Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Dalinė hibridinė sistema
TRŪKUMAI
- Atgyvenęs interjero dizainas
- Mažas variklių pasirinkimas
"Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais"
Perskaitę pavadinimą tikėjotės kitokio automobilio? Ne jūs vieni apgauti ir ne vien Ford apgaudinėja. Ištiesų automobilių gamintojai primirštus bet skambius vardus prikelia naujam gyvenimui tik šįkart jie įgauna naujas formas. Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais. Naujoji Puma mus pasitinka naujo stiliaus Ford dizainu, kurio filosofiją būtų galima apibrėžti taip – mažiau egzotiškų linijų ir daugiau atletiško paprastumo. Panašią filosofiją kiek anksčiau sėkmingai pritaikė Jaguar, Volvo ir Mazda kompanijos. Todėl naujoji Puma atrodo nors ir paprastai, bet tikrai patraukliai, it nedidukas Porsche Macan. Nedidelis minusas nebent tas, kad paskutinių metų Ford tapo itin panašūs vienas į kitą, todėl tarkim Puma labai lengva supainioti su Ford Fiesta. Automobilio interjeras skirtingai nei išorės dizainas naujų Ford madų nepristato. Iš esmės tai toks pats interjeras kokį turi Focus ir Fiesta modeliai ir nors dėl skonio nesiginčijama, tačiau manome kad prietaisų panelės stilius stipriai atsilieka nuo tendencijų. Kaip pavyzdį paminėsime puikų pastarųjų metų Mazda stilių. Jau anksčiau Ford paskelbė, kad nuo šiol kiekvienas naujas gamintojo automobilis turės bent dalį elektrinių sprendimų ir Puma ne išimtis. „Ford EcoBoost“ hibridinė sistema, kurią sudaro 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius, padeda „Pumai“ apsirūpinti papildoma galia. Automobilis taip pat turi įvairių išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop&Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). Pastaroji gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją (pvz. automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt.), dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui. Tokias galimybes automobiliui suteikia palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Valius | 2021-11-18 |
Litro Ford Puma hibridas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gera bagažinė, manevringas, solidžiai pagamintas
Keletas smulkių minėtų trūkumų
|
Kuro tipas: Benzinas / Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Nors standesnė pakaba iš pradžių man nepatiko, tačiau automobilis jaučiasi koncentruotas ir gerai laiko kelią. Patogus mieste ir greitkeliuose ir jaučiasi toks pat manevringas kaip MK8 Fiesta. Tikrai smagus ir patogus vairuoti. Teisą sakant Puma komplektuojama su daug geresne įranga ir jaučiasi žymiai didesnė nei Fiesta. Negalu nepaminėti ir bagažinės. Su Puma nebereikia nuimti vaiko vežimėlio ratų. Bagažinė atrodo tikrai nemaža kaip tokios klasės automobiliui. B&O garso sistema yra puiki, elektra valdomas galinis bagažinės dangtis man nereikalingas, bet iš esmės patinka, atidarymas kojos pagalba veikia gerai. Interjeras jaučiasi labai gerai surinktas, aišku ne toks ekspresyvus kaip naujųjų Renault. Variklis yra dinamiškas ir gerai reaguoja, staigūs pavarų perjungimai irgi patinka. Dėl “mild” hibridinės sistemos labai jaučiamas stabdymas varikliu – tai yra dėl energijos regeneracijos ir jis labai pastebimas. Pastebiu, kad dėl to visur naudoju kruizo kontrolę. Man tai nėra problema, nes aš ją vis tiek daug naudoju. Yra keletas neigiamų dalykų su Puma. Aš noriu visada vairuoti sportiniu režimu, nes vairavimo pojūtis yra daug geresnis, ypač užmiesčio keliais. Bet kam šį režimą reikia iš naujo nustatyti kiekvieną kartą kai įjungiu degimą? Parkavimo pagalba veikia neitin tobulai, todėl po trijų bandymų tesiai pastatyti automobilį, nustojau ja naudotis. Galiausiai, nors tai yra mano problema, atbulinės eigos kamera išjungia vaizdą kai tik išjungiate atbulinės eigos pavarą nors galbūt dar ne iki galo pabaigiate manevrą. Todėl norėčiau turėti dar kelias sekundes. Bendrai paėmus rekomenduoju šią miesto transporto priemonę ir manau jūs nenusivilsite. Puikiai pagamintas, smagus, gerai sukomplektuotas ir su vienu kitu patobulinimu Puma būtų idealus automobilis, sunku rasti jam rimtų trūkumų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Ford Puma TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis