Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Ford Mondeo yra vidutinės klasės šeimos automobilis. Vardas "Mondeo" kildinamas iš lotynų žodžio “mundus”, reiškiantis "pasaulį". Tai buvo pasaulinis projektas, kuris Europoje pakeitė Ford Sierra automobilį. Mondeo buvo visiškai naujas projektas ir jis beveik nieko neturėjo iš Ford Sierra. Skirtingai nuo Sierra, Mondeo yra priekiniais ratais varomas automobilis. Tai buvo vienas brangiausių naujų automobilių projektų. Jis tuėjo lemti tikrai daug, nes tuo metu Europoje Ford kompanija turėjo nemažų problemų, o Ford automobiliai turėjo reputaciją kaip automobiliai sukurti buhalterių, o ne inžinierių. Naujas automobilis turėjo būti geras ir gerai parduodamas. Naudojantis visai naują platformą Mondeo turėjo naujas mechanines ir automatines pavarų dėžes, geresnius stabdžius ir t.t. Saugumas taip pat buvo labai svarbus – Mondeo turėjo vairuotojo pusės oro pagalvę (tai buvo pats pirmas automobilis turintis standartinę vairuotojo oro pagalve visose versijose), šoninio smūgio saugos strypus, saugos diržų įtempėjus ir ABS. Interjeras buvo turtingas – veliūro salonas, grotuvas, centrinis užraktas, el.langai ir veidrodėliai, sulankstomos užpakalinės sėdynės ir t.t. Ford tikėjosi, kad šis modelis užduos savo klasėje naujus reikalavimus.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mondeo tapo 1994 metų Europos automobiliu.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
- Tapo 1994 metų Europos, bei Airijos automobiliu.
- Metų automobilis žurnalas „What Car?“.
- Vienas iš 10 pačių patikimiausių 1997 metų automobilių Britanijoje.
Patalpino: Mindaugas | 2011-11-25 |
Ford Mondeo 1995 1,8 TD Hečbekas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Degalų Ekonomija, važiuoklės patvarumas važiuojant žvyrkeliais ir kitais keliais, prižiūrimas ir plaunamas nerūdija :)
Variklis lepus perkaitimams, silpnoki bamperiai skilinėja, salono apdaila trapi ir su cheminiu valymu nedraugauja
|
Bendras automobilio aprašas |
Mano pirmasis(Studentiškas) automobilis. Patikimas, talpus, ekonomiškas. Per 6 metus jokių problemų neturėjau išskyrus tai, kad buvau apsirikęs pirkdamas iš turgaus, todėl neapsižiūrėjau ir susimoviau, buvo variklio galvos tarpinės defektas... :( Tiesa, pati tarpinė kainavo ~50Lt+ darbas diesel servise ~1000Lt :) Po remonto tikrai smagiai važinėjau, labai patogus nuvažiuoti į žvejybą, galima mašinoje miegoti (2 žmonės iki 2metrų ūgio tilps) atlenkus galines sėdynes. :)) |
Variklis |
Motoras TD 1,8 labai neblogas, tiesa, jeigu prieš tai buvo nedraskomas ir neperkaitintas kaip mano Prancūzijos kalnuose su prikabintu nameliu ant ratų :))) Ekonomiškas! 150km/h tiesioje trasoje ~6-7 ima. Labai dinamiškas, tiesa variklio garsas nuo 150km/h jau reikalauja malonios muzikos auto salone, o ne vėjo švilpimo ir variklio burzgimo :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Bamperiai silpnoki, teko numušti laukinį žvėrį, tai suskilo į šipuliukus ir atrodo nekaip... Bamperis keistas ~200Lt Auto nerudyja, jeigu plaunamas kaip maniškis :) Tiesa, žiemą buvo prišalusios keleivio pusės durelės, tai nutrūko rankenėlės spyruoklė, bei guma sutrūkinėjo, tai truputėlį vandenuko prisikaupia po keleivio kilimėliu, bei erzina tai, kad durų renkeną pastoviai reikia prispausti rankiniu būdu norint uždaryti duris :)) Bet visa tai fignia :) Dar bėda tokia kankina- buvo atliktas salono cheminis valymas, tai stogo danga iš vidaus "atkrito" ir man kaip aukštaūgiui visada į galvą remiasi tas "adijalas", tai teko su smeigtukais prisegti :D Tai patarimas perkantiem, žiūrėkit, kad nebūtų valyta su cheminiu, nes ir jum stogas griūt pradės ant galvos :D |
Patarimai perkančiajam |
Stebėkit aušinimo skysčio bakelį ir šlangas užvedus variklį, jeigu aušinimo šlangutės pulsuoja ir "pučia" orą, susidaro slėgis išsiplėtimo bakelyje, bei mažėja aušinimo skystis, tai bus remontas brangus... Bet šiaip daugiau matoriukas liux, pakliuvo man geras, turbina dyzelio veikia gerai, galios ir traukos pakanka. Kėbulas labai patiko hečbeko, talpumas sulenkus sėdynes-stebinantis. Važiuoklė per 4 metus nepavedė, teko tik stabilizatoriaus traukę keist vieną. Pilnutėlio kuro bako pakanka 1k km nuvažiuot. Kuriasi variklis ir prie -30 laipsnių jeigu pakaitinimo žvakės geros ir akumuliatorius gyvas :) Smagus, pigus, taupus ir nereikalaujantis daug išlaidų mano pirmasis auto, kuris jau 5 metus bus sėkmingai eksploatuojamas nelepiuose klaipėdos, kauno ir kaimo keliuose :D |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis