Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas, įskaitant sportiškas versijas
- Itin praktiškas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Ford įvaizdis nesiekė VW lygio, tai mažino automobilio vertę
- Kėbulo korozija
Trečios kartos Ford Fiesta buvo pirmoji su 5 durų hečbeko versija – tai buvo viena iš sėkmės Europos rinkoje priežasčių. Automobilio dizainas buvo tipiškas tų laikų Ford su dideliais priekiniais žibintais, dideliais posūkių žibintais ir elegantiškais lašo formos žibintais gale. Automobilis buvo panašus į didesniuosius brolius – Ford Escort, Sierra ir net į didijį Ford Scorpio. Viduje automobilis buvo paprastas ir funkcionalus – apvalainų formų stilius dar nebuvo išpopuliarėjęs, tad dizaine dominavo griežtos ir funkcionalios formos. Fiesta buvo galima užsisakyti su stoglangiu, kasečių grotuvu, oro kondicionieriumi ir elektriniais langais. Ford siūlė ekonomiškus variklius - eilę benzininių agregatų ir vieną dyzelinį. Visi jie buvo sujungti su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Kas įdomu, kad Ford kompanija net ir tokiame mažame automobilyje diegė sportiškas versijas. 1989 metais buvo išleista „XR2i“ versija su aštuonių vožtuvų CVH varikliu, kurio galia buvo 104 AG (76 kW). Fiesta RS Turbo versija buvo pristatyta 1990 metais ir gaminta iki 1992 metų. „RS Turbo“variklis turėjo tokį patį 1.6 L darbinį tūrį kaip ir „XR2i“, tačiau mažesnį suspaudimo laipsnį ir žinoma turbiną tik kiek mažesnę nei Ford Escort RS Turbo modelyje. Kaip ir Ford Escort modelyje, Fiesta turėjo sumontuotą tarpinį aušintuvą, o galia siekė 133 AG esant 5500 aps./min., sukimo momentas buvo 183 Nm esant 2400 aps./min. Vėliau šias abi sportiškas Fiesta versijas pakeitė Fiesta RS1800 versija su atmosferiniu 1,8 litro „Zetec“ varikliu, kurio maksimali galia siekė 130 AG.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Justin | 2007-08-12 |
Ford Fiesta 1.1 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,1
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
pirkau masina uz 1K lt atvazinejau metus,prasukau 10k km. i naudojimosi pabaiga viskas pradejo byret. susitvarkiau varikli,kad tik vaziuotu i prieki(ner prasmes kisti pinigus i ja).viena kart vaziuojant leidziantis ; nuo kalno,truko stabdziu cilindriukas,atsijunge visi stabdziai,laime viskas baigesi laimingai. labai byra vaziuokle,net netvarkiau parduodant,sarnyrai,guoliai ir kt. stabilumo kelyje nerasta,sedynes nepatogios,imant posoki nuciuozi nuo kedes.traukos 0. ryja tepalus.smarkiai rudyja. tiek kad detales is srotu pigios, originaliu neverta det. aplamai kaip uz 1000lt masiniukas pradedanciajam vertas demesio. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
trinkeles,stabdziu cilindriuka,radiatoriu,vandens pompa,generatoriu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis