1000 AG galią - tai buvo savotiškas Nissan GT-R analogas Europos rinkoje. Ford Escort Cosworth buvo sukurtas tam, kad laimėtų WRC pasaulio ralio čempionatą ir nors šio tikslo nepasiekė, tačiau 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų. Escort Cosworth buvo išties sėkmingas ralio automobilis nutiesęs kelią vėliau ralio trasas užvaldžiusiam Ford Focus WRC modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ford Escort RS Cosworth versija:



Ford Escort Cosworth modelis 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
mantasbmw | 2012-01-07
Ford escort 18d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pirkit geriau golfa ar kita maza masina bet ne eskorta.jie pigus bet niekm tike varikli buvo uzkale tai kapitalinis remontas reikalingas buvo.iki 1000lt galima sutvarkyti.ziema uzvesti reikia labai gero akumuliatoriuas ir zvakiu bet ir tai sunkiai verdasi prie minus jau 15.kieta masina siaip.barskutis. o puna tai siaubas
Pilnas atsiliepimas...
Romualdas | 2011-03-29
Ford Escort Ghia 1.8 16v Dohc
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip ir visi Escort markės automobiliai,šis rūdijo,bet slenksčius pavirinau ir buvo gerai,arkos buvo visiškai sveikos ir šiaip nesimatė daug rūdžių,traukė labai gerai 77kw,smagiai vaziuodavo,bet kietai. Šiaip labai geras,palyginus ekonomiškas automobilis tik 6 litrai į 100 kilometrų plente,,o mieste 7-8 priklausomai nuo važiavimo. Tvirta važiuoklė,remontas nebrangus ir detalės nebrangios,rekomenduočiau pradedantiesiems vairuotojams. Tepalus,kuro,tepalo ir oro filtrus,granatas abi,nors buvo sveikos,o šiaip daugiau nieko. Starteris streikavo, tai laužyne nusipirkau sveiką ir puikų starterį už 30 litų. Apskritai išleidau tik 360 litų.
Pilnas atsiliepimas...
ronner | 2010-02-15
Ford Escort 1.6 77kW 1.6 77kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, bet garsiai dirbantis ir neekonomiškas automobilis. Durelių rankenėlę, žvakes - dalių kainos juokingos.
Pilnas atsiliepimas...
Modis | 2009-09-28
escort 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kieta , Neekonomiska auto , netalpi , traukos nera , vnz vargas. Termostata , salenblokus , amortizatorius, stabilizatoriu, 4 padangas naujas apsuku davikly.
Pilnas atsiliepimas...
Silicis | 2009-08-13
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v DOHC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Linskma mašina, dažniau tenka krapštytis garaže, nei plaut ar siurbt, detalės ne tokios jau pigios ir ne visas jas galima taip paprastai rast, stogas plyšęs standartinėse vietose. Apskritai nepatarčiau pirkt tokių metų mašinos, ypač ; jeigu matosi, kad buvo kišti nagai prie motoro ir YPAĮˆ laidų, nes ; po to reikia ilgai ir nepatogiai ieškot, kas ir kur buvo nukirpta ir perlituota ir visą tą jovalą sujunginėt kaip buvę, kaip nekeista - pradeda veikt. 100km/9 - 10 litrų dujų, perdaug netaupant Teko pakeist variklį, kuro siurblį, sankabą, įėjimo kolektoriaus tarpinę, purkštukų gumeles, signalą, lango varikliuką, sailenblokus, šarnyrus, pora kartų galinio rato guolį, termostatą, ventiliatoriaus termostatą, tvarkyt saugiklių bloką, laidus
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas J | 2009-03-19
Ford Escort 1.8D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Na sedynes labai patogios ilgoje kelioneje, o siaip tik tiek kad ekonomiskas, nors kaina kyla del islaikymo ir prieziuros, tad jei norit rupesciu pirkit toki forduka, tikrai galiu pasakyti yra baisu kai vaziuoji ir pusiaukeleje meldiesi kad netektu sustot, gal net suvisam... teko kelis kart sustot, bet laimei sujungus be kuro filtro kuris greitai uzsikisdavo nuvaziuodavau iki namu ir vel prikeldavau kitai kelionei, beja ziema tai tik del gero akumo ir kompresijos uzsivesdavo, kritine riba -16C, prie jos gali tekti ir pedinti pesciom, nu arba pasistumti :) Zodziu neislaike nervai pardaviau ilgai nevazinejes, aisku nuostolingai... Sailenblokus, rieboksli, tepalus visus, turiu pripazinti labai brangus filtrai, teko plauti kuro baka, ir nors arkos buvo geros to nepasakysi apie dugna, nes buvo prarudyjes kiaurai ir ne vienoje vietoje.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2008-10-15
Escort 1.3mono
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Normalus automobilis, vaziuoja normaliai, gan patogus. Ner vairo stiprintuvo. Universalo kebulas gan talpus, galma prie ezero miegoti dviems. Kuro sanaudos didokos tokei masiai. stabdziu kaladeles, tepalo filtras, oro filtras
Pilnas atsiliepimas...
Tadzius | 2008-10-09
Ford Escort Chia 1.6i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galios jai kaip ir pakako sociai dejau i vietas bmw 3.18 ir calibras ir civikus ir t.t. gal toks buvo man ir pasitaikes kazkiek modifikuotas bet nesimate plika akim. remontas centus kainuodavo, ir gan ekonomiska, uz golfa zymiai malonesne tokiu metu, bet nieko ispudingo. vairo kolonele, salenblokus, ir du kartus riebokslius, nes buvo pramuse bevaziuojant tai du kartus isbego tepalas bevaziuojant, ir kitas smulkmenas.
Pilnas atsiliepimas...
Senator | 2008-07-11
MK5 1.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nusipirkau palyginti gera, nesurudijusi, po puse metu pradejo nebeatsidaryneti bagazines dangtis, dureles galines, pakaba barsket pradejo, laidai akumo visiskai pyyp... puna juodai, plastmases pigios, barskalas. Galini tilta, zvakes, laidus, spyneles, salenblokus priekyje, zibintus.
Pilnas atsiliepimas...
As | 2008-03-03
Ford Escort 1.4 krbiuratorius 1,4 karbiuratorius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kadangi buvo mano pirmoji mašina, tai pirkdamas nežinojau į ką atkreipti dėmesio. Išvaizda visai nieko buvo, bet dugnas visas išpuves, tiesiog skyles. Po to visas variklis apsitepalave buvo, Laidu laideliu milijonai, matyt kazkas su elektronika buvo netvarkoj pries tai, nes viskais belekaip sujungta, kad tik veiktu, po to pradejo uzsivest sunkiai. Tai turejau ja neilgai, gal koki 1000 km te pravaziavau. Tepalo spaudimo davikli.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt