Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Ford Mondeo yra vidutinės klasės šeimos automobilis. Vardas "Mondeo" kildinamas iš lotynų žodžio “mundus”, reiškiantis "pasaulį". Tai buvo pasaulinis projektas, kuris Europoje pakeitė Ford Sierra automobilį. Mondeo buvo visiškai naujas projektas ir jis beveik nieko neturėjo iš Ford Sierra. Skirtingai nuo Sierra, Mondeo yra priekiniais ratais varomas automobilis. Tai buvo vienas brangiausių naujų automobilių projektų. Jis tuėjo lemti tikrai daug, nes tuo metu Europoje Ford kompanija turėjo nemažų problemų, o Ford automobiliai turėjo reputaciją kaip automobiliai sukurti buhalterių, o ne inžinierių. Naujas automobilis turėjo būti geras ir gerai parduodamas. Naudojantis visai naują platformą Mondeo turėjo naujas mechanines ir automatines pavarų dėžes, geresnius stabdžius ir t.t. Saugumas taip pat buvo labai svarbus – Mondeo turėjo vairuotojo pusės oro pagalvę (tai buvo pats pirmas automobilis turintis standartinę vairuotojo oro pagalve visose versijose), šoninio smūgio saugos strypus, saugos diržų įtempėjus ir ABS. Interjeras buvo turtingas – veliūro salonas, grotuvas, centrinis užraktas, el.langai ir veidrodėliai, sulankstomos užpakalinės sėdynės ir t.t. Ford tikėjosi, kad šis modelis užduos savo klasėje naujus reikalavimus.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mondeo tapo 1994 metų Europos automobiliu.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
- Tapo 1994 metų Europos, bei Airijos automobiliu.
- Metų automobilis žurnalas „What Car?“.
- Vienas iš 10 pačių patikimiausių 1997 metų automobilių Britanijoje.
Patalpino: Vytautas | 2011-11-20 |
Vidutinybe(1997m 1.8 td) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
variklis,erdve,detales nebrangios
nuolatiniai gedimai,korozija,buferiai,kuro sistema,ziema uzkurimas,mieste kieta
|
Bendras automobilio aprašas |
Komfortas-normalus uzmiesty,bet ne mieste(mazesnes duobes-peilis).Rudyja vidutiniskai,nes atrodo cinkuota(nepakankamai). Gedimai per 45000km: vairuotojo sedyne suluzo+ sudege jos varikliukas,greiciu deze pakeista,abi granatos jau traska(bet dar nekeistos),abu priekiniai ratu goliai,stabiliz traukutes priekio ir galo,visos stabdziu kolodkes+rankinio remontas,2 kartus vairo koloneles, du priekiniai sarnyrai,sailentblokai prieky,akumas,kebulo remontai(korozija,galinis buferis pakeistas,lako remontas),dirzelis generatoriui,itempimo guolis cype. Elektra: generatoriaus angliukai,priekine priesrukine lempa pakeista,galinio numerio lemputes isdege,atbulines eigos apsvietimo jungiklio gedimas.Genda kuro sistema(uzsigazuoja,patrukcioja,laisvos apsukos nukrisdavo,uzsikuria ir uzgesta...ziema kuriasi ir prie -25,bet l.l. sunkiai)+tepalu,kitu filtru keitimas. T.y. labai gendantis auto,tik kely niekad nesugedo(beje,masina tvarkinga uzlaikoma,nesuvazineta,salonas labai tvarkingas) Pliusai: kuro sanaudos vidurkis 6,2 ltr/100km,erdvus patogus salonas,labai labai gera bagazines erdve,kondiske,el ir sildomi veidrodeliai,pigios detales,nebloga turbinos trauka,pigi pirkimo kaina. |
Variklis |
1.8 td endura de, su turbina ir tarpiniu ausintuvu(intercooleriu),90 ag. minusai: uzia vibruoja turbina,pajudejus l prasta trauka jei neuzgazuoji,siaip jauciasi kad traktoriu kilmes:),sunkus didelis variklis(mazai vietos lieka po kapotu,sunku remontuot,vairuojant jaucias variklio svoris),paskirstymo veleno dirzelis neatsparus-gali trukt ! pliusai: kuro sanaudos mazos,niekada nekaista,atspari spizine galva,neryja tepalu,nemeta juodu dumu,ilgaamzis neblogas variklis,galintis pravaziuot puse milijono uzsimerkus be kapitalinio. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija pigi del detaliu(jei seksis),kuro sanaudu..pati masina pigi,taciau: turbinos,kuro siurblio,gr dezes,vairo koloneles,korozijos remontai-nepigus. Pastovus remontai uzknis negyvai. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti varikli,tikrinti visus elektros prietaisus,kondiske,musti kaina uz buferius(juos sunku gauti),uz korozija. O silpniausia vieta-gr deze,beganti vairo kolonele ir visais galai luztanti priekine vaziuokle. Pralekti per duobes pries perkant. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis