Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikus dizainas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neitin patrauklus
- Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
- Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
- „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
- 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
- 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
Patalpino: jou | 2009-11-17 |
Puikaus dizaino sportiskas mini automobiliukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Beveik viskas puiku - stilius, dizainas, interjeras, patogumas. Puikiai laikosi ant kelio, malonus ir variklis. Daug ivairios komforto irangos.
Automobilis visgi yra mazas, mazai vietos gale sedintiems, bagazine irgi maza.
|
Bendras automobilio aprašas |
Perkant automobili man buvo svarbiausia - patikimumas, dizainas ir automobilio elgesys kelyje. Manau, kad tarp mini klases atstovu geriausias yra naujasis Fiesta. Automobilis istiesu labai grazus - realybeje dar grazesnis nei nuotraukose. Interjeras irgi sukurtas su uzmoju - astrios linijos, aki patraukiantis stilius ir spalvu deriniai (pas mane interjeras melynas). Atsisedus atrodo, kad visi prietaisai tave apgaubia, sedesena gana zema. Automobilis turi ESP sistema, elektrinius langus, Bluetooth jungti, kondicionieriu, kruva oro pagalviu ir t.t., taigi automobilis ne nuogas ir turi praktiskai visus siuolaikiniam automobiliui butinus dalykus. Pagirtina kaip tokios klases automobiliui. Galines sedynes, tiesa, mazos, o ir sulankstymas galetu buti geresnis. Gale triju normalaus ugio zmoniu neikisi :) Didelis automobilio pliusas yra azartas. Fiesta istiesu sukurtas dinamiskam vairavimui, smagiai iveikineti posukius. Automobilio pakaba puikiai laiko kelia- tai budinga daugeliui Ford automobiliu, saunu, kad Fiesta ne isimtis. Vairo mechanizmas miesto greiciais yra pakankamai "lengvas", taciau padidinus greiti jis tampa maziau jautrus ir tai suteikia pasitikejimo. |
Variklis |
1.4 variklis nepamalonins smugiu i nugara uzspaudus gaza, taciau vaziuoja jis gerai. Ar mieste ar greitkelyje galios uztenka. Uz tai motoras pamalonina tyliu, maloniu darbu. Smagi ir pavaru deze, nes nesijaucia panasiems automobiliams budingo "klampaus" pavaru perjungimo. 6-7 vidutinis degalu sunaudojimas, manau yra padorus 1.4 litro varikliui. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Del patikimumo - esu vazinejes Focusu, todel dideliu priekaistu Ford markei neturiu. Tai patikima marke, save uzsirekomendavusi beveik visose srityse, todel manau, kad tai labai patikimas pasirinkimas, o ir kaina yra atitinkamo lygio. Bendrai - tai neprastesnis automobilis us Polo, taciau pigesnis. Visi prietaisai veikia be priekaistu. |
Patarimai perkančiajam |
Viska sudejus gaunasi, kad Fiesa labai smagus automobilis sukurtas azartiska vairavimo stiliu megstantiems. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 101)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis