Markės
601 iš 1918
Ford Kuga, 2013 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.613% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
  • Erdvus salonas
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus dizainas
  • Pasenęs interjero dizainas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Visureigis turi išmanią visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui"
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas. Automobilio priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara prastesnėms valdymo savybėms yra tai, kad naujasis visureigis turi išmanią visų ratų valdymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vygantas | 2024-02-12
Kuga MK2, 2014 metų, Titanium trim'as, 2L TDCI, 4WD, Powershift automatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Neblogai atrodo, nera labai didelis, gan manevringas, geras bekeles pravazumas.
  • Nebrangus išlaikymas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas
Sunku rasti pilnos komplektacijos, 4WD pagrinde Powershift automatai.
  • Neekonomiškas
  • Prasta garso izoliacija
  • Nekomfortiškas
  • Prasta pavarų dėžė
  • Maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
Kuga pirkau pries 6 mėnesius. Jau turime 2012 metų Ford Mondeo su tokiu pačiu varikliu, tai norėjosi kažko panašaus, tik su 4 varomais ratais. Jų pasirinkimas Lietuvoje nėra didelis, ir dažniausia eina plikos komplektacijos Lietuvoje pirkti variantai, be jokių privalumų. Komplektacijų pasirinkimas gan mažas, yra paprasta, kur nieko nera, tada Titanium (ksenonai, adaptive CC, kameros, distronikas ir pan), bei Titanium X (papildomai nuo Titanium skiriasi tik tuo, kad yra liukas). Varikliai yra 1,5 ecoboost benzas ir 2L TDCI pagrinde pas mus. 4wd variantas eina pagrinde su Powershift pavarų dėže, kuri realiai yra Ford tragedija. Dėl gamyklinės konstrukcijos netobulumo, jinai būna, kad subyra nuvažiavus ir 50k km. Po svarstymų, visgi nusprendiau imti pre facelift varianta, nes faceliftai pagrinde is USA ir beveik visi dauzti ir neaisku kaip sutvarkyti, be to ju kaina neadekvati (14-16k euro uz 2016-2017 metu masina). Taigi radau 2014 metu varianta is Vokietijos, 4wd, Titanium, su Powershift deze, kuri buvo ka tik suluzusi ir naujai sutvarkyta jau Lietuvoje. Kaina prilaiko, nes 4WD, nuvertejimas aisku yra, cia ne BMW ar Volvo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pavaru dezes remonto kaina - 750 euru. Bet pliusas tas, kad dabar zinau atskaitos taska, kada reikia keisti pavaru dezes tepalus ir filtrus. O tai yra butina, norint kad ta pavaru deze tarnautu ilgiau. Keitimo intervalas kas 30k km. Taip keiciant tepalus ir filtrus manau galima istempti ir 200k+ km. MK2.5 Faceliftas jau turi siek tiek sutvarkyta pavaru deze. Dabar apie patirtas islaidas - aisku tepalai, filtrai, kaina standartinė. Tada dirzas su visu komplektu (TDCI 2l Duratoq variklis turi ir grandine ir dirza, bet grandines nekeiciau, ne tokios vertes variklis ir masina, kad vertetu lysti i vidu) - 450 euru. Dabar isejo lauk kardano priekinė dalis, reiks restauruoti arba keisti, kaina apie 350 euru. Daugiau islaidu po kolkas neturejau. 4WD Powershift variantui kas 30k km butina keisti siuos tepalus ir filtrus: Pavaru dezes tepalai ir filtras, perdavimo dezes tepalai, galinio diferencialo tepalai. Haldex'as (tiksliau Fordo uzsakymu sukurtas Jtekt irenginys vietoje Haldex'o" gamykliskai yra neaptarnaujamas (for life), bet ir jame imanoma pakeisti tepalus. Detaliu kainos standartines ir nera brangios. Bet pvz koki pusasi gauti nauja yra reikalu pas mus. Granata irgi gauti sunkoka. 2wd variantiams yra visko. Galinio diferencialo remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 600 euru. Transferio dezes remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 500 euru. Buna kad nuluzta jos laikikliai ir jinai perkreipia kardana, bei tada jau gali tekti keisti ir ja ir greiciu deze. Masina pirkau po Mitsubishi Outlander PHEV. Tai Kuga is tikro yra kibiras, kuris barska per visus galus. Veziau i servisa ieskoti kas negerai vaziuokleje, o ji pasirodo tokia is saves yra. Net su Mondeo nera ka lyginti del garso izoliacijos. Gale vietos kaip ir uztenka, bet bagazine juokinga. vietos ten beveik nerasta. Viduje salonas puse velnio, atskiros kedes, priekine panele gan siuolaikiska. Aisku Facelift'as turi didesni multimedios ekrana, bet galima i panasu pakeisti ir ne face lift variante. Is isores masina atrodo neblogai, gal tik pre facelift groteles siauros ir atrodo prasciau negu facelift varianto. Zodziu masina tokia is tasko A i taska B su papildomu pravazumu. Frod Intelligent AWD veikia gerai, ziema niekur nebuvau uzklimpes. Kuro sanaudos vasara apie 8,5l, ziema apie 9,5l. tiesa pas mane yra Webasta, tai jinai ziema pasiima dar kuro ir prisideda prie sanaudu. Palyginimui - Mondeo toks pats variklis ima vasara apie 7,5l, ziema apie 8l. Tad masina nera labai jau ekonomiska.
Patarimai perkančiajam
Negaliu sakyti, kad visiskai nerekomenduoju. Masina turi savo privalumu. Gan smagus vidutinio dydzio parketinis SUV. Pries perkant ziurekite komplektacija. Jeigu Powershift pavaru deze, atsidekit 700-800 euru remontui. Reguliarus visu mazgu tepalu keitimas yra butinas. Pries perkant pravaziuokite ir paklausykite ar niekas nesvilpia ar neuzia is galo. Jeigu uzia, bus arba guoliai arba galinis differencialas. Guoliai uzia nuolat, diferencialas uzia pagrinde kai duodi gazo. Jeigu pradedant vaziuoti suvibruoja arba traska kaip bloga granata, net nesukant vairo, bus isejes kardanas. Jeigu startuojant dreba ir blogai meto/nemeto antro ir trecio begio, bus galas pavaru dezei. Daugiau ten nera kam joje gesti. Vaziuokle gali barsketi, jinai is esmes tokia ir yra, o jeigu kazkas ir blogai tai daliu kainos kaip vezimo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt