Markės
576 iš 1912
Ford Fiesta, (BE13) 1989 - 1997
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 5
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas, įskaitant sportiškas versijas
  • Itin praktiškas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Ford įvaizdis nesiekė VW lygio, tai mažino automobilio vertę
  • Kėbulo korozija
Trečios kartos Ford Fiesta buvo pirmoji su 5 durų hečbeko versija – tai buvo viena iš sėkmės Europos rinkoje priežasčių. Automobilio dizainas buvo tipiškas tų laikų Ford su dideliais priekiniais žibintais, dideliais posūkių žibintais ir elegantiškais lašo formos žibintais gale. Automobilis buvo panašus į didesniuosius brolius – Ford Escort, Sierra ir net į didijį Ford Scorpio. Viduje automobilis buvo paprastas ir funkcionalus – apvalainų formų stilius dar nebuvo išpopuliarėjęs, tad dizaine dominavo griežtos ir funkcionalios formos. Fiesta buvo galima užsisakyti su stoglangiu, kasečių grotuvu, oro kondicionieriumi ir elektriniais langais. Ford siūlė ekonomiškus variklius - eilę benzininių agregatų ir vieną dyzelinį. Visi jie buvo sujungti su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Kas įdomu, kad Ford kompanija net ir tokiame mažame automobilyje diegė sportiškas versijas. 1989 metais buvo išleista „XR2i“ versija su aštuonių vožtuvų CVH varikliu, kurio galia buvo 104 AG (76 kW). Fiesta RS Turbo versija buvo pristatyta 1990 metais ir gaminta iki 1992 metų. „RS Turbo“variklis turėjo tokį patį 1.6 L darbinį tūrį kaip ir „XR2i“, tačiau mažesnį suspaudimo laipsnį ir žinoma turbiną tik kiek mažesnę nei Ford Escort RS Turbo modelyje. Kaip ir Ford Escort modelyje, Fiesta turėjo sumontuotą tarpinį aušintuvą, o galia siekė 133 AG esant 5500 aps./min., sukimo momentas buvo 183 Nm esant 2400 aps./min. Vėliau šias abi sportiškas Fiesta versijas pakeitė Fiesta RS1800 versija su atmosferiniu 1,8 litro „Zetec“ varikliu, kurio maksimali galia siekė 130 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Konkurentų: 6
Fiat Uno 1989 - 1995
Benzinas: 0.9 - 1.5 litroDyzelinas: 1.3 - 1.7 litro
Nissan Micra 1992 - 2003
Benzinas: 1 - 1.4 litroDyzelinas: 1.5 litro
Opel Corsa 1993 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hečbekas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 15
Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.5 litro
Peugeot 205 1983 - 1998
Įvertink automobilį pirmas!
Hečbekas, Kabrioletas
Benzinas: 1 - 1.9 litroDyzelinas: 1.7 - 1.9 litro
Seat Ibiza 1993 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hečbekas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 6
Benzinas: 1 - 2 litroDyzelinas: 1.9 litro
Volkswagen Polo 1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hečbekas, Sedanas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 13
Benzinas: 1 - 1.6 litroDyzelinas: 1.4 - 1.9 litro

Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt